[BC3] Trust spacec@m 100

Pagina: 1
Acties:

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
Hallo ik heb een trust spacec@m 100 usb gekregen. (wat een baggerding zeg maar dat terzijde) Voorheen werkte ik met win98, en nu ben ik geupgraded naar win2k pro. Maar nu werkt die spacecam niet meer, op de trust website staat dat ik hem moet installeren met administrators rechten, doe ik dus. Maar hij zegt tijdens de installatie: kan bestand niet wegschrijven (c:\program files\spacecam\task.exe,) en dan houdt het programma ermee op. kan ik dit ding toch gebruiken onder win2k??? of moet ik maar een andere webcam kopen

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

• Bulldog
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online
Heb je wel de goede drivers voor de webcam geinstalleerd?

• AwesomE
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 29-05-2025
Trust zuigt al jaren :)

probeer alles te uninstallen (via device manager), ook je registry editen (alleen als je weet wat je doet), reboot je PC, zorg dat je de w2k drivers hebt en installen maar weer

...

Verwijderd

Kheb ook zoon Spacec@m geval van Trust :r Mijn ervaring is dat ie het prima doet onder 9x en ME maar niet onder W2k. Het probleem is dat de automatische setup niet werkt onder W2k. Ik heb al geprobeerd om de driver bestanden handmatig uit de twee installatie bestanden te slopen om zelf te kunnen installeren zonder succes.