Ford Mondeo Wagon 2.0 16v '06 | Yamaha XJ900S Diversion '01 & Honda PS150i '07 | | Gravity is a myth, earth sucks.
Werkt bij mij in elk geval perfect.
I rather have a bottle in front of me, then a frontal lobotomie
Alvast bedankt beiden.
Ford Mondeo Wagon 2.0 16v '06 | Yamaha XJ900S Diversion '01 & Honda PS150i '07 | | Gravity is a myth, earth sucks.
Keyboard error, press F1 to continue.
Dus ik op F1 drukken; hielp nix :z:z:z:z
Dat dan weer wel......
Kan het ook op een andere manier ( jumper ofzo ? )
Maar ik zou eerst naar een mooiere oplossing zoeken. Toetsenbord binnen bios uitschakelen?
Het uitschalelen in de BIOS heb ik al geproberd dus , maar ik zie nergens iets met "halt on" staan.
Verwijderd
Probeer het gewoon joh! hang je monitor eraan, keybord eruit, en kijken wat ie doet.
Verwijderd
Zowiezo zie ik het nut er eigenlijk niet van in.
Het servertje moet iedere avond uit , dat kan ik via putty ( ssh ) doen.
Verder wil ik dit graag omdat ik geen ruimte heb voor 2 p.c''s met monitor & tbord.
Keyboard error , pres F1 to continueOp zondag 01 april 2001 19:20 schreef Rembo het volgende:
Heb ook een pc staan zonder keybord. Start gewoon op, heb nix in bios uitgeschakeld hiervoor.
Probeer het gewoon joh! hang je monitor eraan, keybord eruit, en kijken wat ie doet.
Dat schiet niet op.
Life is to short to mess with it... Mijn V&A
Zou kunnen , als mijn spaarrekening dit toestondOp zondag 01 april 2001 21:31 schreef LoneWolf het volgende:
geen ruimte voor 2x keyboard: koop een keyboard/monitor/(muis) switch ...
Verwijderd
Het is dus de bedoeling van die melding dat je je toetsenbord probeert goed aan te sluiten en als je denkt daarmee klaar te zijn je toetsenbord te testen door op F1 te drukken wat resulteert in het opstarten van je PC indien je toetsenbord nu wel functioneert.Op zondag 01 april 2001 18:10 schreef Foxfire het volgende:
De leukste foutmelding die je tijdens het opstarten kunt krijgen:
Keyboard error, press F1 to continue.
Dus ik op F1 drukken; hielp nix :z:z:z:z
Verwijderd
Halt on:
daar kan je instellen "none" of All but keyboard. Pak 1 van deze 2 en hij boot prima zonder tobo.
deze optie is te vinden in de eerste optie van het bios menu (waar je ook je hd, cdrom en floppy instelt)
American Megatrends (c) 1997
Verwijderd
Heb het bios al tig keer doorgespit, maar geen resultaten... heb er gewoon een oud en versleten keyboard aangehangen... heb het niet nodig, maar zo boot ie toch zonder problemen...
[niet beledigend bedoeld]Op woensdag 04 april 2001 18:14 schreef YT-Croc het volgende:
Misschien kun je de uitgangen van je keyboard uit je pc een paar verbinden ofzo
Zou je dat ff voor mij naar nederlands willen vertalen ?
[/niet beledigend bedoeld]
Ik bespeur hier een zekere mate van onethische logica.
Verwijderd
Tb = Toetsen bord
Werkt perfect....
da''s wa''k zeg , als mijn spaarrekening dat toestondOp donderdag 05 april 2001 17:01 schreef dutchrups het volgende:
Switch box is 60 tientjes, en dan heb je er eentje die muis en keyboard en vga faked...
Werkt perfect....
Ga dan ff op inet zoeken naar oude DOS proggie''s die je CMOS instellingen naar een file opslaan.
Vervolgnes restore je dat bestandje op je eigen board.
Klinkt raar, maar zo kreeg ik vroeger dus wel mmoi de optie die een password vroeg bij booten , en dat terwijl die optie niet in m''n BIOS zat.
Ik bedoel hier mee niet dat je ineens het veldje ''Halt on'' krijgt, maar hij zal wel doorposten zonder error (ter verdeuideliking, ik restorede dus de CMOS van een board die om een ww vroeg. Ik kreeg het veldje niet, maar hij vroeg er wel om).
Suc6
Koffie
p.s. wat er gebeurt er als je het PS/2 stekkertje van een oud keyb. afknipt en op de PS/2 ragt?
Voor ami-biossen waren er altijd progjes te krijgen waarmee je ''hidden'' settings alsnog kon instellen, misschien dat dat progje soelaas brengt?
ftp://ftp.cdrom.com/pub/simtelnet/msdos/sysutl/amis2990.zip
Met dit progje zou je die setting alsnog moeten kunnen maken..
succ6!
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Verwijderd
Heb hier 20 oude KB''s , en ik hoef daar geneen bijOp donderdag 05 april 2001 19:09 schreef Kn00p het volgende:
Heb je niet ergens nog een oud kb liggen dan knip je gewoon de stekker eraf en plug je die erin. Of het werk weet ik niet, dus als het niet lukt moet je niet een nieuw kb komen eisen
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Verwijderd
Dichtsbijzeinde sloop is 38km hier vandaan , en als je dat op de fiets moet doen ..Op vrijdag 06 april 2001 17:34 schreef alan het volgende:
wie had het hier over kopen....je gaat naar de sloop en haalt er daar 1tje....doen het vaak nog en zijn van 386 maar met een beetje geluk heb je er ook 1 met ps/2 aansluiting..... hij hoeft het toch niet helemaal te doen dus ..... op naar de sloop
( hebben geen auto )
Er is hier niemand in de buurt de helzefde board heeft , dus dat gaat niet lukken.Op donderdag 05 april 2001 17:34 schreef Koffie het volgende:
Zoek ff een PC op waar vrijwel hetzelfde BIOS op zit, maar ook de optie voor keyb.
Ga dan ff op inet zoeken naar oude DOS proggie''s die je CMOS instellingen naar een file opslaan.
Vervolgnes restore je dat bestandje op je eigen board.
Klinkt raar, maar zo kreeg ik vroeger dus wel mmoi de optie die een password vroeg bij booten , en dat terwijl die optie niet in m''n BIOS zat.
Ik bedoel hier mee niet dat je ineens het veldje ''Halt on'' krijgt, maar hij zal wel doorposten zonder error (ter verdeuideliking, ik restorede dus de CMOS van een board die om een ww vroeg. Ik kreeg het veldje niet, maar hij vroeg er wel om).
Suc6
Koffie
p.s. wat er gebeurt er als je het PS/2 stekkertje van een oud keyb. afknipt en op de PS/2 ragt?
Dat van die stekker ga ik vanavond proberen.