Eat right. Stay fit. Die anyway.
Is dit niet hetzelfde als met die packard bell systemen met TFT scherme voor een belachelijk lage prijs? (heeft iemand zo''n ding OOIT gekregen?)
Only two things are infinite, the universe and human stupidity, Einstein
Alleen de doden kennen het einde van de oorlog, Plato
Ja, die ken ik wel.
Kopen vaak partijen computers en dergelijke op, vaak zijn aanbiedingen van een iets verouderd model, maar de kwalitiet is prima.
En ze zijn te vertrouwen ja.
"Dance like the photo's not being tagged, Love like you've never been unfriended, Tweet like nobody's following."
Geen ervaring mee maar ik wil geen TFT.Op donderdag 05 april 2001 14:10 schreef thefirstikke het volgende:
* Thefirstikke zit te denken aan een mooi 15" compaq tft schermpje....
iemand ervaringen mee?
Ik heb hier al 2x 19" VM450pro staan, maar voor de woonkamer wil ik iets subtielers, dan 2 van die lompe bakkenOp donderdag 05 april 2001 14:13 schreef Fox-Web het volgende:
[..]
Geen ervaring mee maar ik wil geen TFT.
Maar we dwalen een beetje van de Topic af............
true...Op donderdag 05 april 2001 14:28 schreef Fox-Web het volgende:
Voor in de woonkamer is het te begrijpen dat je geen 19" bak wilt hebben staan.
Maar we dwalen een beetje van de Topic af............
Ik heb een qompaq 15" lcd tft schermpje...* thefirstikke zit te denken aan een mooi 15" compaq tft schermpje....
iemand ervaringen mee?
Mooi dingetje, doet zijn werk prima
Ik persoonlijk vind hem in games ook beter spelen dan mijn philips 109P..
enige nadeel is dat hij niet hoger gaat dan 1024x768 maar dat hebben alle 15" lcd schermpies geloof ik.
De site meld:
Important:
Le Box is only selling to registered companies and resellers.
If you want to become a customer of Le Box , please fax your company details
and a copy of your inscription at the Chamber of Commerce.
Mijn email naar sales@lebox.nl met dezelfde vraag, krijgt helaas geen antwoord.
Het vreemde is dat je op GOT ervaringen leest van mensen die blijkbaar als particulier daar spullen hebben aangeschaft...
Specs: AMD64 3000+, Asus A8N-SLI deluxe, 1024 (2,5) Rambo, Barracuda V 120 Gb, 6600GT, Panasonic 16x dl, Leadtek Winfast TV XP, Win XP Pro
2 jaar geleden jaSir5alL schreef op 13 March 2003 @ 23:46:
Het vreemde is dat je op GOT ervaringen leest van mensen die blijkbaar als particulier daar spullen hebben aangeschaft...
"Hij doet 't niet" = onvolledige informatie
Ik heb het bij dit oude topic gezet, omdat het uitstekend aansluit bij mijn vraag...
Specs: AMD64 3000+, Asus A8N-SLI deluxe, 1024 (2,5) Rambo, Barracuda V 120 Gb, 6600GT, Panasonic 16x dl, Leadtek Winfast TV XP, Win XP Pro
Dit topic is gesloten.
![]()