Op een sombere dag, nu al weer 4,5 week geleden. Is mijn yamaha brander 8424 overleden. (nieuwprijs 649 piek...)
Kan gebeuren na een jaar. Maar aangezien er nog garantie op zat, ben ik toch maar terug gegaan. Naar de firma Informatique.
Daar deelde ze mee dat het wel 2 weken kon gaan duren, 2 weken zonder brander argh!!!!!
Dus ik denk vraag om een vervangende brander, hebben ze niet. Nou ja 2 weken is te overleven.
Dus na 2 weken ik denk, ik zal eens bellen.
<informatique> Nou meneertje, dat duurt meestal wel 4 weken.
<ik> So aardig gek, maar ik zit wel al die tijd zonder!
<informatique> Ja meneer, daar kunnen wij nix aandoen. Dat duurt nou eenmaal zo lang.
<ik> Nou ja, dan wacht ik nog maar ff.
nog eens 2 weken later:
<ik> Hallo me brander is nu al 4 weken weg. Hoe zit dat.
<informatique> Ow, dan zullen we eens zeggen dat ze er spoed achter moeten zetten.
ik denk bij mezelf, beter nu al..................
<ik> Owkee dan he.
Dag later
<informatique> Hallo met informatique, uw brander kan niet meer gerepareerd worden.
<ik> Das kut, voor jullie
<informatique> Ja en nu willen we u een vervangende brander aanbieden. Want uw model is ook niet meer leverbaar.
Daarom bieden wij een ander type aan. Een heuse philips 8*4*32.
<ik> Nou nou, doe maar ruig een heuse philips, laten we dat maar niet doen he.
<informatique> Ow niet???
<ik> Nee als ik zoveel geld betaal voor een yamaha, wil ik niet afgescheept worden met een philips.
Ik wil alleen maar yamaha of evt een plextor.
<informatique> Ow een plextor dat kan, dan hoeft u maar 250 gulden bij te betalen.
<ik> Ik wil helemaal niet bij betalen. Ik wil weer gewoon zo''n zelfde brander.
<informatique> Ja die hebben we niet meer in ide, alleen nog maar in scsi, maar dan moet u er een scsi kaart bij kopen.
Kost ff kijken, 100 gulden meneer.
<ik> Neeeeeeeeeeee, ik wil gewoon weer een normale brander, zonder bij te hoeven betalen.
Ik heb dat ding toch niet verrot gemaakt.
<informatique> Ow meneer, uh hoort er nog van.
De volgende dag om 16 uur nog niks gehoord, ik denk ik bel ff
<ik> Hallo met ik: brander?????
<informatique> Ow ja, we kunnen u een yamaha 16*10*40 aanbieden. Maar dan moet u wel iets bij betalen, 175 piek en dan is tie van u.
<ik> Bij betalen??? Ik heb al eens een keer een brander betaald en nu wil ik graag een nieuwe. Zonder geld er bij.
<informatique> Dan moeten we heb terug sturen naar yamaha, om hem te laten maken.
<ik> En hoelang gaat dat nog duren???
<informatique> Dat weten we niet meneer.
<ik> Stuur hem maar terug.
Dus nu zit ik al meer dan 4 weken zonder brander. Hoelang het allemaal nog gaat duren mag joost weten.
Want hij moet terug gestuurd worden naar yamaha.
Wat ik me dus af vraag.
Wat is er de vorige 4 weken mee gebeurd? Hebben ze hem als koffie onderzetter gebruikt?
Heeft iemand toevallig slechte ervaringen met informatique? Ik had tot nu toen alleen nog maar goede dingen gehoord.
Tot nu toe..................
Heeft iemand ervaringen met een brander terug sturen naar yamaha? (ik heb gehoord dat dit erg lang kan duren)
Heb ik ook als klant nog rechten? Kan ik een vervangende brander eisen.
Of is mijn enigste recht: wachten tot tie een keertje gemaak word na ?? maanden.
Dus als iemand mij kan helpen, of steunen
Kan gebeuren na een jaar. Maar aangezien er nog garantie op zat, ben ik toch maar terug gegaan. Naar de firma Informatique.
Daar deelde ze mee dat het wel 2 weken kon gaan duren, 2 weken zonder brander argh!!!!!
Dus ik denk vraag om een vervangende brander, hebben ze niet. Nou ja 2 weken is te overleven.
Dus na 2 weken ik denk, ik zal eens bellen.
<informatique> Nou meneertje, dat duurt meestal wel 4 weken.
<ik> So aardig gek, maar ik zit wel al die tijd zonder!
<informatique> Ja meneer, daar kunnen wij nix aandoen. Dat duurt nou eenmaal zo lang.
<ik> Nou ja, dan wacht ik nog maar ff.
nog eens 2 weken later:
<ik> Hallo me brander is nu al 4 weken weg. Hoe zit dat.
<informatique> Ow, dan zullen we eens zeggen dat ze er spoed achter moeten zetten.
ik denk bij mezelf, beter nu al..................
<ik> Owkee dan he.
Dag later
<informatique> Hallo met informatique, uw brander kan niet meer gerepareerd worden.
<ik> Das kut, voor jullie
<informatique> Ja en nu willen we u een vervangende brander aanbieden. Want uw model is ook niet meer leverbaar.
Daarom bieden wij een ander type aan. Een heuse philips 8*4*32.
<ik> Nou nou, doe maar ruig een heuse philips, laten we dat maar niet doen he.
<informatique> Ow niet???
<ik> Nee als ik zoveel geld betaal voor een yamaha, wil ik niet afgescheept worden met een philips.
Ik wil alleen maar yamaha of evt een plextor.
<informatique> Ow een plextor dat kan, dan hoeft u maar 250 gulden bij te betalen.
<ik> Ik wil helemaal niet bij betalen. Ik wil weer gewoon zo''n zelfde brander.
<informatique> Ja die hebben we niet meer in ide, alleen nog maar in scsi, maar dan moet u er een scsi kaart bij kopen.
Kost ff kijken, 100 gulden meneer.
<ik> Neeeeeeeeeeee, ik wil gewoon weer een normale brander, zonder bij te hoeven betalen.
Ik heb dat ding toch niet verrot gemaakt.
<informatique> Ow meneer, uh hoort er nog van.
De volgende dag om 16 uur nog niks gehoord, ik denk ik bel ff
<ik> Hallo met ik: brander?????
<informatique> Ow ja, we kunnen u een yamaha 16*10*40 aanbieden. Maar dan moet u wel iets bij betalen, 175 piek en dan is tie van u.
<ik> Bij betalen??? Ik heb al eens een keer een brander betaald en nu wil ik graag een nieuwe. Zonder geld er bij.
<informatique> Dan moeten we heb terug sturen naar yamaha, om hem te laten maken.
<ik> En hoelang gaat dat nog duren???
<informatique> Dat weten we niet meneer.
<ik> Stuur hem maar terug.
Dus nu zit ik al meer dan 4 weken zonder brander. Hoelang het allemaal nog gaat duren mag joost weten.
Want hij moet terug gestuurd worden naar yamaha.
Wat ik me dus af vraag.
Wat is er de vorige 4 weken mee gebeurd? Hebben ze hem als koffie onderzetter gebruikt?
Heeft iemand toevallig slechte ervaringen met informatique? Ik had tot nu toen alleen nog maar goede dingen gehoord.
Tot nu toe..................
Heeft iemand ervaringen met een brander terug sturen naar yamaha? (ik heb gehoord dat dit erg lang kan duren)
Heb ik ook als klant nog rechten? Kan ik een vervangende brander eisen.
Of is mijn enigste recht: wachten tot tie een keertje gemaak word na ?? maanden.
Dus als iemand mij kan helpen, of steunen
Zijn vijftig was nog schoon. Drinkwaterkaart.nl Drinkwaterspots