De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
thnx
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Verwijderd
Check alle kabeltjes nog eens na ofzo... en zoek naar dingen die storing kunnen veroorzaken (mobieltje!! <--heel vaak vette storing)
Celeron(cd0) 1000@1000,1.80V ASUS P2B-S Rev 1.03 BIOS 1014 beta 1a, 256@222,100Mhz/AMD k6-III+ 450@550,2.0V ASUS P5A-B rev 1.03 BIOS 1010, 256Mb@222,100Mhz
Films trekken best wat van je CPU (is maar een 233)Op zondag 01 april 2001 21:03 schreef Flexe_Gozer het volgende:
Ik heb een probleempje,
Als ik me muis beweeg wordt al het geluid (audio+film) flink verstoord door geruis.
Ik heb al 4 muizen geprobeert en ik blijf het probleem houden!
Wat kan ik hier aan doen?
sys: p233MHz
98Mb geheugen
ps/2 muis
Ik had het vroeger met mp3tjes met Winamp.
Als ik dan de balk van "deze computer" verschoof (dus bladeren door de mappen) dan ging Winamp ook Haperen, ik weet niet wat de oorzaak is maar je kan proberen WINDOOS ff opnieuw te installeren
Verwijderd
suc6
Ik ben al haastig op zoek naar drivers maar de downloadlinks van de makers van de kaart (Aztech!!), maar die zijn allemaal dood
het gaat om een Aztech 2320 Compatible PnP Audio (WDM) (ISA)
Verwijderd
alleen ik moet natuurlijk weer een mobo hebben met onboard sound en niet de moeite nemen om een "echte" geluidskaart te kopen
tja dan moet je wat he?
Verwijderd
ligt niet aan windhoos echt niet kun je 1000x opnieuw installeren maar helpt nietOp zondag 01 april 2001 21:32 schreef Flexe_Gozer het volgende:
Aan windhoos ligt het ech nie, ik heb al zo vaak format c: gedaan en het hielp nix!
Ik ben al haastig op zoek naar drivers maar de downloadlinks van de makers van de kaart (Aztech!!), maar die zijn allemaal dood
het gaat om een Aztech 2320 Compatible PnP Audio (WDM) (ISA)
drivers lijken me eerlijk gezegd ook sterk
hielp bij mij ook weinig maar goed niet geschoten is altijd mis natuurlijk
Verwijderd
kast open, de ruimte tussen de videokaart en de geluidskaart zo groot mogelijk maken ..
hielp bij mij ook.. nergens last meer van
Alle proemn in n drek
videokaart als eerste (agp) en de geluidskaart als laatste (ISA):)
Verwijderd
neem dan maar van mij aan dat je je memory hole aan moet zettenOp zondag 01 april 2001 21:40 schreef Flexe_Gozer het volgende:
Mijn geluidskaart en me audiokaart zitten al zo ver mogelijk uit elkaar,
videokaart als eerste (agp) en de geluidskaart als laatste (ISA):)
ik ben nog steeds op zoek naar goeie!! drivers maar die zijn nergens te vinden!
Verwijderd
dat je het niet kent wil niet zeggen dat het niet bestaat maar goed jouw bios zal die optie dan wel niet hebben
wel apart ik wist niet beter dan dat elke bios dat had. staat bij mij gewoon bij chipset features setup (heb een award bios)
nou goed dan weet ik het verder ook niet
suc6 met vinden van drivers dan maar
Op een of andere manier trekken die S3-prutselwerkjes heel veel CPU power tijdens scrollen en muisbewegingen...
"Wie is deesen figuur, hier ten topic aangheduidt als 'hij', wiens mededelinghe soo eenen consternatie weet te ontluycken :? " -- dion_b
ik heb een Ate Rage Pro 4Mb
en die is nog agp
maar bedankt!
?Aztech 2320
Is dat toevallig een Sound/Modem combo?
Oslik blyat! Oslik!
Herkenbaar probleem, nu door dit opgelost..
Succes