De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Gr:):)tZZ
Roses are red, violets are blue, God made me beautiful, but what the FUCK happened to you?
Roses are red, violets are blue, God made me beautiful, but what the FUCK happened to you?
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Verwijderd
(DJPJ heeft Cordless Mouseman wheel, en
heeft alweer zijn batterijen ververst)
Logitech zegt dat ze bij die optical cordless ook drie maanden meegaan, dus ik zie niet in waarom dat nu niet het geval zou zijn (lijkt me een beetje zinloos om daarovor te jokken
Verwijderd
Je bent echt niet de eerst wachtende. Hij heeft namelijk voor ? 129,- op hun prijslijst gestaan vorig weekend. Ik ben dus voor je (en voor minder geld)!!!
Verwijderd
dat light er aan welke baterijen je er in doet wibra(cheap stuff;() of duracell dat maakt uitOp dinsdag 03 april 2001 21:41 schreef msturm10 het volgende:
Ik heb de ''gewone'' cordless wheel, en ik vind dat batterijen gebruik wel meevallen. Ze claimen dat de baterijen 3 maanden meegaan, maar die van mij gaan al sinds december mee (dus al ruim 5 maanden) terwijl ik hem _VEEL_ gebruik (dagelijks gem. 5 uur ongeveer). Hij begint nu wel te zeuren dat de batterijen bijna leeg zijn, maar hij doet het nog steeds goed, dus laat ik ze er nog ff in (andere liggen uiteraard al op voorraad).
Logitech zegt dat ze bij die optical cordless ook drie maanden meegaan, dus ik zie niet in waarom dat nu niet het geval zou zijn (lijkt me een beetje zinloos om daarovor te jokken)
Verwijderd
dat is niet het geval bij de gewone cordless mouse van L''tech
beliiiiiiiiiieve me!! (spreek uit zoals een amerikaanse Tv-dominee (ik hou nogal van beeldspraak))
laten we het wat batterij gebruik betreft het hier maar bij houden............NOT!!!!
b.t.w. ik zit hier niet om Logitech te flamen, anders schreef ik hun merknaam niet met een hoofdletter!!!:)
nu is de prijs gestegen naar 149
welke prijs moet ik nu betalen???
Canon 5D Mark II, Canon 35 f/1.4L
Verwijderd
Waar wil je een excuus voor hebben dan? De keuze om te werken en om verkeerd advies uit te brengen, laat staan die info hier te posten, heb je zelf gemaakt. Zou je hooguit een excuus kunnen aanbieden voor het feit dat ik post.
Maar ik mag niet liegen.... dus helaas...
Ik denk het wel,,ik werk er namelijk en heb er voor gezorgd dat we hem gaan verkopen. Ik heb hem ook nog voor de oude prijs. maar de prijs is NU 149,- ipv 129,-Op dinsdag 03 april 2001 21:42 schreef snnasss het volgende:
CV smile:
Je bent echt niet de eerst wachtende. Hij heeft namelijk voor ? 129,- op hun prijslijst gestaan vorig weekend. Ik ben dus voor je (en voor minder geld)!!!
P.S.
KEN -> de prijs op het moment van bestellen geld (voor jou dus 129,-)
Verwijderd
Wat ben jij een aangebakken figuur....Op woensdag 04 april 2001 00:59 schreef snnasss het volgende:
Je zult dan ongetwijfeld de eerste zijn. Maar dan ook niet zo blij doen als je er werkt maar toch even de prijs van f 149,- noemen. Trouwens wanneer komen ze binnen want sommige bedrijven verkopen ze al!
Tis maar een forum hoor, niet kwaad zijn als iemand er plezier aan beleefd om in een winkel te werken en zich daar zodanig goed voelt dat hij het leuk vind om dat in zijn post erbij te vermelden. Greetz...
Freelance tweaker
Verwijderd
Je doet eerst heel blij een posting dat je nummer 1 bent. Vertelt er niet bij dat je er ook werkt, wat de posting wat minder blij maakt maar meer logisch, echter de posting onzinnig. Maar wel even liegen over de prijs die je betaalt. Wie is er hier nu aan het bakken. Ga toch wieberen jochie, je steekt zelf je vinger op in een poging je te onderscheiden en jezelf op de schouder te kloppen. Nou je bent nummer 1 hoor, kokkie!
Never trust a computer you can't throw out a window [Steve Wozniak]
Beter lezen vanaf 16-04-2001Op dinsdag 03 april 2001 21:58 schreef TheGladiator het volgende:
Op de site van Dynabyte is hij te koop voor ? 179,-
Oww nou heb ik het gezegd , nou ja
p.s , jouw nick lijkt wel erg veel op die van mij don''t you think so ?
Ford Mondeo Wagon 2.0 16v '06 | Yamaha XJ900S Diversion '01 & Honda PS150i '07 | | Gravity is a myth, earth sucks.
Verwijderd
Klopt... ik support games ''n'' hardware & office en home products bij Microsoft, en die muis komt eraan, kweet niet maar volgens mij is de logitech zelfs nog beter. Ervaring leert dat tenminste.Op woensdag 04 april 2001 18:28 schreef Lecram het volgende:
De Microsoft cordless optical komt er ook aan hoorde ik, ergens in Mei.
Freelance tweaker
Verwijderd
Maar goed, hij komt wel...
Slechte dag gehad ofzo??? Volgens mij moet je de cooler uit je icon even gebruikenOp woensdag 04 april 2001 03:49 schreef snnasss het volgende:
Heeft weinig met bakken te maken.
Je doet eerst heel blij een posting dat je nummer 1 bent. Vertelt er niet bij dat je er ook werkt, wat de posting wat minder blij maakt maar meer logisch, echter de posting onzinnig. Maar wel even liegen over de prijs die je betaalt. Wie is er hier nu aan het bakken. Ga toch wieberen jochie, je steekt zelf je vinger op in een poging je te onderscheiden en jezelf op de schouder te kloppen. Nou je bent nummer 1 hoor, kokkie!
Inkoop F 85,- en verkoop 105,-
http://www.neolec.de/news/indexAirView405RF.html
Hij is trouwens te koop in Hattem, maar ook bij de leverancier VITO
Verwijderd
Ik post een heel normale reply op de blijdschap van jou. Je wilt je onderscheiden van de rest op basis van iets oneigenlijks. Vervolgens dicht je aan mijn reply allerlei eigenschappen toe alsof ik een slecht humeur heb, kwaad ben, etc. Daarmee maak je je eigen posting echt niet zindelijker. Het blijft nog steeds blijdschap in puberale proporties. Ikke, ikke, ikke, ikke.....ik was eerst!Op donderdag 05 april 2001 14:00 schreef msturm10 het volgende:
[..]
Slechte dag gehad ofzo??? Volgens mij moet je de cooler uit je icon even gebruiken
Ik, en anderen ook niet, reageren op de inhoud van je posting, niet als een resultaat van een slecht humeur of hun eigen gesteldheid. Je probeert het wel om te draaien om om je eigen posting heen te kunnen lullen of de reply oneigenlijk te maken. Het commentaar van mij ging over de inhoud en niet over de vorm. Die eens volwassen en reageer ook op de inhoud in plaats van de vorm (of tenminste de vorm die je er probeert aan toe te schrijven).
Nogmaals, ik heb geen kwaaie zin, een slecht humeur, etc., maar jij bent puberaal blij en laat het voorkomen alsof je de eerste bent. dat je er werkt vermeld je niet en toch even liegen over de prijs die je ervoor betaalt.
Daar gaat de reply over en niets anders, ook al probeer jij het te verdraaien!
Death smiles at us all, all a man can do is smile back.
PSN
Verwijderd
En even daarvoor :Op dinsdag 03 april 2001 21:42 schreef snnasss het volgende:
[..]
Het blijft nog steeds blijdschap in puberale proporties. Ikke, ikke, ikke, ikke.....ik was eerst!
Right, that makes sense. Even "puberaal" gedrag als waar je zelf zo''n hekel aan hebt. Ikke was eerst, nietes, ikke ! Het is jammer dat je niet een slechte bui hebt of zoiets, dat zou een mooie reden geweest zijn om je zo kut op te stellen, maar je bent blijkbaar altijd zo.CV smile:
Dan heb je blijkbaar een karakter dat ik niet zo op prijs stel. Geeft niet hoor.
Maar om nog even terug te komen op die mouse, ik wacht nog even af, om te kijken wat voor reacties dat fijne stukje techniek teweegbrengt.
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
a) Anderen hoeven hun idee niet aan te passen aan die van jou.
b) En ieder 3 maanden 2 metalen staafjes eruit en erin is, gezien wat je er voor terugkrijgt, ook geen probleem. Een scheet kost soms meer moeite!
Je brengt me helemaal van mijn abrikoos.
Verwijderd
hmm....misschien niet aangebakken, maar wel al flink op temperatuur!Op vrijdag 06 april 2001 23:24 schreef snnasss het volgende:
En waarom niet?
a) Anderen hoeven hun idee niet aan te passen aan die van jou.
* JointFillah agrees to this last one:)b) En ieder 3 maanden 2 metalen staafjes eruit en erin is, gezien wat je er voor terugkrijgt, ook geen probleem. ****CENSUUR****
~* Peace, Love & XTC *~
Verwijderd
Die met draad is goedkoper en fijner
IK merk het verschil echt niet.....
Maar deze muis heeft 2 AA bat. en deze gaat langer dan 3 maand en goedkoopje dan AAA bat.Op zondag 08 april 2001 20:30 schreef kwweetnix het volgende:
Ik zou zowieso niet voor een cordless gaanwant zoŽn optical vreed ongeveer 2 AAA leeg in 1 maand schat ik in.
Die met draad is goedkoper en fijner.
IK merk het verschil echt niet.....
En daarom heb ik deze muis als voorkeur dan de rest .
.... Ik weet het ook niet
Niemand ooit van accu''s gehoord?
Jullie zijn toch Tweakers?
Ik heb een setje gekocht van een NiMH (krachtiger dan gewone NiCd)lader en accu''s voor mijn cordless scrollmouse van logitech.
Heb 2 sets, dus non-stop muizen, en geen kosten voor batterijen dus!!!
"A study in the Washington Post says that women have better verbal skills than men. I just want to say to the authors of that study: Duh."
Verwijderd
Bij Informatique kost hij weer ? 129,- (van ? 129,- naar ? 149,- en weer terug), incl. BTW. Hij heeft nu een week levertijd.
Whow kewl dingOp donderdag 05 april 2001 14:37 schreef PowerCow het volgende:
Ik heb de cordless optical van neolec.
Inkoop F 85,- en verkoop 105,-
http://www.neolec.de/news/indexAirView405RF.html
Hij is trouwens te koop in Hattem, maar ook bij de leverancier VITO

Die ga ik me ook bestellen
Alle proemn in n drek
Verwijderd
Erg fijn, ik vind het een aanrader!
Jep, ik heb hem inmiddels
Die batterijen worden (gelukkig) meegeleverd (2 stuks)
Werkt erg lekker, moest wel effe wennnen
Iemand een idee om dat op te lossen ?
yep, nieuwste mouseware downen (neem aan dat die erbij zit) en bij UT bij input (onder settings) direct input aanvinkenOp woensdag 18 april 2001 22:41 schreef mymind het volgende:
Ik heb hem ook binnen, en hij werkt geweldig. Ik heb alleen nog een probleem met de mouseware...als ik die install dan doet het wieltje het niet in UT.
Iemand een idee om dat op te lossen ?
Maarja, morgen nog even uittesten dus!
Dis dus echt (IMHO) een ding wat je ten eerste koopt om op feestjes "er mee te kunnen pronken"
Nog even over die Neolec muis... die werkt ook met 1500 "Bilder pro Sekunde" en is dus netzo gevoelig als de logitech dus ook niet ideaal voor games... (Je hebt trouwens minimaal een P2 nodig
[Dizzy houdt et bij zo''n Logitech Marble Mouse]
If you didn't win today, you can always win tomorrow
Verwijderd
Maareh, vind je ''m niet ergOp woensdag 18 april 2001 22:55 schreef Dizzytal het volgende:
Nou al die ophef over een muis... Daar komt nog bij dat ik uit de review van Hardware info kan opmaken dat et eigenlijk helemaal geen "gamer-"muis is.....
Dis dus echt (IMHO) een ding wat je ten eerste koopt om op feestjes "er mee te kunnen pronken"
Nog even over die Neolec muis... die werkt ook met 1500 "Bilder pro Sekunde" en is dus netzo gevoelig als de logitech dus ook niet ideaal voor games... (Je hebt trouwens minimaal een P2 nodig)
[Dizzy houdt et bij zo''n Logitech Marble Mouse]
Daarom heb ik ''m dus besteld. M''n ouwe Logitech Pilot was toch ook een beetje gaar (linkermuisknop hapert af en toe), dus dat werd wel tijd...
Verwijderd
Er is al eerder aangegeven dat door gebruik van oplaadbare batterijen de kosten best meevallen.
Daarnaast is een goed setje NiMh (qua capaciteit) beter dan Duracell of wat dan ook, gaan dus nog langer mee. (bv. AA 1500 mAh, AAA 550 mAh)
Last but not least, oplaadbare batterijen zijn ook gunstig voor het milieu.;)
Even dit: Ik heb em nog niet I.R.L. gezien, maar wat ik van plaatjes en dat 3D ding op kan maken vindt ik ook de "echte" Mouseman een beter ontwerp, beetje "krom" ontwerp.Op woensdag 18 april 2001 23:20 schreef LL Koelkast het volgende:
Maareh, vind je ''m niet ergdan? En ik ben onderhand zat van dat irritante draadje en van die irritante verspringingen als je weer es zit te tekenen heel precies.
Verder was het op feestjes pronken niet bedoel als dat je et ding fysiek mee sleept
Dan zullen er ook wel mensen zijn die em puur om de functionaliteit aanschaffen, maar als ik dan lees dat games niet direct geweldig werken ist niet direct iets voormij (terwijl ik toch geen echte die-hard gamer ben), maar das natuurlijk net wat je met et ding doet.
Het "vast" zitten van et draadje, tja daar heb ik zowiezo geen last van met mijn Marble Mouse (zo''n symetrische trackbal achtige muis) Die ik dus NOOIT meer krijt wil, voor het tekenen (wat ik niet fanatiek doe) gaat mijn voorkeur uit naar mijn (in middels verkocht omdat ik er te weinig mee deed) Dynalink Freedraw tekentablet.
IMHO dus nog steeds een muis die zo in Wannahaves (zo heet dat tv-proggy van Quinty en die jongen uit Goudkust toch) kan...
If you didn't win today, you can always win tomorrow
Verwijderd
Hij is precies hetzelfde van vorm. De plaatjes zijn vertekenend.Op woensdag 18 april 2001 23:51 schreef Dizzytal het volgende:
[..]
Even dit: Ik heb em nog niet I.R.L. gezien, maar wat ik van plaatjes en dat 3D ding op kan maken vindt ik ook de "echte" Mouseman een beter ontwerp, beetje "krom" ontwerp.
Is er een andere manier van pronken dan?Verder was het op feestjes pronken niet bedoel als dat je et ding fysiek mee sleept
Voor wat jij gelezen hebt, is allang een patch bij Logitech. En een die-hard gamer gebruikt geen muis.Dan zullen er ook wel mensen zijn die em puur om de functionaliteit aanschaffen, maar als ik dan lees dat games niet direct geweldig werken ist niet direct iets voormij (terwijl ik toch geen echte die-hard gamer ben), maar das natuurlijk net wat je met et ding doet.
Boeien, wat heeft dat met deze muis te maken?Het "vast" zitten van et draadje, tja daar heb ik zowiezo geen last van met mijn Marble Mouse (zo''n symetrische trackbal achtige muis) Die ik dus NOOIT meer krijt wil, voor het tekenen (wat ik niet fanatiek doe) gaat mijn voorkeur uit naar mijn (in middels verkocht omdat ik er te weinig mee deed) Dynalink Freedraw tekentablet.
Jij trekt alleen maar conclusies die ontsproten zijn uit je eigen geest en niet op basis van feiten. Je maakt een betoog om het betoog zelf maar slaat de plank helemaal mis.IMHO dus nog steeds een muis die zo in Wannahaves (zo heet dat tv-proggy van Quinty en die jongen uit Goudkust toch) kan...
ik hebt thuis toch gewoon oplaadbare batterijen
gewoon opladen dus
Verwijderd