Ik heb de volgende config...
ABit KT7A Raid
Athlon TB 1100
Coolermaster CPU Koeler (DP5-6H51)
Fortron/Source FSP300-60BT 300Watt voeding (=AMD recommended)
Hercules 3d Prophet II Geforce2 MX (32mb)
3Com 10/100 NIC
SB 128PCI
Actima 50x CD-Rom
HDD''s = 2 x IBM Deskstar 45gig.
256MB PC133 Generic (no-name)
De HDD''s zijn als Raid 0 (stripping) geconfigureerd.
Ik draai win98se en w2k server, waarvan meestal w2k en heb continue spontane vastlopers. Simpelweg geen mouse-movement meer mogelijk en reageerd gewoon nergens meer op. Maw... Ik krijg het kloteding niet stabiel.
Ik heb de i/o voltage al een stukje naar beneden gedaan en de vcore een stukje omhoog, maar mag ook niet baten.
Memory-settings in de Bios op het allerlaagste gezet, maar helpt ook niet.
AGP settings in de Bios op zo simpel mogelijk gezet, maar helpt ook niet.
ACPI in w2k disabled en gezorgd dat alle kaarten en raid controller een eigen IRQ hebben zodat ik zeker weet dat het geen IRQ probleem is, maar helpt ook niet.
Laatste bios versie erop en nieuwste 4in1 drivers + raid drivers + nVidia Detonator3 drivers voor geforce2 mx, maar ook dat mag allemaal niks helpen.
Ik weet het zo langzamerhand niet meer.
met andere woorden... HELP!!!!! ik wordt een beetje leip!
ABit KT7A Raid
Athlon TB 1100
Coolermaster CPU Koeler (DP5-6H51)
Fortron/Source FSP300-60BT 300Watt voeding (=AMD recommended)
Hercules 3d Prophet II Geforce2 MX (32mb)
3Com 10/100 NIC
SB 128PCI
Actima 50x CD-Rom
HDD''s = 2 x IBM Deskstar 45gig.
256MB PC133 Generic (no-name)
De HDD''s zijn als Raid 0 (stripping) geconfigureerd.
Ik draai win98se en w2k server, waarvan meestal w2k en heb continue spontane vastlopers. Simpelweg geen mouse-movement meer mogelijk en reageerd gewoon nergens meer op. Maw... Ik krijg het kloteding niet stabiel.
Ik heb de i/o voltage al een stukje naar beneden gedaan en de vcore een stukje omhoog, maar mag ook niet baten.
Memory-settings in de Bios op het allerlaagste gezet, maar helpt ook niet.
AGP settings in de Bios op zo simpel mogelijk gezet, maar helpt ook niet.
ACPI in w2k disabled en gezorgd dat alle kaarten en raid controller een eigen IRQ hebben zodat ik zeker weet dat het geen IRQ probleem is, maar helpt ook niet.
Laatste bios versie erop en nieuwste 4in1 drivers + raid drivers + nVidia Detonator3 drivers voor geforce2 mx, maar ook dat mag allemaal niks helpen.
Ik weet het zo langzamerhand niet meer.
met andere woorden... HELP!!!!! ik wordt een beetje leip!