[BC3] Cordless MouseMan® Optical

Pagina: 1
Acties:
  • 112 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
weet iemand waar Cordless MouseMan® Optical al te koop is.....

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

• CV_SmileY
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 19-08 10:21

CV_SmileY

JackOfAllTrades MasterOfNone

Je kunt hem wel al reserveren bij informatique (149,- piek) maar hij''s nog niet binnen en het kan nog wel ff duren (ik ben namelijk de 1e op de w8rij :-))) )

Gr:):)tZZ

• Tha_LeX
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 24-05 06:46
Die moet nog worden uitgevonden.....

Roses are red, violets are blue, God made me beautiful, but what the FUCK happened to you?

• CV_SmileY

CV_SmileY

moet nog worden uitgevonden??

kijk hier eens

• Tha_LeX
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 24-05 06:46
Oops, loop alweer een beetje achter :'(

Roses are red, violets are blue, God made me beautiful, but what the FUCK happened to you?

• BC3 Victim
:7 hmmm via de website van logitech kun je h`m wel al bestellen als je het via het telefoon nummer doet wat er voor nederland staat je kunt op drie verschillende manieren betalen kosten zijn z`n fl 190,- maar dan heb je h`m wel in z`n 5 dagen thuis...

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

Verwijderd

bestel dan gelijk ff een aanhangwagen AAA batterijen erbij, want dat ding vreet ze vast net zo snel op als een bezopen kroegloper shoarma eet om 4 uur ''s morgens in de Shoarmatent!!! :Y)

(DJPJ heeft Cordless Mouseman wheel, en
heeft alweer zijn batterijen ververst)

• Martin Sturm
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 13-08 12:34
Ik heb de ''gewone'' cordless wheel, en ik vind dat batterijen gebruik wel meevallen. Ze claimen dat de baterijen 3 maanden meegaan, maar die van mij gaan al sinds december mee (dus al ruim 5 maanden) terwijl ik hem _VEEL_ gebruik (dagelijks gem. 5 uur ongeveer). Hij begint nu wel te zeuren dat de batterijen bijna leeg zijn, maar hij doet het nog steeds goed, dus laat ik ze er nog ff in (andere liggen uiteraard al op voorraad).
Logitech zegt dat ze bij die optical cordless ook drie maanden meegaan, dus ik zie niet in waarom dat nu niet het geval zou zijn (lijkt me een beetje zinloos om daarovor te jokken :P)

Verwijderd

CV smile:
Je bent echt niet de eerst wachtende. Hij heeft namelijk voor ? 129,- op hun prijslijst gestaan vorig weekend. Ik ben dus voor je (en voor minder geld)!!!

Verwijderd

Wat men zegt over personeel in computerzaken is nu maar weer eens bevestigd dan. Met goede batterijen doen ze het maanden lang.
Maar klagen is typisch Hollands... slecht personeel kennelijk ook....

Verwijderd

Op dinsdag 03 april 2001 21:41 schreef msturm10 het volgende:
Ik heb de ''gewone'' cordless wheel, en ik vind dat batterijen gebruik wel meevallen. Ze claimen dat de baterijen 3 maanden meegaan, maar die van mij gaan al sinds december mee (dus al ruim 5 maanden) terwijl ik hem _VEEL_ gebruik (dagelijks gem. 5 uur ongeveer). Hij begint nu wel te zeuren dat de batterijen bijna leeg zijn, maar hij doet het nog steeds goed, dus laat ik ze er nog ff in (andere liggen uiteraard al op voorraad).
Logitech zegt dat ze bij die optical cordless ook drie maanden meegaan, dus ik zie niet in waarom dat nu niet het geval zou zijn (lijkt me een beetje zinloos om daarovor te jokken :P)
dat light er aan welke baterijen je er in doet wibra(cheap stuff;() of duracell dat maakt uit

Verwijderd

De cordless mouseman wheel heeft gewoon een veel grotere honger wat batterijen betreft, mijn klanten (werk in computerzaak) klagen daar regelmatig over bij mij, en dan vertel ik ze altijd dat ik hetzelfde probleem heb, het is gewoon zo.:Z
dat is niet het geval bij de gewone cordless mouse van L''tech
beliiiiiiiiiieve me!! (spreek uit zoals een amerikaanse Tv-dominee (ik hou nogal van beeldspraak))

laten we het wat batterij gebruik betreft het hier maar bij houden............NOT!!!!

b.t.w. ik zit hier niet om Logitech te flamen, anders schreef ik hun merknaam niet met een hoofdletter!!!:)

Verwijderd

Misschien deugt MIJN muis dan wel niet, en om mij gelijk als een stereotype computerverkoper af te schilderen vind ik wel heel erg goedkoop, meneer met "koel" icon!!!

i want some apologies!!!!!!!!!!!!:(
:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(

Verwijderd

Op de site van Dynabyte is hij te koop voor ? 179,- :P

• ken
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 23:14

ken

ik had hem bij informatique besteld toen die nog 129,- kostte

nu is de prijs gestegen naar 149 :(

welke prijs moet ik nu betalen???

Canon 5D Mark II, Canon 35 f/1.4L

Verwijderd

Hoezo, je werkt in een winkel en je geeft verkeerde adviezen. Daarmee bevestig je alle vooroordelen van onkundig personeel.
Waar wil je een excuus voor hebben dan? De keuze om te werken en om verkeerd advies uit te brengen, laat staan die info hier te posten, heb je zelf gemaakt. Zou je hooguit een excuus kunnen aanbieden voor het feit dat ik post.
Maar ik mag niet liegen.... dus helaas...

Verwijderd

Ken, je hebt toch een orderbevestiging gehad?
Je hebt een email en een orderstatus online. Die heb ik opgeslagen. Als ze hem binnen hebbeb, zullen ze wel moeten leveren.

• CV_SmileY

CV_SmileY

Op dinsdag 03 april 2001 21:42 schreef snnasss het volgende:
CV smile:
Je bent echt niet de eerst wachtende. Hij heeft namelijk voor ? 129,- op hun prijslijst gestaan vorig weekend. Ik ben dus voor je (en voor minder geld)!!!
Ik denk het wel,,ik werk er namelijk en heb er voor gezorgd dat we hem gaan verkopen. Ik heb hem ook nog voor de oude prijs. maar de prijs is NU 149,- ipv 129,-

P.S.
KEN -> de prijs op het moment van bestellen geld (voor jou dus 129,-)

• BC3 Victim
Ik zag hem laatst staan op de site van Logitech. Eerst beweren dat optisch en draadloos nog wel ff kon duren vanwege het maken van de externe accu''s (aan 2 kabeltjes)voor het ding en nu ligt ie er al. En nog op batterijen ook. Time flies when you''re having fun :)

Verwijderd

Je zult dan ongetwijfeld de eerste zijn. Maar dan ook niet zo blij doen als je er werkt maar toch even de prijs van f 149,- noemen. Trouwens wanneer komen ze binnen want sommige bedrijven verkopen ze al!

• D-Devil
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 05-12-2022
Op woensdag 04 april 2001 00:59 schreef snnasss het volgende:
Je zult dan ongetwijfeld de eerste zijn. Maar dan ook niet zo blij doen als je er werkt maar toch even de prijs van f 149,- noemen. Trouwens wanneer komen ze binnen want sommige bedrijven verkopen ze al!
Wat ben jij een aangebakken figuur.... ;)
Tis maar een forum hoor, niet kwaad zijn als iemand er plezier aan beleefd om in een winkel te werken en zich daar zodanig goed voelt dat hij het leuk vind om dat in zijn post erbij te vermelden. Greetz... >:)

Freelance tweaker

Verwijderd

Heeft weinig met bakken te maken.
Je doet eerst heel blij een posting dat je nummer 1 bent. Vertelt er niet bij dat je er ook werkt, wat de posting wat minder blij maakt maar meer logisch, echter de posting onzinnig. Maar wel even liegen over de prijs die je betaalt. Wie is er hier nu aan het bakken. Ga toch wieberen jochie, je steekt zelf je vinger op in een poging je te onderscheiden en jezelf op de schouder te kloppen. Nou je bent nummer 1 hoor, kokkie!

• Cookie
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 04-07-2025
Op de Logitech-stand op de Cebit jl. zei men dat de batterijen 3 maanden meegingen. Maar toen ik vroeg hoe het zat in vergelijking met een cordless wheelmouse met bal (die ik nú heb), was het antwoord dat het verbruik ong. 2x zo hoog was. Ik heb m''n cordless nu sinds juli vorig jaar en werk nog steeds met m''n tweede setje Duracells, terwijl ik toch zo''n beetje de godganse dag achter m''n PC zit en veel langdurig op o.a t.net en got surf en kilometers per dag scroll.Afbeeldingslocatie: http://www.fokzine.net/i/s/yawnee.gif

Never trust a computer you can't throw out a window [Steve Wozniak]

• BC3 Victim
Op dinsdag 03 april 2001 21:58 schreef TheGladiator het volgende:
Op de site van Dynabyte is hij te koop voor ? 179,- :P
Beter lezen vanaf 16-04-2001

• Destruction
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 00:01

Destruction

(ex-)Automonteur

kzou zeggen come back next year

Oww nou heb ik het gezegd , nou ja :)

p.s , jouw nick lijkt wel erg veel op die van mij don''t you think so ?

Ford Mondeo Wagon 2.0 16v '06 | Yamaha XJ900S Diversion '01 & Honda PS150i '07 | | Gravity is a myth, earth sucks.

Verwijderd

Héhéhé, ik heb hem ook besteld bij Informatique voor 129,-, en men wist mij te melden dat hij deze week binnenkomt. Dan nog een dag met de ptt, maar ik ga ze nu gewoon elke dag bellen totdat ze dat kreng leveren...

• GBits
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 28-01-2025
De Microsoft cordless optical komt er ook aan hoorde ik, ergens in Mei.

• D-Devil
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 05-12-2022
Op woensdag 04 april 2001 18:28 schreef Lecram het volgende:
De Microsoft cordless optical komt er ook aan hoorde ik, ergens in Mei.
Klopt... ik support games ''n'' hardware & office en home products bij Microsoft, en die muis komt eraan, kweet niet maar volgens mij is de logitech zelfs nog beter. Ervaring leert dat tenminste.

Freelance tweaker

Verwijderd

Hmmmm, net weer gebeld met Informatique. Krijg hem wel nog steeds voor fl 129,- maar ze verwachten hem of 10 of 17 april. Dat is dus nog lang :(

Maar goed, hij komt wel...

• Martin Sturm
  • Laatst online: 13-08 12:34
Op woensdag 04 april 2001 03:49 schreef snnasss het volgende:
Heeft weinig met bakken te maken.
Je doet eerst heel blij een posting dat je nummer 1 bent. Vertelt er niet bij dat je er ook werkt, wat de posting wat minder blij maakt maar meer logisch, echter de posting onzinnig. Maar wel even liegen over de prijs die je betaalt. Wie is er hier nu aan het bakken. Ga toch wieberen jochie, je steekt zelf je vinger op in een poging je te onderscheiden en jezelf op de schouder te kloppen. Nou je bent nummer 1 hoor, kokkie!
Slechte dag gehad ofzo??? Volgens mij moet je de cooler uit je icon even gebruiken :)

• MeneerKrab
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 29-06 07:05
Ik heb de cordless optical van neolec.
Inkoop F 85,- en verkoop 105,-

http://www.neolec.de/news/indexAirView405RF.html

Hij is trouwens te koop in Hattem, maar ook bij de leverancier VITO

Verwijderd

Op donderdag 05 april 2001 14:00 schreef msturm10 het volgende:

[..]

Slechte dag gehad ofzo??? Volgens mij moet je de cooler uit je icon even gebruiken :)
Ik post een heel normale reply op de blijdschap van jou. Je wilt je onderscheiden van de rest op basis van iets oneigenlijks. Vervolgens dicht je aan mijn reply allerlei eigenschappen toe alsof ik een slecht humeur heb, kwaad ben, etc. Daarmee maak je je eigen posting echt niet zindelijker. Het blijft nog steeds blijdschap in puberale proporties. Ikke, ikke, ikke, ikke.....ik was eerst!
Ik, en anderen ook niet, reageren op de inhoud van je posting, niet als een resultaat van een slecht humeur of hun eigen gesteldheid. Je probeert het wel om te draaien om om je eigen posting heen te kunnen lullen of de reply oneigenlijk te maken. Het commentaar van mij ging over de inhoud en niet over de vorm. Die eens volwassen en reageer ook op de inhoud in plaats van de vorm (of tenminste de vorm die je er probeert aan toe te schrijven).

Nogmaals, ik heb geen kwaaie zin, een slecht humeur, etc., maar jij bent puberaal blij en laat het voorkomen alsof je de eerste bent. dat je er werkt vermeld je niet en toch even liegen over de prijs die je ervoor betaalt.
Daar gaat de reply over en niets anders, ook al probeer jij het te verdraaien!

• YakuzA
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online

YakuzA

Wat denk je nou zelluf hey :X

Ik vind het niet leuk dat hij asymetrisch is, omdat ik normaal met rechts m''n muis gebruik behalve als ik aan het gamen ben dan gebruik ik m''n linker voor mijn muis. :(

Death smiles at us all, all a man can do is smile back.
PSN

Verwijderd

Op dinsdag 03 april 2001 21:42 schreef snnasss het volgende:

[..]

Het blijft nog steeds blijdschap in puberale proporties. Ikke, ikke, ikke, ikke.....ik was eerst!
En even daarvoor :
CV smile:
Right, that makes sense. Even "puberaal" gedrag als waar je zelf zo''n hekel aan hebt. Ikke was eerst, nietes, ikke ! Het is jammer dat je niet een slechte bui hebt of zoiets, dat zou een mooie reden geweest zijn om je zo kut op te stellen, maar je bent blijkbaar altijd zo.

Dan heb je blijkbaar een karakter dat ik niet zo op prijs stel. Geeft niet hoor.

Maar om nog even terug te komen op die mouse, ik wacht nog even af, om te kijken wat voor reacties dat fijne stukje techniek teweegbrengt.

Verwijderd

Geen puberaal gedrag... poging je ongelijk aan te geven dat je niet de eerste kunt zijn voor een bedrag van ? 149,-. Heeft verder niets met puberaal te maken van mijn kant maar een poging jouw puberaal gedraag te weerleggen. Feit is dan dat actie en reactie op hetzelfde puberaal niveau komen te liggen en zegt verder niets over mij....

Verwijderd

Maar ga rustig verder met je reclame over Informatique.... zal de zaak zeker goed doen dat je uit hun naam muizen verkoopt hier!

Verwijderd

Kommop zeg, je neemt toch geen muis met batterijen derin?? (ie je ook nog es elke paar maanden moet vervangen!!) haha dan ben je wat mij betreft niet helemaal lekker hoor.

Verwijderd

En waarom niet?
a) Anderen hoeven hun idee niet aan te passen aan die van jou.
b) En ieder 3 maanden 2 metalen staafjes eruit en erin is, gezien wat je er voor terugkrijgt, ook geen probleem. Een scheet kost soms meer moeite!

• saigon66
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 06-02 03:36
ik heb net deze optical cordless mouseman van logitech voor fl.100,- gekocht . Het werkt perfect en ziet heel mooi uit . :) :) :)

Verwijderd

Naam, link, datum?
Hij is nog niet in de handel dus erg knap....

• saigon66
ik heb een kennis die werkt bij LOGITECH en daarom heb ik deze muis en goedkoop kunnen krijgen . :)

• Majestic
  • Laatst online: 19-05 20:54

Majestic

Neerlandici.

Vage kennis zeker ?

Je brengt me helemaal van mijn abrikoos.

Verwijderd

Nog steeds niet aangebakken. Als je komt met misleidende postings krijg je passende reacties. Heeft niets met aangebrand of verhit te maken. Is gewoon reactie op actie.

• saigon66
nee, hij is een goede kennis van mijn en geen rotzooi , daarom heb ik ook meteen 3 muizen van hem gekocht . Ik hen deze muis al 1 week en het werkt goed , mooi en past precies bij mijn hand . 100 gulden is wel een koopje voor deze muis en deze ligt nog niet in de winkel . Wat wil je nog meer ???

• JointFillah
  • Laatst online: 20-08 08:08

JointFillah

Techno Addict

Op vrijdag 06 april 2001 23:24 schreef snnasss het volgende:
En waarom niet?
a) Anderen hoeven hun idee niet aan te passen aan die van jou.
hmm....misschien niet aangebakken, maar wel al flink op temperatuur! >:)
b) En ieder 3 maanden 2 metalen staafjes eruit en erin is, gezien wat je er voor terugkrijgt, ook geen probleem. ****CENSUUR****
* JointFillah agrees to this last one:)

~* Peace, Love & XTC *~

Verwijderd

Ik zou zowieso niet voor een cordless gaan :? want zoŽn optical vreed ongeveer 2 AAA leeg in 1 maand schat ik in.
Die met draad is goedkoper en fijner ;) .

IK merk het verschil echt niet.....

• saigon66
Op zondag 08 april 2001 20:30 schreef kwweetnix het volgende:
Ik zou zowieso niet voor een cordless gaan :? want zoŽn optical vreed ongeveer 2 AAA leeg in 1 maand schat ik in.
Die met draad is goedkoper en fijner ;) .

IK merk het verschil echt niet.....
Maar deze muis heeft 2 AA bat. en deze gaat langer dan 3 maand en goedkoopje dan AAA bat.
En daarom heb ik deze muis als voorkeur dan de rest . 8-)

• mbvisiontt
  • Laatst online: 04-07 05:11
HA! Wist niet dat ie op AA ging ipv AAA.... Nu haal ik hem helemaal, ben op het moment helemaal weg van mijn ''gewone'' cordless, echt super.

.... Ik weet het ook niet

• DarkHelmet
  • Laatst online: 15-08 17:11
Wat is dat geze!k over batterijen toch?
Niemand ooit van accu''s gehoord?
Jullie zijn toch Tweakers?

Ik heb een setje gekocht van een NiMH (krachtiger dan gewone NiCd)lader en accu''s voor mijn cordless scrollmouse van logitech.
Heb 2 sets, dus non-stop muizen, en geen kosten voor batterijen dus!!!

"A study in the Washington Post says that women have better verbal skills than men. I just want to say to the authors of that study: Duh."

Verwijderd

Ondanks de fijne Informatique medewerker hier ten spijt...
Bij Informatique kost hij weer ? 129,- (van ? 129,- naar ? 149,- en weer terug), incl. BTW. Hij heeft nu een week levertijd.

• Bierkameel
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Bierkameel

I use Debian btw

Op donderdag 05 april 2001 14:37 schreef PowerCow het volgende:
Ik heb de cordless optical van neolec.
Inkoop F 85,- en verkoop 105,-

http://www.neolec.de/news/indexAirView405RF.html
Hij is trouwens te koop in Hattem, maar ook bij de leverancier VITO
Whow kewl ding

Afbeeldingslocatie: http://www.neolec.de/news/images/NeoAirview405RF_news.jpg

Die ga ik me ook bestellen :)

Alle proemn in n drek

Verwijderd

Is er ergens een pagina waar die neo muis te koop is??/

Verwijderd

charge for 6-8 hours and last for 3 whole days

wel IETS >:) meer verbruik dan logitech

Verwijderd

Heb de muis nou een dag binnen, en moet zeggen dat ik het een perfect ding vind. Hij is overigens lichter dan de cordless mouseman die bij de desktop pro zit.
Erg fijn, ik vind het een aanrader!

• koelkast
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online
En hij is inmiddels weer 159,-- geworden bij Informatique. Ze mochten hem van Logitech niet voor 129,-- verkopen, aldus de medewerker van Informatique aan de telefoon. Gelukkig heb ik em nog voor 129,--. Komt morgen binnen. Ik laad alvast wat batterijen op. Of zijn die erbij geleverd? Nee toch?

• CV_SmileY

CV_SmileY

Eeej,

Jep, ik heb hem inmiddels :)

Die batterijen worden (gelukkig) meegeleverd (2 stuks)

• ken

ken

ik heb hem vandaag gekregen :)

Werkt erg lekker, moest wel effe wennnen

• mymind*
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 23:38

mymind*

A Beautiful Mind

Ik heb hem ook binnen, en hij werkt geweldig. Ik heb alleen nog een probleem met de mouseware...als ik die install dan doet het wieltje het niet in UT.
Iemand een idee om dat op te lossen ?

• bAm
  • Laatst online: 21:37

bAm

Op woensdag 18 april 2001 22:41 schreef mymind het volgende:
Ik heb hem ook binnen, en hij werkt geweldig. Ik heb alleen nog een probleem met de mouseware...als ik die install dan doet het wieltje het niet in UT.
Iemand een idee om dat op te lossen ?
yep, nieuwste mouseware downen (neem aan dat die erbij zit) en bij UT bij input (onder settings) direct input aanvinken

• koelkast
  • Niet online
Ik had besteld via internet bij Informatique, maar nou was de bestelling vorige week niet goed aangekomen. Nu had ik het even nagevraagd en bestelling is alsnog gedaan per telefoon. Toch nog voor 129,-- :)
Maarja, morgen nog even uittesten dus!

• dizzytal
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
Nou al die ophef over een muis... Daar komt nog bij dat ik uit de review van Hardware info kan opmaken dat et eigenlijk helemaal geen "gamer-"muis is.....

Dis dus echt (IMHO) een ding wat je ten eerste koopt om op feestjes "er mee te kunnen pronken"

Nog even over die Neolec muis... die werkt ook met 1500 "Bilder pro Sekunde" en is dus netzo gevoelig als de logitech dus ook niet ideaal voor games... (Je hebt trouwens minimaal een P2 nodig ;) )

[Dizzy houdt et bij zo''n Logitech Marble Mouse]

If you didn't win today, you can always win tomorrow

Verwijderd

Ik heb hem ook eindelijk, gisteren dan, gekregen. Op de Logitech site staat een patch om hem te gebruiken in allerlei spellen, waaronder UT.

• koelkast
  • Niet online
Op woensdag 18 april 2001 22:55 schreef Dizzytal het volgende:
Nou al die ophef over een muis... Daar komt nog bij dat ik uit de review van Hardware info kan opmaken dat et eigenlijk helemaal geen "gamer-"muis is.....

Dis dus echt (IMHO) een ding wat je ten eerste koopt om op feestjes "er mee te kunnen pronken"

Nog even over die Neolec muis... die werkt ook met 1500 "Bilder pro Sekunde" en is dus netzo gevoelig als de logitech dus ook niet ideaal voor games... (Je hebt trouwens minimaal een P2 nodig ;) )

[Dizzy houdt et bij zo''n Logitech Marble Mouse]
Maareh, vind je ''m niet erg :9~ dan? Ik koop ''m echt niet om op feestjes mee te pronken hoor! Ik heb ''m immers toch gewoon boven op m''n kamer liggen. En ik ben onderhand zat van dat irritante draadje en van die irritante verspringingen als je weer es zit te tekenen heel precies.
Daarom heb ik ''m dus besteld. M''n ouwe Logitech Pilot was toch ook een beetje gaar (linkermuisknop hapert af en toe), dus dat werd wel tijd...

• BC3 Victim
Tja hij ligt hier naast me... ik heb er gewoon te lompe klauwen voor denk ik. *D Kan er dus niet lekker mee werken. Ik heb een Cordless Mouseman. Gewoon een balletje dus. Die is een stuk groter en ik vind hem lekkerder in de hand liggen. De Optical gaat dan ook lekker weer mee naar m''n werk. Wat me wel opviel. Het scrolknopje... HEMELS! :P Die is echt lekker. Als ze nou met een Cordless Mouseman (oude vorm) Optical waren gekomen met zo''n scrolknop was ik verkocht. Nu dus niet, jammer voor Logitech. *D Toch hoop ik er 1 te winnen... lekker verpatsen. *D

Verwijderd

Batterijen hoeven helemaal niet zo''n probleem te zijn. Al geruime tijd wachten een heleboel mensen op een optische muis zonder staart, nu is ie er dan eindelijk.:9

Er is al eerder aangegeven dat door gebruik van oplaadbare batterijen de kosten best meevallen.

Daarnaast is een goed setje NiMh (qua capaciteit) beter dan Duracell of wat dan ook, gaan dus nog langer mee. (bv. AA 1500 mAh, AAA 550 mAh)

Last but not least, oplaadbare batterijen zijn ook gunstig voor het milieu.;)

• dizzytal
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
Op woensdag 18 april 2001 23:20 schreef LL Koelkast het volgende:

Maareh, vind je ''m niet erg :9~ dan? En ik ben onderhand zat van dat irritante draadje en van die irritante verspringingen als je weer es zit te tekenen heel precies.
Even dit: Ik heb em nog niet I.R.L. gezien, maar wat ik van plaatjes en dat 3D ding op kan maken vindt ik ook de "echte" Mouseman een beter ontwerp, beetje "krom" ontwerp.

Verder was het op feestjes pronken niet bedoel als dat je et ding fysiek mee sleept ;)

Dan zullen er ook wel mensen zijn die em puur om de functionaliteit aanschaffen, maar als ik dan lees dat games niet direct geweldig werken ist niet direct iets voormij (terwijl ik toch geen echte die-hard gamer ben), maar das natuurlijk net wat je met et ding doet.

Het "vast" zitten van et draadje, tja daar heb ik zowiezo geen last van met mijn Marble Mouse (zo''n symetrische trackbal achtige muis) Die ik dus NOOIT meer krijt wil, voor het tekenen (wat ik niet fanatiek doe) gaat mijn voorkeur uit naar mijn (in middels verkocht omdat ik er te weinig mee deed) Dynalink Freedraw tekentablet.

IMHO dus nog steeds een muis die zo in Wannahaves (zo heet dat tv-proggy van Quinty en die jongen uit Goudkust toch) kan...

If you didn't win today, you can always win tomorrow

Verwijderd

Op woensdag 18 april 2001 23:51 schreef Dizzytal het volgende:

[..]

Even dit: Ik heb em nog niet I.R.L. gezien, maar wat ik van plaatjes en dat 3D ding op kan maken vindt ik ook de "echte" Mouseman een beter ontwerp, beetje "krom" ontwerp.
Hij is precies hetzelfde van vorm. De plaatjes zijn vertekenend.
Verder was het op feestjes pronken niet bedoel als dat je et ding fysiek mee sleept ;)
Is er een andere manier van pronken dan?
Dan zullen er ook wel mensen zijn die em puur om de functionaliteit aanschaffen, maar als ik dan lees dat games niet direct geweldig werken ist niet direct iets voormij (terwijl ik toch geen echte die-hard gamer ben), maar das natuurlijk net wat je met et ding doet.
Voor wat jij gelezen hebt, is allang een patch bij Logitech. En een die-hard gamer gebruikt geen muis.
Het "vast" zitten van et draadje, tja daar heb ik zowiezo geen last van met mijn Marble Mouse (zo''n symetrische trackbal achtige muis) Die ik dus NOOIT meer krijt wil, voor het tekenen (wat ik niet fanatiek doe) gaat mijn voorkeur uit naar mijn (in middels verkocht omdat ik er te weinig mee deed) Dynalink Freedraw tekentablet.
Boeien, wat heeft dat met deze muis te maken?
IMHO dus nog steeds een muis die zo in Wannahaves (zo heet dat tv-proggy van Quinty en die jongen uit Goudkust toch) kan...
Jij trekt alleen maar conclusies die ontsproten zijn uit je eigen geest en niet op basis van feiten. Je maakt een betoog om het betoog zelf maar slaat de plank helemaal mis.

• ken

ken

ik snap ook niet dat iedereen zit te zeiken over batterijen

ik hebt thuis toch gewoon oplaadbare batterijen

gewoon opladen dus :)

• biobak
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 18:34
Als ik dit zo allemaal lees, dan is die muis voornamelijk eye-candy en niet echt geschikt voor spelletjes vanwege het optische oogje. Kan iemand me vertellen of de ontvanger van de cordless optical ook werkt met de gewone cordless wheelmouse (met balletje). Dan gebruik ik die voor spelletjes, want daar is ie prima geschikt voor en die andere voor het 2D werk :)

Verwijderd

Ik gebruik mijn cordless mouse man optical gewoon op de ontvanger van mijn cordless desktop, je kan de ontvangers dus gewoon onderling uitwisselen.

• koelkast
  • Niet online
Mijn batterijniveau is na een week intensief muizen nog steeds "goed"! :). Prettig ding, ben blij dat ik ben overgestapt van Mouseman standaardmuis naar deze :P
Pagina: 1