De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Precies!!! FF kroonsteentje ertussen...Op maandag 02 april 2001 12:10 schreef Fatboy_of_Nirvana het volgende:
gewoon ff zelf doorverbinden...
Kijk, op dit soort idiote reacties zit ik niet te wachten. Ik dacht dat dit een serieuze groep was waar je met hardware vragen terecht kon. Kennelijk zit een aantal mensen zich stierlijk te vervelen.
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Ik heb dat soort connectors nog niet gezien, maar ze zullen er best zijn. Ga even naar een electro speciaalzaak bij je in de buurt (geen Megapool dus
).
Maar het beste kan je inderdaad even een kroonsteentje gebruiken, wel zo simpel.
Maar het beste kan je inderdaad even een kroonsteentje gebruiken, wel zo simpel.
Pagina: 1