wat voor een ondergrond is dan goed, ik heb wel gehoord dat geen muismat goed is maar bij mij kan dat niet omdat mijn tafel reflecteert en mijn muis dan niet echt meer beweegt..
dus, wat kan ik het beste doen (ik ook serieuze CS''er namelijk)
kheb die optische logitec..
tnx alvast
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
probeer een witte te krijgen,en natuurlijk de grootste versie.
en waar te koop?
ik heb weleens zo''n muismat van 80,- gezien, ik hoop niet dat je die bedoeld want dat heb ik er dus neit voor over..
tnx alvast,
en iemand anders nog idee''en?
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Als je enige gereedschap een hamer is, ziet elk probleem eruit als een spijker...
ik weet dat een tafelblad beter is, op mijn oude bureau kon dat wel, maar dit is een (zelf) geverfde lichtgroene glanzende tafelblad, en hier gaat het dus NIET op, dus mijn vraag is, wat is een goede muismat?
wit is bagger namelijk kan de optische muis niet tegen
Life goes as it goes.
>>
De ondergrond is belangerijker
<<
dus, wat voor een ondergrond? heb ik een dure muis van 150,- ofzo, dus ik wil niet dat de prestaties vern**kt worden door de muismat..
ff serieus, het is wel een rlxte muis, geen problemen met ondergrond hier. (lekker snelle reactie op je bewegingen in gamezz enz)
zorg iig dat je NIET MouseWare van Logitech installeert, die is zo brak, gaat je muis van bibberen.
Rijtjeshuis 170 m^2 uit 1955, bij renovatie in 2022 dak/vloer/spouwisolatie, overal HR++, vvw benedenverdieping, 7x Jaga Strada en 2 handdoekradiatoren met Tado’s. Quatt hybrid op dakkapel sinds einde 2023.
Verwijderd
en wat kost die?
en waar kan je die kopen?
tnx voor de rest van de info all!
Verwijderd
Verwijderd
Zo''n wit bureau als de mijne heb je nog nooit gezien en glanzen doet ie ook nog. En m''n Intellimouse Explorer werkt als een tiet! Dus waar je die wijsheid vandaan haalt weet ik ook niet. Nogmaals, kheb ''t al eerder gezegd, als je eenmaal gewend bent aan een optical wil je niks anders meer. Een voordeel is ook dat je geen muismat nodig hebt, dus waar hebben we het hier in godsnaam over?!niks glanzend en niks wits
wit is bagger namelijk kan de optische muis niet tegen
Voor mijn part ga je op je bovenbeen muizen, hij doet ''t gewoon. Op een muismat van 80 piek misschien iets beter, maar ja. Dan zit ''t misschien wel tussen de oren. Maar als dat helpt moet je ''m aanschaffen.
oh?Op donderdag 05 april 2001 23:52 schreef Michiel_H het volgende:
[..]
Zo''n wit bureau als de mijne heb je nog nooit gezien en glanzen doet ie ook nogEen voordeel is ook dat je geen muismat nodig hebt, dus waar hebben we het hier in godsnaam over?!
Voor mijn part ga je op je bovenbeen muizen, hij doet ''t gewoon. Op een muismat van 80 piek misschien iets beter, maar ja. Dan zit ''t misschien wel tussen de oren. Maar als dat helpt moet je ''m aanschaffen.
leg je muisje dan maar eens op een spiegeltje kijken hoe hard hij het dan nog doet? nog ff lekker fel lampje erbij? en als dat niet werkt kom je maar ff hierheen met je muisje dan mag je hem op mijn bureau uitproberen want daar werkt hij zeker NIET op!
en het zit echt niet tussen de oren hoor, als ik op lan-party op een houten tafel zit ofzo game ik altijd veel beter
Nu wil ik dus ff zeker weten dat met de juiste ondergrond (of met iedere ondergrond) die Logitech Cordless Mouseman Optical (gaaf ding dat moet ik gewoon hebben) WEL lekker presteert en die rappe bewegingen bijhoudt!
Verwijderd
Wie gaat er nou op een spiegel muizen!?leg je muisje dan maar eens op een spiegeltje kijken hoe hard hij het dan nog doet? nog ff lekker fel lampje erbij?
Daar doet een normale muis het ook niet.
tnx
leuk voor je, de mijne 1500 DPI en scheelt zo''n 130,-Op vrijdag 06 april 2001 00:17 schreef d_maniac het volgende:
De echte CSer speelt met de:
RAZER BOOMSLAMG 2000dpi
echt een hele vette muis
dan weet ik het dus wel, bovendien gaan die boomslang digen best gauw naar de klote zeggen ze mja
Verwijderd
die is dus grijs , en et gaat perfect, ik moet zelfs in CS de mouse sensetivity heel laag zetten anders gaat y VEEELs te snel
blup