Yo Tweakers en Tweakerinnen,
Ik wil nog even profiteren van de lage RAM-koers, nu deze weer omhoog lijkt te gaan.
Ik heb nu 2x 128 Apacer geheugen in m''n bak, hier wil in een 256MB bijprikken. Uiteraard PC133.
Mijn huidige config kun je HIER zien.
Nu kan ik voor 250,- een reepje 256MB PC133 van het mert ''Memtech'' krijgen, wat ook op 133Mhz op cas2 schijnt te lopen.
Ik zelf ken het merk niet, heeft een van jullie er ervaring mee? De search op GoT leverder een quote van "QuAd-dUnCAn" op:
Kan iemand mij meer vertellen?
Bij voorbaat dank, en de vriendelijke groeten, Obi
Ik wil nog even profiteren van de lage RAM-koers, nu deze weer omhoog lijkt te gaan.
Ik heb nu 2x 128 Apacer geheugen in m''n bak, hier wil in een 256MB bijprikken. Uiteraard PC133.
Mijn huidige config kun je HIER zien.
Nu kan ik voor 250,- een reepje 256MB PC133 van het mert ''Memtech'' krijgen, wat ook op 133Mhz op cas2 schijnt te lopen.
Ik zelf ken het merk niet, heeft een van jullie er ervaring mee? De search op GoT leverder een quote van "QuAd-dUnCAn" op:
Dat is nou niet echt hoopgevend te noemen, maar het is ook maar één mening. Ik zou graag willen vernemen of het een beetje stabiel, betrouwbaar en snel geheugen is.mijn reepjes 256 mb pc 133 wil niet meer dan 100 mhz, anders valt me pc na 30 minuten weg. zowel op cas2 als cas3, is memtech zooi [niet m-tec] dus gewoon el cheapo. op alle chipjes staat wel pc133 maarjaen mijn 128mb pc133 [geen merk] doet wel 110 mhz in cas2
Kan iemand mij meer vertellen?
Bij voorbaat dank, en de vriendelijke groeten, Obi