[BC3] ervaring met "Logitech Cordless MouseMan" ?

Pagina: 1
Acties:
  • 165 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• admiral866
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 00:06

admiral866

The King Personality Disorder

Topicstarter
Ik heb nu een optical mouseman. Dus met draadje.
Maar ik wilde even weten of iemand z''n batterijen al leeg heeft.
En of ie goed in hand ligt.
En of ie vergeleken met de optical mouseman met draadje ook zwaarder is door de batterijen?

dank u/.

• Vidra
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 19-08 22:08

Vidra

Vragen?

Door die batterijen, die hem iets zwaarder maakt, dan die met draadje, ligt ie iets beter in d ehand, verder is hij bijna het zelfde als die met draadje met enkele verschillen zoals kleinere muisbuttons maar verdere een uitstekende muis

Executive Director | aan mijn uitspraken kunnen geen rechten worden ontleend! | Build: AMD 7800X3D - 32GB - AMD RX 7900XTX

• admiral866

admiral866

Topicstarter
maar ik vind em eigenlijk meer op een wheelmouse lijken dan op een mouseman wheel.

of kijk ik verkeerd?

• joostdiepenmaat
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 05-09-2022
heb de batarijen van de muis nu leeg (na ongeveer 3 maand, intensief gebruik 7 a 8 uur per dag)

toetsenbord is nog vol.

Misschien is de nieuwe cordless opitical iets voor je..........??

Verwijderd

Ik had een cordless mouseman (dat is de ergonomisch gevormde muis) wheel en heb nu de logitech optical wheelmouse (de kleinere standaard muis).

De mouseman is idd zwaarder door de batterijen, maar ook door het balletje wat nog in die muis zit. De optical wheelmouse vind ik persoonlijk erg prettig. Licht, schuift lekker en is voor mij nauwkeurig genoeg.

Ik heb de cordless mouseman ongeveer een jaar gehad en heb 1 keer de batterijen moeten vervangen. Gemiddeld verbruik van ongeveer 2 uur per dag.
Suc6 :)

• admiral866

admiral866

Topicstarter
ik bedoel ook de
Logitech Cordless MouseMan optical.

maar zo te lezen is ie een verbetering.
naja dan zal ik em ook halen.
:)

• _FiReFoX_
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 29-06-2025
Die batterijen zijn het probleem. Ik heb ook zo''n muis en die vreet batterijen, maarja dat draadloos vind ik wel superhandig :)

edit:

Ik doe btw ongeveer 3 maanden met battrijen.
Pagina: 1