Earth is nice, heaven is better...
Verwijderd
CeBIT... leest daar wat over heb je alles bij elkaar, of de inter networking RAI 18,19 en 20 April
Dat ding past er bij mij niet meer in, zo''n equalizer. M''n 5,25" bays zitten beetje vol.. 
Blauwe ledjes zijn cool en een mooie stikker op je kast is ook wel leuk.
(Ik heb een mooie Senna S op m''n kast geplakt)
Blauwe ledjes zijn cool en een mooie stikker op je kast is ook wel leuk.
Verwijderd
Misschien een domme vraag, maar wat kun je eigenlijk met een equalizer? (ik ben dus audio-leek).
Het geluid per toonhoogte harder of zachter maken maw: Het geluid oppeppen.Op zondag 01 april 2001 22:25 schreef Lestat het volgende:
[..]
Misschien een domme vraag, maar wat kun je eigenlijk met een equalizer? (ik ben dus audio-leek).
Stel jouw boxen geven te weinig bassen door dan pep je de lage tonen ietsje op
Verwijderd
mp3-player (nee, niet winamp zoals velen gelijk al zeggen...)
Kheb zelf ook een rio500. Eigenlijk zonde voor zo weinig als ik dat ding gebruik.
Maar et blijft leuk om te patsen
Was helemaal leuk een jaartje geleden, toen had nog werkelijk niemand bij mij op school gehoord van zo iets. Dom blondje naast me zei ook zo een keertje: hey, een minidisc speler? wat klein!
Voor de rest ben ik niet echt een patser ofzo. Ik mag graag in merkkleding rondlopen, maar ik heb aan de andere kant niet eens een mobieltje (zeldzaamheid tegenwoordig)...
Kheb zelf ook een rio500. Eigenlijk zonde voor zo weinig als ik dat ding gebruik.
Maar et blijft leuk om te patsen
Was helemaal leuk een jaartje geleden, toen had nog werkelijk niemand bij mij op school gehoord van zo iets. Dom blondje naast me zei ook zo een keertje: hey, een minidisc speler? wat klein!
Voor de rest ben ik niet echt een patser ofzo. Ik mag graag in merkkleding rondlopen, maar ik heb aan de andere kant niet eens een mobieltje (zeldzaamheid tegenwoordig)...
Sorry Steven, dit vroeg om een reactie. Mijn speeltje(klein digitaal EQtje)Op zondag 01 april 2001 17:04 schreef Steven_NL het volgende:
Een NewQ :)
[afbeelding]
En ik heb um!!!!
Anti Geluidsmuur Front Amstelveen telt 17.800 lantaarnpalen; hoeveel heeft jouw gemeente?
Mijn hebbedingetje:

En ja ik heb hem!!!

En ja ik heb hem!!!
Als ik een goeie signature zou weten, zou ik die hier neerzetten.
Pagina: 1