Toon posts:

[BC3] Cordless Mouseman doet het niet

Pagina: 1
Acties:
  • 159 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Ik nu al sinds een tijd (maand of 6) een Cordless Mouseman van Logitech. Maar de laatste week/weken doet hij wel erg vreemd.

Het lijkt wel of hij af en toe hele kleine stukjes overslaat. Als ik bijvoorbeeld alleen maar rondjes draai met m''n muis, dan eindigt hij ergens in een hoek, omdat hij sommige stukjes het "niet doet".

Nou denken jullie: "Moet hij z''n muis schoonmaken". Dat heb ik ook gedaan. En zelfs meerdere keren erg uitvoerig. Zelfs net als vroeger: de ball met wat terpetine schoonmaken, zodat als het stof en vet eraf is. Ook de muismat is schoon en de batterijen zijn net vernieuwd (computer geeft aan dat battery level "good" is). Hij staat ook dichtbij het "ontvangst-kastje".

Wat moet ik doen? Hij doet gewoon af en toe heel vreemd en ik weet echt niet waar het aan ligt.

Alvast bedankt.

Verwijderd

Andere muismat ook al geprobeerd?

• E-Vix
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 19-08 09:26

E-Vix

Nu met sneeuw!

Meest logische antwoord : Battery bijna leeg?

Oh ja... Als ik rondjes draai met mijn muis, dan verplaatst ie ook (naar links). Dit komt omdat je als mens niet perfecte rondjes kunr draaien, en omdat je muis ookk op versnelling reageert.

Failed opening '/home/users/7942/signature.inc' for inclusion (include_path='.:') in /home/www/got/userstats.php on line 25

Verwijderd

Topicstarter
Het ligt niet aan de muismat, heb ik ook al een paar keer verwisseld (met een andere muismat natuurlijk ;)).

En het komt ook niet door de versnelling of door niet perfecte rondjes. Dat diende gewoon als voorbeeld, dat hij af en toe blijft hangen en dan weer verdergaat, dus dat het rondjesdraaien zich "verplaatst" ahw.

Het is vreemd. Nu doet hij het weer, maar 5 geleden had hij weer even zo''n bui :?

Wie kan me helpen?

• TAA
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 14-08 19:53

TAA

Liever IRC

M''n cordless will nogal eens last hebben van de mobiele telefoon... Tijdens bellen is ie vaak gewoon onbruikbaar...

Verwijderd

Het lijkt er meer op dat hij het contact verlist dan dat hij vies, misschien inderdaad een telefoon of box ofzow te dicht in de buurt staan?

Verwijderd

Topicstarter
Hmmm, mobiele telefoon zou kunnen. Kan het ook een draadloze telefoon zijn? Of alleen mobiele?

Hij is niet vies, redelijk nieuw, en volle batterijen...

Ik ga de mobiele maar eens een meter verder leggen :)

• Kvn
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 21-08 12:54

Kvn

En?

• _FiReFoX_
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 29-06-2025
Mijn mobiele telefoon ligt vaak genoeg naast mijn muis, maar heb verder nooit dat mijn muis daardoor gaat haperen ofzo (en dat kastje ligt bij mij ongeveer 1.5 meter van dat kastje af, en dat geeft verder ook geen problemen. Muis doet het ongeveer niet meer als ik 5 meter verder sta ofzo)

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb nog steeds een beetje last. Maar of het minder is dan anders, weet ik niet. Ik speel vanavond wel even een spel, kijken of hij het dan goed/niet goed doet.

• Judaz
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

Judaz

--->) . (<---

het kastje moet minimaal iets van 30 cm van je computer zijn verwijderd. je muis binnen een meter of 10 zijn. De zender is krachtig genoeg.
Zorg dat er tussen zender een muis geen electronische apparaten zijn en niet te veel staal.
Pagina: 1