[BC3] pci modem + linux, wie helpt mij?

Pagina: 1
Acties:
  • 120 views sinds 30-01-2008

• joostdiepenmaat
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 05-09-2022
Dag allemaal,

Ik heb een e-tech 56k fax/voice modem met rockwell chipset. Om precies te zijn de pci56rwm

Het ding werkt onder windows perfect, maar onder linux krijg ik het niet aan de praat.

Volgens de e-tech site is het een hardwaremodem, dus zou het ding moeten werken.

Wie kan mij helpen. Ik gebruik redhat7 met kernel 2.2.16

greetz,

deepman

Verwijderd

E-tech modems reeds al vaak besproken :'(

Check de search.

Heb de mijne ingeruild omdat deze alleen op win98 wilde werken, geen WinNT/2000 of Linux.

• ocf81
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

ocf81

Gewoon abnormaal ;-)

het is wel een harware modem maar hij wordt niet herkend onder linux. wachen op drivers of een ander modem kopen. asl je een ander modem koopt. kijk dan eerst ff welk modems onder linux willen werken. ik denk dat ik binnenkort ook maar eens een ander modem ga kopen. onderstussen leef ik met je mee. het is eigelijk gewoon een kutmodem

© ocf81 1981-infinity
Live the dream! | Politiek Incorrecte Klootzak uitgerust met The Drive to Survive
Bestrijd de plaag die woke heet! | Servitisatie is slavernij. Kies je eigen weg!

• Bulldog
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online
Zie ook: [topic=154211]

• Chieliot
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 04-12-2025
Deze link is lekker niet de goede !!!! Phunappp.

Ben ook druk aan het zoeken, maar ken lekker niets vinden, dus ik ga maar lekker verder, via google ofzo !!

AMD XP1800+, 512MB Intern, Maxtor 160Gig, Matrox G550 32 DDR Dual Head in een Chieftec DX-01-SLD

• Exirion
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 13:16

Exirion

Gadgetfetisjist

Op dinsdag 20 november 2001 12:23 schreef Chieliot het volgende:
Deze link is lekker niet de goede !!!! Phunappp.

Ben ook druk aan het zoeken, maar ken lekker niets vinden, dus ik ga maar lekker verder, via google ofzo !!
7 maanden later... :z ;)

"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.