het kabeltje dat in mijn netwerkkaart gaat zit er vast in...hoe kan dat...zit er ergens een vergrendeling ofzo??
Er zit een lipje aan; als je die indrukt (tegen de connector aan) en tegelijk trekt, moet ie losgaan...
Verwijderd
LOL
na ja, zelf ook nog al eens moeite mee, maar ja dan moet ik in het pikke donker eerst die kabel vinden en dan nog eens onder een of andere andere kabel langs zien te komen, toch maar eens 2 sloten omhoog plaatsen
na ja, zelf ook nog al eens moeite mee, maar ja dan moet ik in het pikke donker eerst die kabel vinden en dan nog eens onder een of andere andere kabel langs zien te komen, toch maar eens 2 sloten omhoog plaatsen
hahaha Kijken is lastig ja 
Kan natuurlijk dat die kaart onderin zit en dat je er niet tussenkomt omdat je kast in de weg zit
Kan natuurlijk dat die kaart onderin zit en dat je er niet tussenkomt omdat je kast in de weg zit
Concrete Loop Watercooling
Kan verrekte lastig zijn hoor!
zo zat bij mijn oude stekkertje het lipje aan de onderkant en op een zo danige kut manier erin verwerkt dat je 3 uur met een schroevendraaier moest pulken om hem los te krijgen
gelukkig zit het lipje nu aan de bovenkant! jaja, de techniek staat voor niets!
gelukkig zit het lipje nu aan de bovenkant! jaja, de techniek staat voor niets!
WAZZAAPP!!! | Visit the greatest website of all time: Q2u
stap 1 pak je computer stevig vast
stap 2 til hem boven je hoofd
stap 3 gooi hem met kracht door het raam
stap 4 ga naar buiten
stap 5 kijk of hij los wil zo niet zie stap 6
stap 6 koop een nieuwe computer
groet
stap 4 ga naar buiten
groet
MMO-Cataclysm We need people who can write !!!! want to be a news poster do ask :)
wizzard je doet het fout. Je moet je computer uit het raam gooien (liefst met monitor voor extra gewicht) en dan die kabel vasthouden
.
De meeste kabelproviders zetten die stekkers namelijk op een speciale manier vast, zodat je je internet niet aan een andere computer kan hangen. Je krijgt hem alleen los met een speciale tang die alleen de monteurs hebben, of op de bovenstaande manier. Succes.
De meeste kabelproviders zetten die stekkers namelijk op een speciale manier vast, zodat je je internet niet aan een andere computer kan hangen. Je krijgt hem alleen los met een speciale tang die alleen de monteurs hebben, of op de bovenstaande manier. Succes.
Verwijderd
Hehe, deze jongen is alleen een beetje voorzichtig en onzeker. Zeker de PC van z''n pappie.
Bigs.. Sportief van je dat je de jongen helpt 
Er zouden meer behulpzame mensen zoals jij moeten zijn
Er zouden meer behulpzame mensen zoals jij moeten zijn
Wat pas echt rot is, dat zijn die power kabels voor in je harddisks, cdroms,...
Ik heb mij er al aan gesneden, gekapt, verbrand... Ik HAAT ze....
Zitten vaak VEEL te straf vast...
Maar ja, mijn PC steekt nu eindelijk goed, dus kan ik mijn vingers er weer aan laten groeien
Zitten vaak VEEL te straf vast...
Maar ja, mijn PC steekt nu eindelijk goed, dus kan ik mijn vingers er weer aan laten groeien
Tja, stop ''m er niet in voordat je zeker weet dat ie er niet uit hoeft...Op zaterdag 31 maart 2001 22:47 schreef de_vinny het volgende:
Zitten vaan VEEL te straf vast...
In feite is de wetenschap op zoek naar de Ein Sof
Ik heb er ooit met 3 man aan zitten sleuren... een de HD; 1 de PC, en 1 het kabeltje... ROT!
Ik moest van de week effe voor iemand anders een cd-rom speler uitproberen. Dus ff mijn cdrom eruit gehaald. half uur bezig geweest om de powerkabel eruit te krijgen. uiteindelijk een tang op de plug gezet, een vriend de tang vastgehouden en vastgeklemd aan de kast en toen getrokken aan de cdrom.
kut kabels
kut kabels
Lol!
Ik heb een keer een power kabel er met een schaar uitgesloopt...
Ik heb een keer een power kabel er met een schaar uitgesloopt...
Hehe, LOL@wizzardOp zaterdag 31 maart 2001 22:23 schreef wizzard het volgende:
stap 1 pak je computer stevig vast
stap 4 ga naar buiten
groet
We hebben hier dan toch zeker te maken met een A-Technisch figuur....
Zeer belangrijke informatie: Inventaris
En dan nog ff voor alle zekerheid:

Het is dus dat lipje aan de onderkant, dat eruit steekt.....

Het is dus dat lipje aan de onderkant, dat eruit steekt.....
Zeer belangrijke informatie: Inventaris
Verwijderd
Die van mij zaten in me oude kast te los omdat ze er zo vaak in & uit gingenOp zaterdag 31 maart 2001 22:47 schreef de_vinny het volgende:
Zitten vaan VEEL te straf vast...
Als je dus toch een kabel deruit wil trekken als de hd/cdrom nog in je kast zit, wiebel de stekker dan een beetje heen en weer. Niet teveel, want dat is ni goed voor de pinnetjes, maar net genoeg om hem er langzaam uit te wrikken.
het kan zijn dat je netwerkkaart te dicht bij de rand van je pc is vastgeschroeft dus bij het monteren en dat de kabel achter zo''n metalen plaat zit misschien moet je het schroefje van je nic even losschroeven en dan de kabel eruit halen
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
----==== NEWBEE ALERT ====----
Probeer een met een waterpomp tang.
Als je hard genoeg trekt schiet ie er wel uit.
* Jodel ligt ook dubbel
Trouwens... ik zal dat 6 stappenplan ook een uitproberen, ziet er goed uit
Probeer een met een waterpomp tang.
Als je hard genoeg trekt schiet ie er wel uit.
* Jodel ligt ook dubbel
Trouwens... ik zal dat 6 stappenplan ook een uitproberen, ziet er goed uit
Verwijderd
Ik mag er toch wel van uitgaan dat na 1œ maand dat stekkertje er eindelijk uit is...|:(
Stop nou toch eens een keer met het omhoog halen van oude topics!:(
Ze proberen (sommige dan) die geezer alleen maar te helpen...*DOp maandag 21 mei 2001 13:36 schreef KIP het volgende:
Ik mag er toch wel van uitgaan dat na 1œ maand dat stekkertje er eindelijk uit is...|:(
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
LOL, ik ben ook wel benieuwd of het hem is geluktOp maandag 21 mei 2001 18:04 schreef mdkiller het volgende:
[..]
Ze proberen (sommige dan) die geezer alleen maar te helpen...*D
And now the most interresting part of deze grot
Verwijderd
je gelooft het tog gewoon niet dat er 2 pagina''s aan verbruikt worden aan zon nutteloos iets ? Naja doek er nu zelf ook wel aan mij, maar das bijzaak
Verwijderd
deze topic is van 21 maart is weer omhoog gehaalt door iemand 
sorry jullie hadden het al door|:(
sorry jullie hadden het al door|:(
Ja die power kabels kunnen inderdaad wel rottig zijn maar rj45 wist ik niet, gewoon voorzichtig en anders met zoals al eerder gezecht met een waterpomp tang!
Verwijderd
Wat een onzinnige flauwekul... Bijna net zo om te lachen als de oorspronkelijke vraag.Op zaterdag 31 maart 2001 22:28 schreef Bigs het volgende:
Verwijderd
Vreemd hè, dat ie niet meer reageerd, zal ''t hem niet gelukt zijn 
Of hij zit nu in een ver donker hoekje zich héél diep te schamen na het lezen van de replies
Of hij zit nu in een ver donker hoekje zich héél diep te schamen na het lezen van de replies
of het is hem wel gelukt, daarom kan die nu niet meer op GoT komen (geen verbinding)
Bij gebrek aan uw reclame staat hier mijn handtekening.
dus daarom trok ik de hele kaart mee...?
Voorouders net boven de Neder-Rijn? Doe een DNA-test.
Misschien toch z''n computer uit het raam gegooid???
Pagina: 1