De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Verwijderd
Denk dat dat erg lastig wordt 
Het is geen "nalatigheid" van hun: Als jij iets koopt, dan is het aan jou om te weten wat je koopt, toch?
Als jij een mobieltje koopt, die niet goed via Infrarood met je palmtop werkt, kan je toch niet de makers van de telefoon om geld vragen
Maar ok... Wat voor een chipset zit er op het mobo, en welk mobo wilde de (welke?) computerboer planten?
Tot nu toe ben ik twee chipsets tegengekomen die probs geven: Apollo 133 (niet de nieuwere dus, maar de oude) en SiS chipsets i.h.a.
Verder belangrijk dat die DVstudio op IRQ 9, 10 of 11 zit zonder andere dingen erbij. Erg belangrijk: Welke videokaart zit erin (qua overlay compatibiliteit...).
Suc6
Het is geen "nalatigheid" van hun: Als jij iets koopt, dan is het aan jou om te weten wat je koopt, toch?
Als jij een mobieltje koopt, die niet goed via Infrarood met je palmtop werkt, kan je toch niet de makers van de telefoon om geld vragen
Maar ok... Wat voor een chipset zit er op het mobo, en welk mobo wilde de (welke?) computerboer planten?
Tot nu toe ben ik twee chipsets tegengekomen die probs geven: Apollo 133 (niet de nieuwere dus, maar de oude) en SiS chipsets i.h.a.
Verder belangrijk dat die DVstudio op IRQ 9, 10 of 11 zit zonder andere dingen erbij. Erg belangrijk: Welke videokaart zit erin (qua overlay compatibiliteit...).
Suc6
Verwijderd
Als je een systeem koopt bij een bedrijf mag je verwachten dat het systeem het ook doet. Als je een mobiele telefoon koopt en het lcd scherpje doet het niet krijg je toch ook je geld terug of een nieuwe telefoon. Als die het niet goed mag je volgens mij eisen dat ze het apparaat repareren (je hebt toch ook garantie?). Desnoods kan je nog naar de consumentenbond schrijven inschakelen.
PS. Volgens mij kan je beter geen PC kopen bij een supermarkt.
PS. Volgens mij kan je beter geen PC kopen bij een supermarkt.
Gewoon terug brengen naar de Aldi, zeggen dat ie niet aan je eisen voldoet.
I3 6100, 16 gb Corsair Asus Prime B250 plus, AMD Radeon HD 6800
Zit de via apollo pro 133a op. Probeer eens de nieuwste via 4in1 drivers. Verder moet de kaart wel op een eigen irq. En zeker niet het pci slot onder je agp kaartje.
Zit de tnt2pro videokaart in. Lijkt me redelijk compatible qua overlay capabilities.
Zit de tnt2pro videokaart in. Lijkt me redelijk compatible qua overlay capabilities.
NL Weerradar widget Euro Stocks widget Brandstofprijzen widget voor 's Dashboard
Verwijderd
nou die aldi pc''s zijn qua prijs/qualiteit goed hoor
bij de vobis voor een keer zoveel geld heb je vaak nog slectere qualiteit
bij de vobis voor een keer zoveel geld heb je vaak nog slectere qualiteit
Pagina: 1