Gisteren nieuw systeem geinstaleerd. En nu draaiend. Maar er is iets heel raars, als de hardeschijf veel activity heeft dan lijkt het erop dat de interne speakers van het mobo ook geluid produceert, beter dat doet het ook, net als je een cdrom uit je pc afspeelt, hoor je op de achtergrond dat getik door de boxen, iemand help ???
Verwijderd
hmm die heb ik ook (moederbord)
maar ik luister nu ff en hoor niks raars, misschien een snoertje van de speaker op een verkeerd plekje of andersom aangesloten?
maar ik luister nu ff en hoor niks raars, misschien een snoertje van de speaker op een verkeerd plekje of andersom aangesloten?
Ehh... Ik heb een MSI6163 met een Soundblaster 128 aangesloten op mijn stereo. Wanneer ik mijn stereo hard zet hoor ik idd ook HD/CD-Rom activiteiten.
Maarruh.. Om te zeggen dat ik daar nou last van heb? Nee.
- de zon schijnt altijd wel ergens -
Ik heb de nieuwst, niet de 6163 maar met reet erop! maar het komt uit het klein speakertje op de mobo, onder de batterijOp dinsdag 03 april 2001 16:12 schreef TheFruitNerd het volgende:
Ehh... Ik heb een MSI6163 met een Soundblaster 128 aangesloten op mijn stereo. Wanneer ik mijn stereo hard zet hoor ik idd ook HD/CD-Rom activiteiten.