Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

UT Bout bij mij.

Pagina: 1
Acties:

• Clay
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 06-10 09:22

Clay

cookie erbij?

Topicstarter
En niet zo'n beetje ook.

Ik krijg allemaal spikkeltjes en vakjes en rondjes foute kleuren en andere meukdie er niet uit ziet.

Alles wat ik geprobeerd heb mislukt. Deze misplaatste meuk, die ik overal op te zien krijg en die daarbij ook nog knippert en beweegt maakt het spelen van UT voor mij onmogelijk. Ik krijg het in-game, ik krijg het in de menu's, het zit op de wapens, op de muren, op de ammo, op de achtergronden, zelfs op de plaatjes in de "start multiplayer game" die aangeven welk level je hebt gekozen!! Over de console, als ik pech heb zelfs op mijn MUIS! en het zit ook op rook en andere wapen uitstoten. OVERAL dus.

De DEMO van UT draaide schitterend, nix mis mee :(

Momenteel zit ik met een P1-200@233, 64MB edo, een Voodoo2 12MB van helios, S3virge, oude asus mobo, en Win98Se, met die halve DirectX7 die erin zit. De voodoo2 heeft intussen drivers gehad van DirectX6.1 en de 7betaversie van 3dfx. Ook is ie een tijdje omgedoopt geweest tot Monster2, met de bijbehorende drivers, voor Q3.
Na het installeren van de Voodoo2 DirectX7 beta drivers van 3dfx had ik in mijn beeldschermeigenschappen ineens 2 voodoo2 1000 control panels. De eerste doet het prima, zoals het hoort, maar bij de 2e zaten er op de plaatsen waar normale text hoort allemaal regkey-type opschriften, die helemaal nergens op sloegen.
Bij het afsluiten van de beeldschermeigenscahppen gaf het ding een foutmelding in de trant van "er was een fout bij het afsluiten van dit scherm" Nutteloos dus :(

Dit zelfde probleem heb ik ook gehad met de Wheel of Time demo, maar als ik daar de resolutie ff heen en weer knalde was het weg en kwam het niet meer terug. Dit gaat voor UT ook wel een beetje op. Als ik de resolutie aanpas is het ff weg, als ik de brightness aanpas is het ff weg, als ik een SCREENSHOT neem is het ff weg, als ik het detaillevel aanpas is het ook ff weg, en ga zo maar door. Maar na een paar tellen is het @#$@*&!!! weer terug.
Dit is compleet Hopeloos, 3Dmark 2000 kan ik zo ook niet draaien, het lijkt daar wel KERMIS met al die foute kleuren en knipperzooi!! Ik word hier DOODZIEK van :(

Formatteren helpt NIETS. heb ik al geprobeerd. Alles zit goed aangesloten, en klopt gewoon.
Ik neem aan dat het gewoon een Driver probleem is, maar ik heb dus geen flauw idee wat ik eraan moet doen.
En Nee, ik heb geen geld voor een nieuwe pc :( Als iemand een oplossing weet, of met hetzelfde probleem zit, wat ik mijn ergste vijand niet toewens, PLZ help mij.

Bij voorbaat dank. Peter.

Zo ziet het er uit...

Instagram | Flickr | "Let my music become battle cries" - Frédéric Chopin

• Shi'ngoth
  • Registratie: November 1999
  • Niet online
trust me..... het is de S3.... OF je hebt d3d aan staan en de S3 geselecteerd, OF hij is gewoon ruk (DUH)... probeer anders eens 3D-control center.....

}&gt;}&gt;}&gt;}&gt;}&gt;:r<P><BR>

• Clay
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 06-10 09:22

Clay

cookie erbij?

Topicstarter
Dat s3tje kan niet UT-en. het is zo'n oude met 2MB geheugen, maar dat zou wel bout zijn als het invloed heeft.
Toch snap ik dat niet helemaal, want UT draait in Glide mode volledig op de voodoo. (??)

Nou, ik heb nu 3 verschillende S3virge drivers geprobeerd, maar dat maakt dus geen f*ck uit.

Instagram | Flickr | "Let my music become battle cries" - Frédéric Chopin