De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Ik draai met Cas3, no problemo en prima met snelheid (standaard reepie van Mycom). Cas 2 is natuurlijk nog leuker..
Dane Elec is goed en niet duur, je kunt CAS 2 krijgen voor een hele redelijk prijs op dit moment (zie Pricewatch).
Als je merk Ram wilt hebben kan ik je www.crucial.com aanraden, heb ik zelf zeer goede ervaringen mee.
Als je merk Ram wilt hebben kan ik je www.crucial.com aanraden, heb ik zelf zeer goede ervaringen mee.
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Yes crucial (=micron) is goede prut. Ik draai zelf twee repen 128 cas 2 op A7V133&tb1200/266 (wanneer komt er een bios dat 4-way interleaving activeert?)
Als je het geheugen bij crucial zelf besteld kun je expliciet aangaven dat het cas 2 dimmen moeten zijn.
Je bent met de verzendkosten wel wat duurder uit though.
Als je het geheugen bij crucial zelf besteld kun je expliciet aangaven dat het cas 2 dimmen moeten zijn.
Je bent met de verzendkosten wel wat duurder uit though.
"Oh no! it's mega-maid! She's gone from suck to blow!"