Rijtjeshuis 170 m^2 uit 1955, bij renovatie in 2022 dak/vloer/spouwisolatie, overal HR++, vvw benedenverdieping, 7x Jaga Strada en 2 handdoekradiatoren met Tado’s. Quatt hybrid op dakkapel sinds einde 2023.
In je boekje kijken, dan zie je bij advanced chipset features ''sdram cycle length'' staan, en die zet je op 2.
Verder zet je 4-way interleave aan (in softmenu), en je geheugen op HOSTCLK+PCICLK. Dan draait je geheugen namelijk op 133 mhz.
Maarreh...dat kan een beetje Tweaker toch zelf ook ontdekken?
Verder zet je 4-way interleave aan (in softmenu), en je geheugen op HOSTCLK+PCICLK. Dan draait je geheugen namelijk op 133 mhz.
Maarreh...dat kan een beetje Tweaker toch zelf ook ontdekken?
Ja die zijn wel duidelijk, dat had ik allemaal inmiddels al gedaan. Ik vraag me alleen bijv. af wat Bank DRAM Timing doet en wat beste instelling is, en opties als DRAM Bank interleave, read latch, driving strength etc. etc.
Rijtjeshuis 170 m^2 uit 1955, bij renovatie in 2022 dak/vloer/spouwisolatie, overal HR++, vvw benedenverdieping, 7x Jaga Strada en 2 handdoekradiatoren met Tado’s. Quatt hybrid op dakkapel sinds einde 2023.