ik ben nu al een tijdje aan het nadenken over een nieuwe PC, maar geldgebrek is zoals gebruikelijk de bottleneck. Daarom wil ik mijn oude systeeempje verkopen, maar ik zou niet weten wat ik ervoor zou kunnen vragen. Het is een:
* PIII 450 mhz (boxed geloof ik)
* Asus P2B mobo
* 128 mb sdram
* 10GB harde schijf (7200r, IBM), ik heb er nu ook een 30gb harde schijf bij zitten, die ook 7200r is en ook van IBM, maar die hou ik (denk ik) lekker zelf :P:P
* Soundblaster Live! Player
* Philips 105S monitor
* 2 Labtec boxjes, iets ouder maar werken perfect...
* 48x speed AOpen cd-rom
* Diamon Viper V770 TNT2 kaartje (32 mb)
* Dynalink ISDN IS64PH modem
* Netwerkkaartje BNC/UTp 10 mb/s
* Windows 98 (de echte
)
* Cherry toetsenbord
* De Chello kabelmodem + ethernetkaart waarmee ik gemiddeld ruim over de 180 kb/s kom hou ik lekker zelf :P:P:P:P
* ik geloof een 300w voeding in de miditower
* dat was het wel een beetje...
Wat zou ik het beste kunnen doen? Hier een beetje aan blijven updaten of deze verpatsen en er een nieuwe voor kopen. Wat denken jullie dat ik hiervoor vang??
BVD
* PIII 450 mhz (boxed geloof ik)
* Asus P2B mobo
* 128 mb sdram
* 10GB harde schijf (7200r, IBM), ik heb er nu ook een 30gb harde schijf bij zitten, die ook 7200r is en ook van IBM, maar die hou ik (denk ik) lekker zelf :P:P
* Soundblaster Live! Player
* Philips 105S monitor
* 2 Labtec boxjes, iets ouder maar werken perfect...
* 48x speed AOpen cd-rom
* Diamon Viper V770 TNT2 kaartje (32 mb)
* Dynalink ISDN IS64PH modem
* Netwerkkaartje BNC/UTp 10 mb/s
* Windows 98 (de echte
* Cherry toetsenbord
* De Chello kabelmodem + ethernetkaart waarmee ik gemiddeld ruim over de 180 kb/s kom hou ik lekker zelf :P:P:P:P
* ik geloof een 300w voeding in de miditower
* dat was het wel een beetje...
Wat zou ik het beste kunnen doen? Hier een beetje aan blijven updaten of deze verpatsen en er een nieuwe voor kopen. Wat denken jullie dat ik hiervoor vang??
BVD
><((((º> .:. ><((((º> .:. ><((((º> .:. ><((((º>