[BC3] Genoeg?

Pagina: 1
Acties:

• Fietsbel
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Fietsbel

¯\_(ツ)_/¯

Topicstarter
Hallo
Ondanks dat ik al een ervare computer bouwer ben, ben ik toch nog net niet ervaren genoeg om te kunnen zeggen of ik namelijk met het hier onder staande lijstje het goed werkt op een A-open 235 Watt voeding.

A-open HQ45 235W
A-drive
Abit kt7a
Duron 650@1200 (dit vraagt al een hoop)
128 mb infineon
2x 32mb Toshiba
Maxtor 30GB 7200RPM
Asus 40xcdrom
sblive kaartje
NIC
Van die duron 650@1200 weet ik dat hij dit haalt want dat is mijn ex duron.
Tevens staat er in pricewatch ook een a-open HQ45 P4 300W houd dit dan in dat de backplate al klaar is voor de Pentium 4? en kunnen daar ook nog de KT7a in passen?
Zelf denk ik dat ik het net niet red :(

Alvast bedankt.
Homedisc

39

• Angelfire
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 10:10

Angelfire

AKA AZwaanR or RZA

300 watt voeding is wel wat prettiger.

I play my enemies like a game of chess...

Verwijderd

wat ik mis is de videokaart....een Gforce slurpt flink....

Verwijderd

ik denk dat het systeem dat je laat zien het wel redt want de aopen heeft een goede voeding maar ik denk dat als je er een geforce kaart instopt (je hebt vergeten te vermelden welke kaart je wilt gebruiken) je wat aan de krappe kant zit en je dat toch later zult merken, er zijn mensen die hem stabiel hebben draaien op 235 watt maar er zijn er meer die er problemen mee hebben, geen 2 computers zijn hetzelfde ondanks dezelfde configuratie heeft de een problemen en de ander niet, dus als je er over denkt om ook nog een geforce in je systeem te bouwen dan zou ik een zwaardere voeding gebruiken.
Ik heb zelf van het begin af aan een 300 watt voeding gebruikt en nooit een probleem met mijn computer gehad:z

• onne
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 18-08 07:16
waarom niet gewoon een 300w voedingkje, kost maar een paar tientjes meer, en dan zit je zeker safe,
suc6 ermee

• Fietsbel
  • Niet online

Fietsbel

¯\_(ツ)_/¯

Topicstarter
er komt een ati radeon 64mb in.
idd een 300W voeding kost een paar tientjes meer maar die HQ45 worden alleen maar met 235W geleverd. dan moet ik weer een 300w erbij kopen.
En ja er staat een HQ45 in met 300W maar daar staat ook P4 bij en mijn vraag was of dan ook gelijk die backplate anders was zodat je er een p4 in kwijt kan?
dan is de voeding ook van die nieuwe ATX vorm? atx 2.03 ofzo?

39

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
Zonder een 300 watt voeding lijken me die componenten te veel...

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

• silentsnow
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 15-04-2013

silentsnow

« '-_-' »

kan denk ik wel. Heb zeluf ook 235 :(
Mijn hele systeem draait stabiel sie sig :9

The trade of the tools
[ me | specs ] Klipsch Promedia Ultra 5.1 + Sennheiser HD-590

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
Ik heb dit systeem (zie onder) nog een paar dagen geleden op een 235 waat Enlight voeding getest: zeer instabiel, tijdens opstarten viel ie al uit...
Het gaat vooral om de T-Bird, HD''s en Geforce 2 Ultra

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

• Fietsbel
  • Niet online

Fietsbel

¯\_(ツ)_/¯

Topicstarter
okee bedankt alvast voor de repley''s maar hoe zit het met die A-open HQ p4 235W kast?
is die backplate p4 compatible en die atx voeding ook p4 ready?

39

• Fietsbel
  • Niet online

Fietsbel

¯\_(ツ)_/¯

Topicstarter
iemand die het weet?

39

Pagina: 1