If it ain't broken, tweak it!
Q3 roelt een stuk minder!
Whatever.
See that's the trouble with reality, it's taken far too seriously.
Verwijderd
ik vind q3a beter. Moet ik wel zeggen dat ik UT maar een avondje heb gespeeld
Verwijderd
al heb ik alleen maaar de demo van q3 gespeeld en geen van beide 'echt' online.
Verwijderd
Splut splut, veel bloed, splut splut
goede opengl driver waardoor veel spluttend bloed mogelijk is.
UnrealT:
veel minder splut splut (ik heb hier tenminste nog nooit een mannetje uit elkaar zien splatten in een soort sproeieffect)
prutterige microsoft d3d-driver, die natuurlijk altijd voor wat mindere kleuren zorgt als opengl.
Verwijderd
1. Het loopt veel beter op mijn PC (PII/128/V2)
2. Het ziet er veel mooier uit
3. InstaGib
4. Assault
5. Alt fires
6. Sniper Rifle
7. Beter geluid
Ik geef eerlijk toe dat de Quake3 single player leuker is, maar niets wint het van UT InstaGib multiplayer.
Sorry..... UT is velen malen mooier, maar de echte "death-match" sfeer zit toch bij Q3arena
}>}>}>}>}>:r<P><BR>
Verwijderd
Ik ga nu weer snel Instagibben...
(even de vieze smaak wegspoelen)
Verwijderd
ik heb met UT het idee van lopen (zweven) als specator in een level...
Verwijderd
De leveldesign in UT is ook iets gevarieerder al moet ik zeggen dat de space/jump level van Q3 ook erg leuk is.
De 'feel' van de levels is bij Q3 errug 'Gothic' en dat heeft mij ook nooit echt getrokken...
Al met al gaat mijn voorkeur stevig uit naar UT. Niet in de laatste plaats omdat ik met UT multiplayer altijd beter lijk te scoren dan met Q3
Maar het loopt minder soepel dan UT.....
Dat hoort dus niet op een p3 500@560 V3800 en 128 MB.....
Bovendien vind ik de meeste wapens bij Q3 gewoon afgezaagd....
Nope... ik blijf erbij UT speelt veel lekkerder..... enne over Q3.... ik denk zelfs dat Q3 het amper haalt bij Q2......
Verwijderd
Verwijderd
ID SOFTWARE RULEZZ
"I QUAKE THEREFORE I AM"
GreeZ, The ManiaXe
"For my friends, anything; for my enemies, the law."
als we het hebben over ECHTE spellen .. met gevoel voor realisme..
mijn 2 centen...
HT-addict in spe
Verwijderd
Q3 mist toch echt het gevoel van Q2, en grafisch, jah.. het ziet er erg mooi uit, maar toch.. kan het niet omschrijven, UT ligt me gewoon beter denk ik.
Unreal heeft "het" gewoon!!!
Ik speel dagelijks UT online, het is zeeer verslavend!
Whatever.
Heb Q3test een week gespeeld maar vondt het gauw vervelen, lag denk ik aan de wapens, levels vond ik ook niet bijzonder.
en instagib, wat zal ik zeggen, het is komplete chaos. (me like
F.
Irish diplomacy is telling a man he can go to hell in such a way he actually looks forward to it.
Verwijderd
Nu kan ik maar 1 conclusie trekken QUAKE2 rules, en QUAKE3 zal nog meer gaan heersen omdat die game alles in zich heeft om het te worden.
UT is ook een zeer goede game, maar mist naar mijn mening juist sfeer en dat vind ik wel belangrijk bij een game.
Het mag er wel mooi uitzien maar ja tijdens het gamen heb je daar meestal toch geen oog voor.
Quake3 zal er in de loop van de tijd nog beter uit gaan zien omdat we nu nog niet aan de echt quake3 systeemeisen zitten.
Quake2 begint pas te lopen op een 400mhz pentium met een voodoo2 in sli.
Het gaat voornamelijk om de gameplay bij fps spellen en ik vind dat id juist dit gedeelte perfect heeft gemaakt, zowel bij quake2 (subliem) als bij quake3.
Dus mijn voorkeur gaat uit naar quake3, maar dat wil niet zeggen dat UT zuigt, integendeel ik vind het een waardige concurrent van q3 omdat, ik me wel kan vinden in het idee dat sommige mensen niet van die quake sfeer houden.
Dus wees vrij om te kiezen what you like, and have fun
Greetings
volgens mij hè...vinden de typische Half-Lifers UT beter, terwijl de Q2'ers Q3 beter vinden.
Q2 is IMO ook een zuigspel. Is een leuke benchmark en de engine kan leuk doorverpatst worden, maar verder is het niks.
Q2/3 is gewoon dom vooruit schieten, terwijl er bij HL en UT ook nog nagedacht dient te worden, aangezien de verschillende wapens nogal verschillend werken.
Verwijderd
Ik wacht fijn op >
TEAM FORTRESS 2 : Brotherhood of Arms.
Verwijderd
Ieder zijn eigen mening natuurlijk. Maar vergeet niet dat Q3 een deathmatch only game is an dat UT er allerlei nieuwe gametypes bij heeft. Check www.unrealcenter.com voor meer info over UT.