#huiskamer | Amsterdammert | Some days you're the pigeon, some days you're the statue | Zenbook S13 UM5302TA-LV067W | LG 40WP95CP-W | HP USB-C dock G5
Verwijderd
Zou voor een p90 toch Win95b gebruiken, en die heb je ook op diskettes, maar als je echt wil dat hij wat aan die pc heeft kan je er beter een oud goed cd-rom spellertje inzetten.
Gooi gewoon de harddisk van de compaq in je eigen systeem en kopieer daar dan de win95 cd op. Dan stop je hem weer terug en ga je installeren.
Verwijderd
Je zou elke CDROM-speler in een Compaq kunnen plaatsen, waarom hij niet wordt herkend weet ik niet maar ik heb al heel wat 52-speed CDROM spelers van diverse merken in Pentium 90''s gebouwd dus gewoon proberen.
CDROM op eigen IDE-kabel en misschien op CS (cable-sellect) instellen
CDROM op eigen IDE-kabel en misschien op CS (cable-sellect) instellen
Verwijderd
Eh, met een win98 bootflop kun je toch kiezen voor wel of geen CD-rom ondersteuning. Gewoon kiezen voor wel. Dan installeren van die CD-rom. Doet ie heus wel.....
Ik zou ook Win95b gebruiken en niet Win98. De laatste heeft veel hogere hardware-eisen en gebruikt ook meer HDDspace.
Kopieren via Norton Commander zou ik niet doen, deze kan geen lange bestandsnamen aan.
En zoals al gezegd, je kan ieder willekeurige Cdrommel-speler in je Compraq proppen, np.
Kopieren via Norton Commander zou ik niet doen, deze kan geen lange bestandsnamen aan.
En zoals al gezegd, je kan ieder willekeurige Cdrommel-speler in je Compraq proppen, np.
I don't know half of you half as well as I should like; and I like less than half of you half as well as you deserve
Je kan via een FX-kabeltje de cabfiles zo overpompen of gewoon even tijdelijk een cdrom aansluiten.
Kopieer dan wel eerst de CAB''s op de harde schijf en start van daar de Setup !
Win95b is inderdaad wel de beste keuze. Probeer Explorer 4 (die zich in de OS nestelt) te vermijden om recources te sparen.
Kopieer dan wel eerst de CAB''s op de harde schijf en start van daar de Setup !
Win95b is inderdaad wel de beste keuze. Probeer Explorer 4 (die zich in de OS nestelt) te vermijden om recources te sparen.
ik had aan het begin ook moeite met de cdrom aan de compaq aan te sluiten, later bleek dat de ide kabel andersom moest, klinkt heel dom misschien maar kijk er eens ff naar
...
Pagina: 1