De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Mischien kun je er nog ergens een uit een oude kast halen, of vraag het eens in de computerwinkel bij je in de buurt hebben die dingen meestal wel liggen. Kosten paar piek.
is gewoon een resetknopje uit een oude rotkast... ik heb er nog wel een aantal (als je zin hebt ze in Metslawier (FRL) op te halen
)
Ik zoek een ATX switch geen AT
De ATX switch om je computer mee aan te doen
maakt maar even contact en springt daarna weer terug, een AT switch gaat constant aan of constant uit.
Ik heb het dus al geprobeerd met een AT switch maar het werkte niet.
ALs iemand nog een tip heeft hoor ik het graag
De ATX switch om je computer mee aan te doen
maakt maar even contact en springt daarna weer terug, een AT switch gaat constant aan of constant uit.
Ik heb het dus al geprobeerd met een AT switch maar het werkte niet.
ALs iemand nog een tip heeft hoor ik het graag
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Verwijderd
Ik heb ook alles nog in een AT-kast zitten (wel met ATX voeding e.d., maar dat begrijp je wel).
Ik heb die powerswitch van die AT-kast opengemaakt. Dit is een zgn. tweestanden schakelaar (aan OF uit). Als je nu even dat plaatje of iets dergelijks er uit haalt (moet je zelf maar ff analyseren), krijg je een pulsschakelaar, welke geschikt is voor een ATX-voeding.
Enige nadell van een AT-kast is dat je met een ATX-moederbord de achterkant van je kast weg moet slopen.........
Ik heb die powerswitch van die AT-kast opengemaakt. Dit is een zgn. tweestanden schakelaar (aan OF uit). Als je nu even dat plaatje of iets dergelijks er uit haalt (moet je zelf maar ff analyseren), krijg je een pulsschakelaar, welke geschikt is voor een ATX-voeding.
Enige nadell van een AT-kast is dat je met een ATX-moederbord de achterkant van je kast weg moet slopen.........
Dank je Jaro, hier heb ik wat aan.
Je bent een topper!
Je bent een topper!
Verwijderd
Ik heb het ook gedaan krijg je zo''n verhaal :

en deze ook:

Die rode knop, is enkel een knoppie die zorgt dat er contact is op het mobo ... meer heb je voor een ATX switch niet nodig, daarom kun je de reset knop nl ook prima gebruiken

en deze ook:

Die rode knop, is enkel een knoppie die zorgt dat er contact is op het mobo ... meer heb je voor een ATX switch niet nodig, daarom kun je de reset knop nl ook prima gebruiken
Pagina: 1