Toon posts:

[BC3] AGFA 1212u doet ut niet (meer)...

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Na een tijdje fijn te hebben gescand doet mijn AGFA 1212u (USB) het niet meer. Het probleem zoals aan Agfa Support gepost:
After successfully using my scanner for about three weeks - I tried to make a scan and it looked like the scanner powered-off itself. Sometimes I can make a prescan but during the scan, the scanner doesn''t respond, light goes out, ScanWise crashes. Sometimes the ''crash'' happens during prescan.
Nothing helped to fix the problem.
Daarop hebben zij mijn scanner omgeruild, net aangesloten, precies hetzelfde probleem. USB via monitor (HUB) of direct in de PC maakt niets uit, ik draai WinME overigens. Het heeft dus perfecto gewerkt - ik heb niets gedaan waardoor het opeens niet meer zou kunnen werken.

Het staat niet in de post naar Agfa maar ik heb echt alles al geprobeerd incl. nieuwste software, opnieuwe installen enz. enz. enz.

Iemand met dezelfde ervaringen en/of een oplossing?

edit:
Owja, en ik ga nu :Z dus ik look morgen wel weer verders... mzls...

Verwijderd

Hee let''s shake hands ;-)

Ik had hetzelfde probleem echt IDENTIEK

Heb je een moederbord met de via chipset?
Zo ja zet je bios op normal ipv optimal en zie daar je problemen zijn voorbij
Ik had het overigens pas vanaf bios 1007 voor mijn asus a7v
Post je effe of het helpt?

( welke versie scanwise heb je? )

Verwijderd

Topicstarter
Heee! Lotgenoten. Dat is altijd handig. Ik heb nu BIOS 1006 draaien, kan zijn dat het daarmee is begonnen idd. Ik zal eens die normal mode proberen ja - ennuh het nieuwste BIOS er ook maar eens op mikken.

Ik heb de nieuwste scanwise.

Verwijderd

Topicstarter
Na installatie van nieuwste BIOS, nieuwste detonator-drivers & nieuwste 4-in-1-drivers nog steeds geen resultaat.
Uiteindelijk (tegen mijn voorkeur in) het BIOS maar op ''normal'' gezet ipv ''optimal'' en verrek! HET WERKT WEER!
Ik blijf het maar vaagjes vinden zeg...

• Kvn
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 21-08 12:54

Kvn

Op zondag 08 april 2001 18:15 schreef wijnolst het volgende:
Na installatie van nieuwste BIOS, nieuwste detonator-drivers & nieuwste 4-in-1-drivers nog steeds geen resultaat.
Uiteindelijk (tegen mijn voorkeur in) het BIOS maar op ''normal'' gezet ipv ''optimal'' en verrek! HET WERKT WEER!
Ik blijf het maar vaagjes vinden zeg...
He mail me ff op kelshout@zeelandnet.nl sjon, (ik was van die linuxppc cd weet je nog) greetz Kevin