De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Verwijderd
Ik kan via via van iemand een pc overnemen die er een hoop problemen mee heeft. PC is 5 maanden oud en moet 900 gulden gaan kosten. De onderdelen:
(mooie) ATX kast, ?? Watt
Epox Moederbord, type en chipset onbekend, wel FSB van 133.
P3-800 133
64 Mb pc 133
Hd 20 gieg
dvd/cd speler 16/40
Philips brander 8x4x32
Riva 2 32 mb AGP
56k modem.
onbekende geluidskaart.
Mijn vriendin wil dat mobo met CPU en grafische kaart wel hebben. Ik weet het type mobo dus niet maar heeft iemand ervaring met Epox moederborden?
Ik ga voor brander en dvd/cd speler
geheugen past overal in.
Kast eventueel op mijn buro, de rest is over.
Doen of niet doen voor 900 gulden? Er zit nog garantie op het spul. De prijs nieuw in Pricewatch is ongeveer 1900 gulden als ik uitga van het goedkoopste mobo(189 gulden)
edit: HD vergeten
(mooie) ATX kast, ?? Watt
Epox Moederbord, type en chipset onbekend, wel FSB van 133.
P3-800 133
64 Mb pc 133
Hd 20 gieg
dvd/cd speler 16/40
Philips brander 8x4x32
Riva 2 32 mb AGP
56k modem.
onbekende geluidskaart.
Mijn vriendin wil dat mobo met CPU en grafische kaart wel hebben. Ik weet het type mobo dus niet maar heeft iemand ervaring met Epox moederborden?
Ik ga voor brander en dvd/cd speler
geheugen past overal in.
Kast eventueel op mijn buro, de rest is over.
Doen of niet doen voor 900 gulden? Er zit nog garantie op het spul. De prijs nieuw in Pricewatch is ongeveer 1900 gulden als ik uitga van het goedkoopste mobo(189 gulden)
edit: HD vergeten
jep. doen.. why not.. die problemen zitten toch vaak in 1 onderdeel, of in een combinatie van onderdelen.. dus als je gaat splitsen kom je er snel genoeg achter wat er fout zit..
suc6
suc6
Have a wheelie good weekend!