}>}>}>}>}>:r<P><BR>
weinig vernieuwing, veel imitatie / herhaling.....
Ik wil eens iets nieuws....
Verwijderd
Hoe is dat Ultima Online eigenlijk? Dat zag er wel aardig uit volgens de doos, da's niet zo 'more-of-the-same'. Toch?
Verwijderd
"WHO IS THE BOSS OF YOU?!"
Die daarvoor was ook wel okay, maar op enkele punten erg vergezochte puzzels.
Verwijderd
Ik zou graag veel verschillende soorten gameplay in één spel tegelijk willen zien, m'n voorkeur ligt bij 1 pers shooters, het zou leuk zijn als ze de interactie met de omgeving wat verhogen, voertuigen bedienen, ect.
Het wordt natuurlijk steeds moeilijker om orgineel te zijn omdat het concept niet onuitputtelijk is.
Ik kijk o.a. uit naar duke4ever.
DAAR kijk ik naar uit
die wordt W R E E D ! !
HT-addict in spe
Verwijderd
4200Wp ZO + 840Wp ZW + 1680Wp NW | 14xIQ7+ + 1xDS3-L | MTVenusE | HWP1
Verwijderd
(en nu niet weer meteen gaan mailen
Ik vind InstaGib een hele goeie vinding (beter als de tig characters bij Quake 3
Er zijn inderdaad veel spellen die op elkaar lijken maar dat komt gewoon omdat er zoveel zijn, de echte goeie moet je er gewoon tussenuit pikken en de rest negeren.
Verwijderd
klopt dat er de laatste tijd weinig originele spellen uitkomen (fifa 8156163 .... iemand ?)
Volgens mij gaat dit ook het geval worden met die nieuwe playstation die over een jaar uitkomt. Tekken3, GT2000, allemaal heel mooi alleen allemaal mooier geworden en niet veel anders. Maar goed, als wij weer leuke, mooie en originele spellen te spelen hebben op wat voor een machine dan ook ...
Maar toch zijn veel "onoriginele" ook wel goede spellen geworden desondanks er niet veel veranderd is. Tiberian Sun bijvoorbeeld (in mijn opinie dan).
Een van de laatste originele spellen die ik heb gekocht moet toch wel Outcast zijn. Echt een aanrader als je van spellen zoals Omkron houdt. De gfx waren niet echt superieur (ik vond ze heel goed passen bij het spel) en hadden veel mensen alle patches nodig om het spel te laten draaien. Maar als het spel eenmaal werkt ....
De spellen die ik op dit moment het meest speel zijn Unreal Tournament en Driver. Gewoon lekkere spellen om te spelen en grafisch ook mooi te zien.
Spellen waar ik naar uitkijk zijn Halo, Soldier of Fortune, misschien Final Fantasy 8 op de pc,oh en die eikels van Konami mogen voor mijn part Metal Gear Solid op de pc uit laten brengen via Microsoft ! Als ik een playstation had gekocht was het alleen voor dat spel, toch wel goed dat ik em een paar jaar geleden niet heb gekocht , de gfx op die machine laten de leeftijd van die machine zien. Ok hij is niet upgrade-able en kost veel minder dan een pc, maar is stukken minder veelzijdig dus de pc heeft mijn voorkeus.
PC rulez ! ..... for now
Tegen het eind van het jaar komen de leuke spellen weer.
Messiah, UT, interstate '82, Urban Chaos, Revenant, nocturne.
Zijn toch allemaal leuke spellen imo.
Maar ja echte vernieuwing is er niet echt, op Messiah na dan, en Urban Chaos is ook apart.
F.
Irish diplomacy is telling a man he can go to hell in such a way he actually looks forward to it.
Verwijderd
pas in februari volgend jaar ...
Demo is wel te downloaden op verschillende plaatsen
ik geloof bij 3dfiles.com en is 70 Mb groot
Inexperienced travellers might think that 'Aargh!' is universal, but in Betrobi it means 'highly enjoyable' and in Howondaland it means, variously, 'I would like to eat your foot', 'Your wife is a big hippo' and 'Hello, Thinks Mr Purple Cat.'
[ Voor 99% gewijzigd door _eLMo_ op 08-02-2018 14:54 ]
SFPC - Motorrijder - EV - PV - L/L WP - Steun de TET!
Verwijderd
Vernieuwing wordt natuurlijk steeds moeilijker. Outcast is mooi. Spellen als Driver zijn leuk, lekker toeren door een stad.
Inexperienced travellers might think that 'Aargh!' is universal, but in Betrobi it means 'highly enjoyable' and in Howondaland it means, variously, 'I would like to eat your foot', 'Your wife is a big hippo' and 'Hello, Thinks Mr Purple Cat.'
Verwijderd