[BC3] Haperend beeld met REALmagic H+

Pagina: 1
Acties:

• mbvisiontt
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 04-07 05:11
Ik heb sinds kort de Hollywood+ kaart en een pioneer 105s. Ik heb de tv op de H+ aangesloten, maar het beeld hapert om de paar seconden... :? Ik snap er niks van, het ziet rete strak uit, dat wel.

Ook als ik een regio 2 dvd afspeel, ziet de kwaliteit er minder goed uit, er lopen schuine lijnen door het beeld; enig idee?

.... Ik weet het ook niet

• stylezzz
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 09:30
Op dinsdag 03 april 2001 18:54 schreef mbvisiontt het volgende:
Ik heb sinds kort de Hollywood+ kaart en een pioneer 105s. Ik heb de tv op de H+ aangesloten, maar het beeld hapert om de paar seconden... :? Ik snap er niks van, het ziet rete strak uit, dat wel.

Ook als ik een regio 2 dvd afspeel, ziet de kwaliteit er minder goed uit, er lopen schuine lijnen door het beeld; enig idee?
Heeftie dat haperen als je een Regio 1 DVD afspeelt? Dat is namelijk te verklaren doordat die schijven NTSC zijn. en dan heb je 25 FPS terwijl je tv er maar 24 kan verwerken. (of andersom...:)) Je kan eens in de config van die player kijken ofdat PAL 60Hz een oplossing is.

• 456
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

456

Onze excuses voor het ongemak

Je moet meen ik ook de UDMA van de pioneer aanzetten. Anders is de doorvoer snelheid naar de mpg nl. niet zo hoog.

Een dag geen vertraging, is een dag niet gereisd

Verwijderd

Ja idd die post van hierboven ff uitproberen en anders kan je ook nog is ff proberen met Pal 60. Dit ging bij mij schokken (ietsjes) bij regio 2 dvd''s.....
mischien dat dat voor R1 is

suc6