[BC3] Voeding de pijp uit?

Pagina: 1
Acties:

• dreeke
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 31-10-2025

dreeke

outdated icon

Topicstarter
Normaal gesproken staat mn pc 24/7 aan, maar als ie een keertje uitgeweest is het dan ook wel een hele kunst om em weer aan te krijgen...
Hij is dan dus netjes afgesloten via Start > Afsluiten
op de powerknop rammen: er gebeurt niks
voeding uit en weer aan: pc gaat spontaan aan maar na 1 sec gelijk weer uit
dan weer powerknop rammen: niks
voeding paar keer uit/aan + paar keer powerknop rammen: steeds maar 1 of 2 sec aan
(wat denk ik mijn HD''s e.d. ook niet zo heel prettig ervaren)
voeding nog aan, netstroom eraf, en er weer op: pc gaat weer spontaan aan maar nog steeds maar 1 sec., en dan weer uit
toen heb ik een minuutje of 5 steeds voeding aan/uit en powerknop ingedrukt, net zolang tot de pc aanbleef, en hij loopt nu nog
Maar wat is er nou aan de hand met die voeding? Zit er teveel hardware in systeem? het is een 300 watt voeding en er zit niet bijzonder veel zooi in m''n systeem
Heel soms gaat ie ook uit zichzelf zomaar uit, en dan is dus zelfde verhaal weer als hierboven... :r

Bij gebrek aan uw reclame staat hier mijn handtekening.

• Harmen
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 21-08 14:11

Harmen

⭐⭐⭐⭐⭐⭐

Zeer vreemd joh, is het kabeltje van je powerknop wel goed op je mobo aangesloten? Misschien een draadbreuk? :?

Whatever.

• koelkast
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online
Waarschijnlijk idd een draadbreuk of een los contactje ofzo. Heb j''m laatst verbouwd ofzo, dat je de voeding hebt geraakt??

• dreeke
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 31-10-2025

dreeke

outdated icon

Topicstarter
ja ik heb er laatst een ander mobo ingezet
maarvoor had ik er ook last van (weliswaar minder als nu)

Bij gebrek aan uw reclame staat hier mijn handtekening.

Verwijderd

waarschijlijk heb jij een amd?
die heeft daar meer last van hebbik ook gehad moet iets anders in de bios instellen dat doet ie het weert goed.

ja ik heb er laatst een ander mobo ingezet
maarvoor had ik er ook last van (weliswaar minder als nu)