Toon posts:

[BC3] voeding 300 watt te weinig?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
300 watt is wel genoeg, maar misschien issie niet helemaal stabiel?
Wellicht een enermax 300 watter halen? :)

Verwijderd

Ik heb kort geleden mijn mobo vervangen door
een msi K7T PRO 2-A met een amd athlon 850
en 256 mb geheugen,nu heb ik het idee dat mijn voeding niet zwaar genoeg is.In sisoft sandra staat dat de cooler ongeveer 4150 r/pm
draait en heb het idee dat dit niet constant is , maar soms sneller en dan weer langzamer draait. Ik heb er 3 cd-rom spelers in hangen en 1 writer.Is het aan te raden een zwaardere voeding er in te zetten, of kan dit een andere oorzaak zijn?;(

• downtime
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

downtime

Everybody lies

volgens mij is ''t vrij normaal dat die koelers in toerental een beetje varieren. zou alleen niet meer dan plusminus 10% mogen zijn. is het minder dan 10% dan heb je helemaal geen probleem.

• BrZ
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 30-07 09:36

BrZ

Nope 300watt is daarvan wel genoeg hoor...

Ik heb dus een Duron @1GHz, 5 HD''s, DVD-speler, CD-RW, 4x 80mm fan en 2x 120mm fan, en dat trekt die 300watt van mij makkelijk...

Maar het kan zijn dat jouw voeding kwalitateif minder is, AOpen voedingen zijn namelijk niet echt slecht te noemen..

• raphidae
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 06-01-2025

raphidae

...antichrist...

Als je Windows 2000 draait heb ik misschien een oorzaak voor je...

Als je fannetje heel constant harder gaat draaien als je je processor meer belast en minder als je ''em minder belast, dan komt dat door Windows 2000.

Heb ik ook, en kan je volgens mij niet uizetten in je BIOS of win2k.

Ik heb een }:O, en als die }:O aanstaat dan draaien mijn fannetjes ca. 4900rpm, zet ik de }:O uit, dan gaan ze naar 4500rpm (heel consequent).

Every morning is the dawn of a new error.

Verwijderd

ik draai met windows 98 en mijn cpu temp is
rond de 47 gr alleen sommige brandproggiesdoen nog wellus moeilijk,zoals clonecd, dan wil die optimum power calibration niet.
Pagina: 1