De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Verwijderd
Hangt er idd vanaf wat je budget is...Op donderdag 05 april 2001 12:24 schreef Manon het volgende:
Ben toe aan een nieuw systeem. Heb reeds een kast (300w)Wie heeft er enkele nuttige tips voor de overige componenten, merk en type e.d. Incl koeling. Dacht zelf aan het volgende 1g. Amd TB, 256 (corsair,inf?)Moederbord (asus of Abit), videokaart (asus v7100 tv-out?),(IBM deskstar)In ieder geval stabiel en wellicht op te kietelen.
1.2 Ghz is nu cheap dus ik zou die nemen... Als je voor DDR ram wil gaan (net als ik) zou ik de MSI K7T266 PRO nemen (VIA KT266chipset). Met PC133 ram zou ik de Abit KT7 RAID nemen. Als je dan veel wilt gamen zou ik een GTS i.p.v MX nemen (alhoewel de prijzen gaan dalen met de komst van de Geforce3)
Owja, Crucial memory is echt goed, kheb juist m''n 512Meg DDR gekregen
//edit:
Voor HD maakt het in my opinion niet veel uit of je IBM of Maxtor koopt, IBM is iets sneller maar ook duurder. Ik heb met beide zeer goede ervaringen, zolang je maar van Seagate afblijft
Hoop dat je hier wat aan hebt.
Cya,
ForMatPrO
Heb in totaal ca 3000 voor over (ex monitor),
Voor de rest nog geen specifiek doel dan de gebruikelijke standaard zaken, maar wil wel een tijdje vooruit kunnen en mogelijkheden openlaten (overklokken ed)
Voor de rest nog geen specifiek doel dan de gebruikelijke standaard zaken, maar wil wel een tijdje vooruit kunnen en mogelijkheden openlaten (overklokken ed)
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Ja vooral games zullen wel erg in trek zijn, heb laatst Bl & W. opgehaald en ben erg benieuwd.
Op donderdag 05 april 2001 12:24 schreef Manon het volgende:
Ben toe aan een nieuw systeem. Heb reeds een kast (300w)Wie heeft er enkele nuttige tips voor de overige componenten, merk en type e.d. Incl koeling. Dacht zelf aan het volgende 1g. Amd TB, 256 (corsair,inf?)Moederbord (asus of Abit), videokaart (asus v7100 tv-out?),(IBM deskstar)In ieder geval stabiel en wellicht op te kietelen.Maximaal 3000 ex monitor en geschikt voor gaming etc.
Pagina: 1