[BC3] kabeltje

Pagina: 1
Acties:

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
Wie kan mij helpen aan het adres waar ik de volgende kabel/connector kan krijgen?
Het gaat om een 3pin naar 4pin molex connector die de voeding vd fan op de grafische kaart rechtstreeks verbindt met een 12V kabel van de PSU. Dit om de problemen bij het opstarten te vermijden.
Bedankt voor je antwoord.

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

Verwijderd

gewoon ff zelf doorverbinden...

• EsCo
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 20-08 09:12
Op maandag 02 april 2001 12:10 schreef Fatboy_of_Nirvana het volgende:
gewoon ff zelf doorverbinden...
Precies!!! FF kroonsteentje ertussen...

de Internet Jongens BV - Noeste webwerkers

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
Kijk, op dit soort idiote reacties zit ik niet te wachten. Ik dacht dat dit een serieuze groep was waar je met hardware vragen terecht kon. Kennelijk zit een aantal mensen zich stierlijk te vervelen.

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

• Glottis
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 25-11-2024
Ik heb dat soort connectors nog niet gezien, maar ze zullen er best zijn. Ga even naar een electro speciaalzaak bij je in de buurt (geen Megapool dus ;) ).
Maar het beste kan je inderdaad even een kroonsteentje gebruiken, wel zo simpel.
Pagina: 1