ik wil eigenlijk al mŽn LEDŽs in de PC blauw hebben (dus ook dvd/cd-rw/diskette). Alleen in de brander en dvd zitten geen 3mm leds oid maar 2x2x1mm SMD ledŽs. Iemand een idee waar deze tegen een redelijke prijs te koop zijn (dus geen 20 piek voor 1 lullig ledje!)??
Geen id...heel misschien www.conrad.nl Die gasten hebben altijd best wel veel.
Y'24
Volgens mij heel erg zeldzaam. Evenals blauwe 7 segmentdisplays en bargraphs
.
DIE HEBBIK IN MIJN PCTJE 
voor 7.75 p/stuk
voor 7.75 p/stuk
XP2600+ @ 2500mhz 1024mb Twinmos PC2700 @ CS2 WD1800JB Plextor 40x CDRW Ti 4600 ULTRA
Bij conrad heb ik al gekeken, maar niets gevonden
funkflex -> misschien kun je ook vermelden waar je die gekocht hebt?
funkflex -> misschien kun je ook vermelden waar je die gekocht hebt?
Verwijderd
Als je naar conrad gaat en je zegt precies wat je wilt hebben willen ze hem vast wel bestellen
Kijk eens op zo''n nokiamodsite, daar kun je ze kopen om in je mobieltje te zetten.
De enige waar ik op dit moment op kan komen is gsmhut.virtualave.net goede ervaringen mee btw
De enige waar ik op dit moment op kan komen is gsmhut.virtualave.net goede ervaringen mee btw
edit:
ff gekeken, ze zijn 4 piek stuk
5 piek verzendkosten
ik heb ook vooruitbetaald en had mijn spullen binnen een week na afschrijven binnen
ff gekeken, ze zijn 4 piek stuk
5 piek verzendkosten
ik heb ook vooruitbetaald en had mijn spullen binnen een week na afschrijven binnen
Blauwe leds zijn altijd duur.Op dinsdag 03 april 2001 20:28 schreef primusz het volgende:
ik wil eigenlijk al mŽn LEDŽs in de PC blauw hebben (dus ook dvd/cd-rw/diskette). Alleen in de brander en dvd zitten geen 3mm leds oid maar 2x2x1mm SMD ledŽs. Iemand een idee waar deze tegen een redelijke prijs te koop zijn (dus geen 20 piek voor 1 lullig ledje!)??
Probeer hier us: http://www.okaphone.nl
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
As je naar Venlo wil komen
:
De electrozaak Baur heeft ze voor fl 3,50
Zal je wel nix aan hebbe maar ik denk ik zeg ut ff....
Ik hep er al 7
btw: ze zijn ultra-fel (stoerrrrrrr
)
De electrozaak Baur heeft ze voor fl 3,50
Zal je wel nix aan hebbe maar ik denk ik zeg ut ff....
Ik hep er al 7
btw: ze zijn ultra-fel (stoerrrrrrr
I see dead pixels...
de jong electronica
heerenveen
heerenveen
XP2600+ @ 2500mhz 1024mb Twinmos PC2700 @ CS2 WD1800JB Plextor 40x CDRW Ti 4600 ULTRA
Pagina: 1