Een dag geen vertraging, is een dag niet gereisd
Als het een IRQ conflict is kan het helpen om deze in je BIOS in te stellen.
Ook kan het nuttig zijn om niet gebruikte IRQ''s zolas die van je seriele poorten vrij te maken...
Ook kan het nuttig zijn om niet gebruikte IRQ''s zolas die van je seriele poorten vrij te maken...
Verlanglijstje: Switch 2, PS5 Pro Most wanted: Switch 2
Verwijderd
HP en win2k gaat volgens mij (NOG) niet lekker samen!!
ik heb HP5200 USB en die ''mocht''ik alleen parallel aansluiten van win2k DUS NIET.
Na wat gefrot werkt het nu wel maar in de hardware info staat wel een rood kruis door de scanner. Maar ja, hij werkt nu wel dus NP.
ik heb HP5200 USB en die ''mocht''ik alleen parallel aansluiten van win2k DUS NIET.
Na wat gefrot werkt het nu wel maar in de hardware info staat wel een rood kruis door de scanner. Maar ja, hij werkt nu wel dus NP.
Dat gaat toch NERGENS over. Waarom heeft HP niet een fatsoenlijke ondersteuning onder win2k? Waarom maken ze er dan een USB op?
Ik heb ondertussen ontdekt dat er geen conflict is, want mijn evt. enige conflict met mijn netwerk kaart, is teniet gedaan. USB controllers staan nu alleen. Nog steeds NIETS. Ik ben bang dat je dus gelijk hebt met win2k/hp

DAMN wat ben ik pissed, elke keer opnieuw opstarten.
Ik heb ondertussen ontdekt dat er geen conflict is, want mijn evt. enige conflict met mijn netwerk kaart, is teniet gedaan. USB controllers staan nu alleen. Nog steeds NIETS. Ik ben bang dat je dus gelijk hebt met win2k/hp
DAMN wat ben ik pissed, elke keer opnieuw opstarten.
Well,
Probeer misschien eerst je MOBO bios te updaten naar de laatste revisie ?
Probeer misschien eerst je MOBO bios te updaten naar de laatste revisie ?
...
Is al redelijk nieuw:
Abit kt7a-raid, met de 1 na nieuwste bios. (van begin maart meen ik)
Abit kt7a-raid, met de 1 na nieuwste bios. (van begin maart meen ik)
Pagina: 1