Toon posts:

[BC3] Waar vind ik de vingermuis

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,
Poosje terug op een pcbeurs zag ik een soort van muis/trackball die je op je wijsvinger kon houden en met je duim trackballen.
Ik kan die dingen nergens meer vinden. Iemand suggesties?
Marcel

Verwijderd

Een paar jaar geleden kon je die dingen bij de vobis kopen.
Dingen zijn al een beetje verouderd. Het sloeg ook niet aan. Ik heb ze de laatste tijd niet meer op prijslijsten zien staan. Mischien is hij 2de hands nog te krijgen.

• Bigs
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Op beurzen :)
Het lijkt mij maar onhanding.. telkens als je wil typen moet je dat ding weer af doen.

Verwijderd

Ik vraag me af of dat lekker werkt ja. Ik vind het wel opvallend dat je dat ding nooit kan testen op een computer. >:) Die vent staat trouwens op zo''n beetje alle computerbeursen volgensmij

Verwijderd

Topicstarter
Ha, dus jullie herkennen ze.
Het leek me handig omdat ik nogal eens met mn flaptop op de bank zit te surfen, van die clitoris in in dat toetsenbord krijg je rsi, dus leek me een handig alternatief.
Gr.
Marce

Verwijderd

Heette dat ding niet "The Owl"?

Die moest je met klitterband om je wijsvinger doen, en je kon dan dus met de duim in 2dimensionale richting scrollen, en nog 2d bewegingen voor je beeldscherm mee doen. Moest je dan twee receivertjes in de linker en rechterbovenhoek van je beeldscherm voor plakken.

Is nooit een succes geweest door zware driverproblemen, werkte supervermoeiend (hele tijd met je arm voor het beeldscherm zwaaien), je zit je zicht te blokkeren met je hand, het ontvangst van de receivertjes was slecht en je zag eruit als een mongool als je met je hand voor je beeldscherm zat te zwaaien >:)

Leuk idee geweest, maar geweldig onpraktisch...

• coolgoza
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 22:03
Norrod had er een geloof ik.

Nature will strike back.....

Verwijderd

Topicstarter
Nee, dit was een gewoon serieel apparaatje met een kabeltje eraan.
Paste gewoon om je duim meen ik.

Verwijderd

Nee, dit was een gewoon serieel apparaatje met een kabeltje eraan.
Paste gewoon om je duim meen ik.
Die man staat op vrijwel elke PC-beurs. Gewoon ze effen afgaan.

Ze heten nog steeds "Vingermuizen"

/me vingert liever wat anders dan zijn muis >:)

• kmf
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

kmf

Ik had zo''n ding gekocht voor 49 piek op zo''n pc-discount beurs. Die mensen zijn er altijd.

Het werkt niet zo super, Quake3 kun je wel vergeten;), maar ik had alleen gekocht voor m''n laptop. Kan ik lekker op de luie stoel gaan werken. (een muis is nou niet zo handig zonder tafel)

Je kan wel enigszins tikken met dat ding, niet zo snel als normaal (10 vingers dan, als je gewend bent met 2 vingers te tikken, is er geen probleem;))

One thing's certain: the iPad seriously increases toilet time.. tibber uitnodigingscode: bqufpqmp

Verwijderd

Topicstarter
ok, maar werkt het wel of niet? is het de 49 pieken waard? ik krijg al rsi als ik naar die kittelaar op mn flaptop kijk....

• kmf
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

kmf

Ja. als je de instellingen goed hebt ingesteld, en je bent eraan gewend, dan werkt het wel. Is nog steeds niet beter dan een normale muis of trackball, maar het werkt wel.

Is alleen handig omdat het veel mobieler is dan een normale muis of trackball. Ik vind het waard. beter dan die G-spot van m''n toshiba.

One thing's certain: the iPad seriously increases toilet time.. tibber uitnodigingscode: bqufpqmp

Verwijderd

vingermuis???

kijk eens bij je vriendin in haar broek,misschien is tie daar :9

• Booooe
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 27-11-2021

Booooe

Fetch!

smells like fish, looks like mouse?

Ieniminie

Verwijderd

Gnif Gnif.

• SiGNe
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 18-06 00:01

SiGNe

Ook hoi!

Misschien iets voor Wim Kok?

Niet?
[Specs]

• Booooe
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 27-11-2021

Booooe

Fetch!

Is dat niet een accesoire bij de "Logitech Cordless MouseMan"?

:+

• Grrrrrene
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Op maandag 02 april 2001 21:37 schreef mhogenst het volgende:
...van die clitoris in in dat toetsenbord krijg je rsi...
Op maandag 02 april 2001 23:02 schreef AMADEUZ het volgende:

[..]
Ze heten nog steeds "Vingermuizen"
Hmm... Denken jullie wat ik denk?

Imitation is the sincerest form of flattery
Stressed is desserts spelled backwards

Pagina: 1