Lao Tzu: "As soon as you have made a thought, laugh at it."
Verwijderd
Probeer eens een oude unisys machine (486) te krijgen. Daar zit zo''n kleine voeding in... Heb er zel helaas geen (meer) voor je. Kan hier in het gebouw nog wel eens navraag doen voor je...
Als je dat zou willen doen, graag!
Bij voorbaat dank
Bij voorbaat dank
de kleine compaq deskpro heeft een nog kleiner atx voedinkje, wel duur, 150 piek, maar ook erg klein... en wel 250 echte waten..
Mess with the best,DIE Like The Rest !
Als je in de poep gaat roeren, gaat het stinken!
In je broek poepen is hetzelfde als verliefdheid, iedereen weet het, alleen jij hebt het speciale gevoel!
I Ignore Fools, who Ignore Rules.
Verwijderd
Ik heb nog een vrij ondiepe ATX voeding liggen. Hij is even breed als een normale voeding, alleen de helft zo diep.
Verwijderd
Ah..je wil zo''n nintendo mod maken? 
http://www.tweakers.net/nieuws/16341
...daar kun je zeker wel een platte voeding voor gebruiken aangezien dat ding beswel klein is...
http://www.tweakers.net/nieuws/16341
...daar kun je zeker wel een platte voeding voor gebruiken aangezien dat ding beswel klein is...
compaq voeding=> Als ik daar nou eens goedkoop aan kon komen... (150,- is best veel voor een voeding)
sMart=> Wil je me mailen? (Milo@wanadoo.nl)
Ik kan niet mailen omdat op de een of andere manier die email-plaatjes in de profielen het hier niet doen (server probs?)
Nintendo mod=> Nouja, hum... niet zo''n doos, maar wel zo''n idee ja, zo klein mogelijk systeem maken.
Ravity=> Kun je me vertellen hoe ik daaraan kom? Zijn die los te koop, of moet ik er dan een 1U kast bij kopen? En hoe duur zijn die dingen wel niet?
sMart=> Wil je me mailen? (Milo@wanadoo.nl)
Ik kan niet mailen omdat op de een of andere manier die email-plaatjes in de profielen het hier niet doen (server probs?)
Nintendo mod=> Nouja, hum... niet zo''n doos, maar wel zo''n idee ja, zo klein mogelijk systeem maken.
Ravity=> Kun je me vertellen hoe ik daaraan kom? Zijn die los te koop, of moet ik er dan een 1U kast bij kopen? En hoe duur zijn die dingen wel niet?
Pagina: 1