Toon posts:

[BC3] MSI K7TPRO266

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

kan iemand mij nu vertellen of het nut heeft om over te stappen naar DDR ram of toch bij het SDRAM blijven, en of het nu echt nut heeft om een athlon met fsb266 of met fsb200 het scheelt nog al een beetje in mijn portemonnee.

Ben van plan dit bovenstaand moederbord te halen.

Verwijderd

Ik zou nog eventjes wachten, dat DDR ram is toch ook nog vrij prijzig in vergelijking met SDR. Neem eerder de MSI K7T Turbo, die ondersteund ook 266 Mhz, maar geen DDR. Scheelt je 110 gulden.

• Lordy79
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 19:04

Lordy79

Fundamentalist

Een K7T Turbo bedoel je neem ik aan? Deze kost f330,00 en zou ik zeker kopen. DDR is leuk, maar nog wel vrij duur. Dat geld kun je volgens mij beter steken in meer ram (256 ipv 133) of 7200rpm schijf (ipv 5400rpm) of eventueel een snellere videokaart.

Zelf ben ik overgestapt van 200 naar 266Mhz FSB moederbord en ik moet zeggen dat PC nu wel een stuk sneller loopt. (cpu etc om dezelfde snelheid)

Dus ik zou geen MSI K7TPRO (KT133) kopen, maar een MSI K7T TURBO (KT133A).

In feite is de wetenschap op zoek naar de Ein Sof

• Femme
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 20:40

Femme

Hardwareconnaisseur

Official Jony Ive fan

Ik zou gewoon ff wachten op meer benchmarks van de K7T266 Pro of andere KT266 plankjes. DDR is natuurlijk ook nog erg duur.

• I_stealth_I
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 04:02

I_stealth_I

Tweak It OR leave it!

abnormaal duur zul je bedoelen...ik snap nou echt niet waarom een paar chips op zón printplaatje nou zoveel moet kosten. Natuurlijk zit er een deel research kosten bij enzo. maar dan nog is het abnormaal duur. Ik heb altijd sterk de indruk die fabrikanten met elkaar prijsafspraken met elkaar hebben, oftewel kartelvorming.

/dev/null