Gisteren kreeg ik een vonk en een klap uit mijn voeding, het rook ook niet echt fris,
De computer heb ik opnieuw opgestart en er was geen probleem. Aangezien mijn kast altijd een beetje onder
spanning staat, dacht ik laat ik maar een draadje van voeding nr verwarming maken en van kast naar verwarming.
Op het moment dat het draadje tegen de verwarming aankwam sloegen hier in huis de stoppen door.
Mijn computer werkt gelukkig nog, maar ik ben wel bang dat de volgende keer mijn onderdelen
gefrituurd worden.
Zou ik een nieuwe voeding moeten kopen en zijn daar dan alle problemen mee verholpen?
Ik heb nu een 300watt voeding die bij de kast zat, maar dat zal wel niet veel zijn. (bigtower 169,-)
en ik heb aardig wat in mijn kast hangen...
Msi-k7tpro2
Tbird900@1000
IBM 30gyg 7200rpm
MSI-Geforce2mx (wordt zodra voorradig ATI Radeon 64mb ddr ViVo)
16*40 DVD pioneer
8*4*32 Sony
Iomega Zip 100mb
Flop drive
512mb Infineon 133mhz
soundblaster 128
56k
3 com netwerkkaartje
2 coolermaster + 1iceberg system cooler 80mm
proc cooler coolermaster
coolermaster videokaartcooler
Welke voeding kan mij dan het beste geadviseerd worden, uiteraard wil ik net als iedere nederlander
voor een dubbeltje op de eerste rij zitten, dus liefst niet te duur, want ik heb nu niet veel centjes.
De computer heb ik opnieuw opgestart en er was geen probleem. Aangezien mijn kast altijd een beetje onder
spanning staat, dacht ik laat ik maar een draadje van voeding nr verwarming maken en van kast naar verwarming.
Op het moment dat het draadje tegen de verwarming aankwam sloegen hier in huis de stoppen door.
Mijn computer werkt gelukkig nog, maar ik ben wel bang dat de volgende keer mijn onderdelen
gefrituurd worden.
Zou ik een nieuwe voeding moeten kopen en zijn daar dan alle problemen mee verholpen?
Ik heb nu een 300watt voeding die bij de kast zat, maar dat zal wel niet veel zijn. (bigtower 169,-)
en ik heb aardig wat in mijn kast hangen...
Msi-k7tpro2
Tbird900@1000
IBM 30gyg 7200rpm
MSI-Geforce2mx (wordt zodra voorradig ATI Radeon 64mb ddr ViVo)
16*40 DVD pioneer
8*4*32 Sony
Iomega Zip 100mb
Flop drive
512mb Infineon 133mhz
soundblaster 128
56k
3 com netwerkkaartje
2 coolermaster + 1iceberg system cooler 80mm
proc cooler coolermaster
coolermaster videokaartcooler
Welke voeding kan mij dan het beste geadviseerd worden, uiteraard wil ik net als iedere nederlander
voor een dubbeltje op de eerste rij zitten, dus liefst niet te duur, want ik heb nu niet veel centjes.