Ik ben een trotse bezitter van een Epson 760. Tot heden kocht ik de inkt bij www.123inkt.nl. Kleur 25 piek en zwart 15 piek. Niet duur nee, maar ik moet bij het verwisselen van de inktcassette met de nieuwe inktcassette 5 keer head cleaning doen voor hij het doet en dit kost vrij veeeeel inkt. Nu is mijn vraag "weet iemand een ander adres voor goedkopen inkt die je niet zo vaak hoeft te reinigen?"
Ben eigenlijk niet zo''n voorstander van die alternatieve inktpatronen. Hoe is de afdruk kwaliteit? Ik betaal voor mijn intpatronen 9 tientjes. (700 serie)
/dev/null
Ik ben wel tevreden over Webcare voor mijn Epson 750.
weet iemand waar ik van die compatible inkt in groningen kan krijgen? kheb een epson740. of ik ipv 15,- nou 20 betaal boeit me niet. maar online bestellen van inkt word me iets teveel en een zwart-cartridge kost je hier al snel 60,- [origineel]
Verwijderd
Ja, maar hoe lang gebruik je die navulinkt al? Ik gebruik een epson stylus photo 750 met echte inkt, maar ik ben bang dat ik die keramische (ingebouwde) koppen naar de klote help als ik navulinkt gebruik. Ervaringen? Mijn garantie is nl. verstreken, en nieuwe koppen kost ongeveer de helft van de nieuwprijs van de printer...
weetikveel18,
Ik heb laatst ergens in een computerblad gelezen, of bij kassa op de tv gezien dat men in de reparatieafdeling van Epson nooit kan zien of jij wel originele Epson inkt gebruikt hebt.
Ook zijn er op de wereld niet zo heel veel fabrieken die inkt voor inktcartridges maken, dus de kans dat de epson inkt dezelfde is als de canon inkt (of een kloon) is redelijk aanwezig.
Het is ondertussen volgens mij algemeen bekend dat het met printers hetzelfde werkt als mobiele telefoons. De hardware wordt voor weinig verkocht, de winst maken ze met de accesoires (dus de inkt, het speciale papier of de belminuten)
Ik ben niet van plan daaraan mee te werken.
Mijn Epson Stylus Photo 750 heeft twee originele cartridges gehad, daarna ben ik overgegaan op we(b)care (ik ben nu niet zeker van de spelling meer, zo''n blauw doosje zit het in -> zijn overigens als beste kloon getest bij zo''n consumentenprogramma als Kassa)
En ik heb deze printer vanaf het moment dat ''ie in Nederland op de markt kwam (8 oktober 99)
Het is eigenlijk een soort afweging die je voor jezelf maakt.
Je gebruikt goedkopere inkt waarvan meer in een cartridge zit dan de originele inkt, daarmee bespaar je een bepaald bedrag per jaar, en na een paar jaar heb je zoveel bespaard dat je een nieuwe printer kunt kopen in geval van problemen.
(Kop laten vervangen schijn inderdaad heel duur te zijn als je geen garantie meer hebt, de aanschaf van een andere printer is dan misschien een betere oplossing. Maar ook dat is weer een persoonlijke afweging)
Ik heb laatst ergens in een computerblad gelezen, of bij kassa op de tv gezien dat men in de reparatieafdeling van Epson nooit kan zien of jij wel originele Epson inkt gebruikt hebt.
Ook zijn er op de wereld niet zo heel veel fabrieken die inkt voor inktcartridges maken, dus de kans dat de epson inkt dezelfde is als de canon inkt (of een kloon) is redelijk aanwezig.
Het is ondertussen volgens mij algemeen bekend dat het met printers hetzelfde werkt als mobiele telefoons. De hardware wordt voor weinig verkocht, de winst maken ze met de accesoires (dus de inkt, het speciale papier of de belminuten)
Ik ben niet van plan daaraan mee te werken.
Mijn Epson Stylus Photo 750 heeft twee originele cartridges gehad, daarna ben ik overgegaan op we(b)care (ik ben nu niet zeker van de spelling meer, zo''n blauw doosje zit het in -> zijn overigens als beste kloon getest bij zo''n consumentenprogramma als Kassa)
En ik heb deze printer vanaf het moment dat ''ie in Nederland op de markt kwam (8 oktober 99)
Het is eigenlijk een soort afweging die je voor jezelf maakt.
Je gebruikt goedkopere inkt waarvan meer in een cartridge zit dan de originele inkt, daarmee bespaar je een bepaald bedrag per jaar, en na een paar jaar heb je zoveel bespaard dat je een nieuwe printer kunt kopen in geval van problemen.
(Kop laten vervangen schijn inderdaad heel duur te zijn als je geen garantie meer hebt, de aanschaf van een andere printer is dan misschien een betere oplossing. Maar ook dat is weer een persoonlijke afweging)
Voor m''n 400 gebruikte ik altijd Wecare nooit probs meegehad. 
Weet iemand of je voor de 880 al alternatieve inkt kan krijgen??
Weet iemand of je voor de 880 al alternatieve inkt kan krijgen??
Als je printerkop naar z''n voorouders is gegaan moet je er flink voor dokken om het te vervangen, het valt namelijk niet onder garantie (ook al had ik de winkel twee keer zo gek gekregen dat het onder garantie viel:9).
Epson inkt is veelste duur. 3 keer nieuwe inktcartridges is net zoveel als een nieuwe printer:(
Ik heb daarom tegenwoordig een canon. Kop wordt vervangen bij aanschaf van een nieuw cartridge (is ingebouwd>:)) Originele inkt is niet zo duur, en op foto-kwaliteit is de printafdruk zeer goed.
Maar back to topic: navulinkt... Het is veel goedkoper. 40 gulden en je krijgt 2kleur+2zwart op een lokale computerbeurs. Maar het is wel zo dat ze meestal na 1x printern/schoonmaakbeurt dat ze pas goede kwaliteit leveren. De eerste afdruk zie je wel eens strepen.
Navullen doe ik niet mee aan, hoe goedkoop/simpel ze het ook willen laten klinken (die Start-navulsets). Had dus 2x de printer mee verpest(epson).
En gewoon klooncartridges is uitgerekend maar 40-50% duurder, maar je bespaart wel al dat gepruts en je weet zeker dat het wel goed blijft:)
Epson inkt is veelste duur. 3 keer nieuwe inktcartridges is net zoveel als een nieuwe printer:(
Ik heb daarom tegenwoordig een canon. Kop wordt vervangen bij aanschaf van een nieuw cartridge (is ingebouwd>:)) Originele inkt is niet zo duur, en op foto-kwaliteit is de printafdruk zeer goed.
Maar back to topic: navulinkt... Het is veel goedkoper. 40 gulden en je krijgt 2kleur+2zwart op een lokale computerbeurs. Maar het is wel zo dat ze meestal na 1x printern/schoonmaakbeurt dat ze pas goede kwaliteit leveren. De eerste afdruk zie je wel eens strepen.
Navullen doe ik niet mee aan, hoe goedkoop/simpel ze het ook willen laten klinken (die Start-navulsets). Had dus 2x de printer mee verpest(epson).
En gewoon klooncartridges is uitgerekend maar 40-50% duurder, maar je bespaart wel al dat gepruts en je weet zeker dat het wel goed blijft:)
One thing's certain: the iPad seriously increases toilet time.. tibber uitnodigingscode: bqufpqmp
Verwijderd
Zag laatst dat ze bij de HEMA inkt verkopen! En de HEMA verkoopt geen troep vind ik, grote kans dat het gewoon origineel is, want de HEMA maakt niks zelf....
Ik hoorde pas van een verkoper die een HP Deskjet had waarvan de inktkop (origineel) enrom was gaan lekken, dus volgens mij maakt origineel of bijgevuld inderdaad weinig uit. Ik vul zelf bij m.b.v. www.refillink.nl spul en werkt goed (wel patroon een tijdje uit laten lekken).
Cogito Ergo Credo
Wat is het preciese adres?Op zondag 01 april 2001 09:40 schreef miles het volgende:
Ik ben wel tevreden over Webcare voor mijn Epson 750.
Bij webcare.nl krijg ik een "internet services" bedrijf
Het is dan ook WecareOp maandag 02 april 2001 10:57 schreef kyrill het volgende:
[..]
Wat is het preciese adres?
Bij webcare.nl krijg ik een "internet services" bedrijf
If nothing is written below, I was the last to reply...
Verwijderd
Heb ook Wecare inkt-dingetjes. Doen het prima in m''n HP-tje... 
En ik koop ze bij het "onderdelenhuis".
En ik koop ze bij het "onderdelenhuis".
Die inkt van www.123inkt.nl is wel ok. De service ook, je bestelt online en hebt het meestal de volgende dag al binnen. Ze hebben ook aanbiedingen als 3 kleur + 3 zwart voor F 95,-.
Oh ja, je krijgt er een acceptgiro bij en mag dan binnen 14 dagen betalen.
Toffe site, bestel hier altijd.
Gerben
Oh ja, je krijgt er een acceptgiro bij en mag dan binnen 14 dagen betalen.
Toffe site, bestel hier altijd.
Gerben
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Sux,
de inkt voor mijn lieve lexmark 5700-tje is nog duurder als bij de lokale electronicaboer
Zal wel een minder populair ding zijn ofzo..
de inkt voor mijn lieve lexmark 5700-tje is nog duurder als bij de lokale electronicaboer
Zal wel een minder populair ding zijn ofzo..
ze hebben bij www.123inkt.nl ook lexmark-inkt, alleen origineel. Ze doen uit kwaliteitsoogpunt niet aan hervulde cartridges.
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Hmmm op 123inkt zijn de refill misschien goedkoop ja, maar ik kijk net ff en ze vragen voor originele HP inkt (voor 970Cxi) in zwart f80,- en kleur f95,- 
Heb ik de laatste keer f70,- & f75,- voor betaald. Of heeft HP de prijzen weer omhoog gegooit?
Heb ik de laatste keer f70,- & f75,- voor betaald. Of heeft HP de prijzen weer omhoog gegooit?
Steam | SXQncyBhbGwgZ29vZCwgbWFuISDwn5iO
Pagina: 1