[BC3] modem van het ministerie??? [pic 180 kb]

Pagina: 1
Acties:

• answer_man
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 20-08 10:24
hey. ik heb vandaag me modem uit mijn pc gehaald.

en wat bleek tot mijn grote verbazing?! er zat een blauwe sticker op de achterkant

[img]http://da_mod.tripod.com/modem.jpg[/img]

is dit normaal? en hebben jullie ook zoiets? ik d8 namelijk dat die gasten nix met modems te maken hadden :D

• [BoSS]
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 06:32

[BoSS]

Geen woorden maar daden!

Jawel, is verplicht op elk modem dat in Nederland verkocht wordt. Hierop staat de aansluitfactor van de modem. Één telefoonaansluiting mag maar een bepaalde (totale) aansluitbelasting hebben, oftewel met de aansluitfactor kan je zien hoeveel en welke apparaten je tegelijk kan aansluiten op één contactdoos...

20x 170 Wp (Solar Frontier) op ZZO / 54 graden

• answer_man
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 20-08 10:24
aaaaaaah, dat verklaart een hoop :D

• shardphoenix
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 05-03 12:05
Op zondag 01 april 2001 22:49 schreef B_O_S_S het volgende:
Jawel, is verplicht op elk modem dat in Nederland verkocht wordt. Hierop staat de aansluitfactor van de modem. Één telefoonaansluiting mag maar een bepaalde (totale) aansluitbelasting hebben, oftewel met de aansluitfactor kan je zien hoeveel en welke apparaten je tegelijk kan aansluiten op één contactdoos...
Ja klopt als een bus! ik dacht dat een normaal huishouden een aansluitfactor mag hebben van 9 of 12 of ergens in de buurt!!

Verwijderd

Op die hele ouwe modempjes (1200 en 2400 baud) zaten die stickertjes ook al....

• Palomar
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
volgens mij staat het ook op radio''s enzo..

• Wierdo_NL
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 08-08 19:03
MMH, heb jij ooit een andere modem nog gezien ? Want volgens mij heeft vrijwel iedere tot iedere modem zo''n prachtig mooie sticker :)

Misschien niet bij een oude die al 4 eigenaars heeft gehad, waar de sticker van los is gekomen...

Maar voor de rest..
Ja, het is normaal.

]-[enk..

There is a fine line between hobby and mentaldisorder

• Krypt
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 21-08 12:48
Op maandag 02 april 2001 11:13 schreef mikevanrooijen het volgende:

[..]

Ja klopt als een bus! ik dacht dat een normaal huishouden een aansluitfactor mag hebben van 9 of 12 of ergens in de buurt!!
Maak daar maar 4 a 5 van.. volgens de PTT...

Pvouput live

• Maurits van Baerle
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online
Die maximale aansluitwaarde hangt van de afstand van je huis tot de centrale af.

Als ik het goed heb hanteert KPN zelf zekerheidshalve 5 als maximum hoewel 6 meestal ook nog wel werkt.
Zeker tegenwoordig.

Het grote: DAB+ digitale radio topic / IPv6 topic / OpenWRT topic

Verwijderd

Mooie foto.

• sus
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 00:52

sus

is druk :+

Op maandag 02 april 2001 11:22 schreef Wierdo_NL het volgende:
MMH, heb jij ooit een andere modem nog gezien ? Want volgens mij heeft vrijwel iedere tot iedere modem zo''n prachtig mooie sticker :)
* sus heeft niet zo''n stickertje op zijn 56k modem van Dynalink. En die is nieuw gekocht (2 jaar geleden)

• Passenger
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 19-08 11:41
men neme een willekeurig vast telefoon toestel, kijken op de onderkant, of ergens waar een batterij zit, of whatever... TADAA!! weer die sticker... :)
Pagina: 1