Toon posts:

[BC3] problemen met systeem!

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Als mijn pc een tijdje aan staat, ontstaat er zonder enige aanleiding een beschermingsfout (blauw scherm). Windows geeft aan dat niet naar C geschreven kan worden. De active desktop geeft dan ook een probleem. Wat zou de oorzaak kunnen zijn?
Ik draai windows ME. Ik heb een lan verbinding met chello (kabelinternet). Onlangs promise ultra 100 driver gewisseld naar nieuwste driver (build 35) en de driver van mijn radeon 64 mb ddr opgewaardeerd.
De C schijf heeft nog 650 mb over.

Verwijderd

Active desktop???

• spook
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
Hoe zit het met de temp van CPU, HDD, RAM ?
Krijg je het zelfde als de kast open staat?

(c) GO - Respect verdien je niet door een status die je hebt, maar door het gedrag wat je laat zien.
Life is a Joke!, but not all jokes are funny.

• smvs
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
uitgebreide scandisk draaien.
dit zouden weleens een paar bad sectortjes kunnen zijn die dit probleem veroorzaken.

edit voor spelfouten

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
Gebruik je ook power managment? Is de schijf uitgeschakeld op het moment dat je dit probleem krijgt?

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

Verwijderd

Wellicht een (te) kleine swap-file ??

Verwijderd

op www.simmtester.com kan je een geheugen checker downen kan je kijken of 1 van je dimm''s/simm''s kapot is.

• Sir_Killalot
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 19-08 15:01
Op dinsdag 03 april 2001 13:30 schreef vrchtvls het volgende:
op www.simmtester.com kan je een geheugen checker downen kan je kijken of 1 van je dimm''s/simm''s kapot is.
Welke moet ik hebben van die site ?

Verwijderd

DocMemory Ram Diagnostic Software
moet je hebben
Pagina: 1