De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
heb je een speaker in de buurt van je monitor staan ???
Verwijderd
Of in het algemeen: iets wat een (wisselend) magnetisch veld opwekt in de buurt van je monitor? --> weghalen
Als jou HD een magnetisch veld afgeeft is er iets niet helemaal goed! :-)Op zondag 01 april 2001 20:18 schreef silentsnow het volgende:
het magnetisch veld van je HD stoort met je monitor.
<edit> Er willen echter nog welles trafo''tjes van printers of scanners achter de monitor gelegd worden. Deze geven dus WEL een magnetisch veld af dat je monitor kan storen </edit>
Dat dan weer wel......
zelf heb ik dit gehad met een HP voeding en een HD die naast mn monitor hing
Verwijderd
meest waarschijnlijk zijn het je boxen, die ergens naast of aan erger aan je monitor zwerven, ik zou ze is een eindje er vandaan zetten, een centimer of 20 is voldoende, of effe je boxen uitzetten, om te kijken of dat het is.
suc6,
Mi5t3R w()()dst()ck
suc6,
Mi5t3R w()()dst()ck
ik heb geen apparatuur naast mijn monitor staan. mijn pc staat onder mijn buro en de monitor er op .. mijn monitor stoort ook alleen wanneer mijn processor gaat werken.. en niet als ie stil staat!
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Pagina: 1