Toon posts:

[BC3] Intellieye explorer probleem

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik had dus eerst sinds het begin dus een intellieye eplorer muis (optical dus), en heb er 2 dagen geleden een nieuwe gehaalt aangezien m''n oude zwaar naar de klote is.
Maar nu ik dus m''n nieuwe heb, heb ik de hele tijd cursor problemen. zodra hij stil staat voor een paar sec. en ik wil weer bewegen zit''ie gewoon vast!! als ik dan ff met moeite heen en weer beweeg dan werkt''ie weer.. maar als ik dan weer eventjes stop, begint het weer. m''n oude heeft dat probleem niet en dat is op dezelfde pc en oppervlakte... waar kan dit aan liggen?? alvast bedankt.

"Quote the RAVEN, Nevermore!!!"

• Lordy79
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 21-08 19:04

Lordy79

Fundamentalist

Heb je die ouwe nog? En is die helemaal kapot of gewoon slecht? Probeer die anders nog eens. Als die dat probleem niet heeft, dan lijkt het me duidelijk: nieuwe halen (garantie)

In feite is de wetenschap op zoek naar de Ein Sof

• DSmarty
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
Zet hem eens van USB naar PS2 of andersom, en kijk of het probleem dan hetzelfde is, zo ja: ruilen.

Verwijderd

Topicstarter
Hhmm..... Ik heb de oude nog, maar daar is de rechtermuisknop daar de kl*te dus heb ik er niks aan.

Maar het rare is, die oude werkt gewoon normaal op m''n bureau, maar deze niet. M''n muis werkt alleen normaal als ik het op een ruw oppervlak doe, bijv. papier. Dan doet''ie het normaal... dat wordt een muismat halen... Die nieuwe optical muizen zijn ook "vernieuwd" zegt microsoft, vernieuwd in een slechte manier zo te zien... |:(

Verwijderd

Topicstarter
probleem is bij allebei hetzelfde... maar zoals ik al zei.. op papier doet''ie normaal. Nu zit ik ook op papier rond de dwarrelen met m''n muis. wordt maandag ff muismatje halen dan. Als''ie daar ook kut op werkt, dan ruil ik hem in.

• AceRimmer
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 07:07

AceRimmer

What a guy...

Heb wel gehoord dat die dingen op opervlakken in bepaalde kleuren rood :( moeite hebben met ''zien''.
(Haal dus geen rooie muismat ;) )

Smoke me a kipper, I'll be back for breakfast

Pagina: 1