Voetbal is de belangrijkste bijzaak in het leven.
Verwijderd
Er zit wel een kern van waarheid in...
waarom mag je een halogeen lampje niet met je vingers vast pakken?
Juist, door de zuurgraad van je zweet(handen)...
waarom mag je een halogeen lampje niet met je vingers vast pakken?
Juist, door de zuurgraad van je zweet(handen)...
Verwijderd
Nou dat lijkt me niet echt waar, tenminste niet door een paar keer vast te pakken of je meot wel heel erg zweten, maar je moet je altijd wel eerst ontladen aan iets, mocht je geladen zijn en je pakt een kaart of een reepje geheugen vast ofzo dan kon die wel eens kapot zijn
tja, dat gaat theoretisch gezien roesten. Maar als ik van die enge handschoenen aan moet, ga ik op mijn hoofd zweten van ellende, en valt er een druppel op mijn moederbord, en gaat ie METEEN stuk. Dus in mijn geval is het een duidelijke keuze.
Verder bekijk ik mensen die zoiets met ernst beweren altijd nogal met wantrouwen, want ook in PC-IDEE komt een vent voor met van die sinterklaas handschoenen, dus zijn ideeen komen ongetwijfeld daarvandaan
Verder bekijk ik mensen die zoiets met ernst beweren altijd nogal met wantrouwen, want ook in PC-IDEE komt een vent voor met van die sinterklaas handschoenen, dus zijn ideeen komen ongetwijfeld daarvandaan
ach...in een volgend leven lach je er om!
In principe heeft ie wel gelijk, maar het is wat overdreven. Er zit inderdaad zuur op je huid (dat tast bijvoorbeeld ook papier aan). Maar ik denk niet dat je mainboard slijt als je ''m 10 keer aanraakt zonder handschoentjes
"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein
Verwijderd
ook niet van 20 keer...
Bovendien is een prinplaat altijd ''gelakt'' zodat de banen niet kunnen oxideren...
voordat je daar doorheen bent.
Bovendien is een prinplaat altijd ''gelakt'' zodat de banen niet kunnen oxideren...
voordat je daar doorheen bent.
Het is in grote lijnen waar....
maar.......
Alle kaarten in je PC (ook je mainboard) hebben daarom een laklaag. Als je over de printplat heen kijkt, zul je hem ook zien glimmen. Je zou de kaart (in theorie) zelfs onder water werkend krijgen. Maar aangezien dat niet een fabrikant de laklaag zo dik aanbrengt dat ook alle soldeer pinnen onder de lak zitten. Nu is dit probleem, zover je van een probleem kunt spreken, aardig opgelost door SMT (Surface Mounting Technology) te gebruiken.
maar.......
Alle kaarten in je PC (ook je mainboard) hebben daarom een laklaag. Als je over de printplat heen kijkt, zul je hem ook zien glimmen. Je zou de kaart (in theorie) zelfs onder water werkend krijgen. Maar aangezien dat niet een fabrikant de laklaag zo dik aanbrengt dat ook alle soldeer pinnen onder de lak zitten. Nu is dit probleem, zover je van een probleem kunt spreken, aardig opgelost door SMT (Surface Mounting Technology) te gebruiken.
Eat right. Stay fit. Die anyway.
Als ik een pci/isa/agp/whatever kaart uit m''n moederbord haal dan hoef ik echt niet met m''n vingers aan de "koperen banen" te komen.
Ik pak ze met 1 hand aan de zijkanten vast en met de andere hand aan bijvoorbeeld de connectoren aan de achterkant.
Ik weet niet hoe hard jij zweet maar bij mij zal er dan echt niets kapot gaan
Ik vind dit een goed voorbeeld van voorzichtigheids overkill...
Ik pak ze met 1 hand aan de zijkanten vast en met de andere hand aan bijvoorbeeld de connectoren aan de achterkant.
Ik weet niet hoe hard jij zweet maar bij mij zal er dan echt niets kapot gaan
Ik vind dit een goed voorbeeld van voorzichtigheids overkill...
Pagina: 1