Toon posts:

[BC3] RAM PROB!

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hoi,
Heb sinds ik 128RAM heb bijgestoken constabt DLL errors. Nu heb ik geformat en alles nog steeds errors?!?
Ik haal RAM eruit en bang DLL errors weg. Ik zeg tegen vriend probeer eens, nu zegt hij mij net DLL errors met de vleet!!
Wat is hier het probleem? Memory leak ofzo wat kan ik eraan doen?

Verwijderd

Waarschijnlijk je geheugen defect. Waarschijnlijk heb je nog garantie dus probeer hem om te ruilen.

Verwijderd

Topicstarter
Oei ik hoop het dat is ondertussen al van 22/03 geleden zou ik nog garantie hebben of waar kan ik dat controleren?
en kan ik hem stuk gedaan hebben?

Verwijderd

Ik zie dat je op cas 2 draait, probeer is cas 3 :)

Verwijderd

Ik heb precies het zelfde gehad.Op een gegeven moment kon ik zelfs niet meer in windows komen. Ik heb nu win 98 1st edition erop staan want 2nd edition en ME deden het niet(allemaal vage fouten)
Ik heb btw 320 mb ram(133MHz). :9~

Verwijderd

Topicstarter
Ja dat 2de systeem was een P3 op 100 cas 3 dus dat moet zeker gaan!
Tiberiumwaster heb jij dan teruggestuurd en vervangen of door andere OS prob solved?

Verwijderd

Prob solved.:)
Vraag me nie hoe maar ik kreeg geen fouten meer. Mijn geheugen loopt gewoon op cas3 en nu draait ie vlekkeloos.
Dus ik zou zeggen gewoon proberen.;)

Verwijderd

Topicstarter
ja ik heb WIN 98 1st ED niet en dat allemaal proberen voor een reepje RAM is nogal moeilijk. Ik heb de verkoper gemaild en ik hoop dat het nog mogelijk is te vervangen anders wordt het een ramp en 110 gulden 2000BEF(ongeveer) weggesmeten :(

Verwijderd

Jep,das minder.:(
Probeer anders 2nd edition of een andere OS die je nu hebt erop te zetten

• Bigs
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Download DocMemory op http://www.simmtester.com/, daarmee kun je je geheugen goed testen.

Verwijderd

Topicstarter
zal SIMM tester eens porberen maar ik moet nu door!!
TY all!!
I''ll check this thread tomorrow again.
Pagina: 1