}>}>}>}>}>:r<P><BR>
Whatever.
Verwijderd
HT-addict in spe
ik kan je hebben Shi'T!!!
Inexperienced travellers might think that 'Aargh!' is universal, but in Betrobi it means 'highly enjoyable' and in Howondaland it means, variously, 'I would like to eat your foot', 'Your wife is a big hippo' and 'Hello, Thinks Mr Purple Cat.'
ROELT BOVEN...
Inexperienced travellers might think that 'Aargh!' is universal, but in Betrobi it means 'highly enjoyable' and in Howondaland it means, variously, 'I would like to eat your foot', 'Your wife is a big hippo' and 'Hello, Thinks Mr Purple Cat.'
1. leer fotowinkel
2. meel mij
maybe we sit down and talk about the revolution and stuff
but it doesn't work like that
you can't turn back now there's no way back
you feel the power to destroy your enemy..
Verwijderd
UT heerscht!
als ik heel eerlijk moet zijn speel ik het allerliefst Counterstrike beta 4.0 met die nieuwe skins/geluiden .. zuiver omdat hier de nadruk gelegd wordt op TEAMPLAY.. iets wat belangrijk is voor de speelbaarheid van een spel.. ik kan niet wachten tot team fortress 2 uit komt ..
HT-addict in spe
iedereen kan zo'n sig wel maken
http:/cod10.cjb.net
Verwijderd
nou je hebt van die mensen die echt wilden dat ze dat konden
die tweede sig is wel beter dan de eerste
Verwijderd
Verwijderd
Nou 1 ding weet ik Shi'ngoth is goed!! ik ben zelf niet zo slecht
Quake 3...de beste tot nu toe..
We babbelen nog wel eens....
1. als ik m'n dag niet heb
2. als ik met ogen dicht speel
3. als m'n computer uit staat
4. als m'n monitor uit staat
en onthoud: zelfs dan.. "af en toe"
Verwijderd
Over de discussie Q3 vs. UT:
De Final van Q3 (ja, ik heb hem, serieus!), is grafisch nog meer opgefokt dan de demo, en is vele malen beter dan die van UT, heeft ook lagere systeemeisen. Ik draai hem op een Asus GeForce (verder: Abit BE6, celly466@525, 128 mb, sblive retail) en als ik Q3 met UT vergelijk draait Q3 veel beter en soepeler. De multiplayer gameplay van Q3 is veel beter in vergelijking met UT, omdat het een stuk sneller gaat. Ook is het leveldesign van Q3 beter en origineler, eigenlijk is het kunst. Bovendien zijn de models gewoon ontiegelijk goed.
Kortom, Q3 rulez boven UT.
By the way, is het iemand wel eens opgevallen dat de engine van UT gewoon eigenlijk hetzelfde is als die van Unreal? En daar hebben ze 2 jaar over gedaan? Zelfs de maps van Unreal kun je openen in UT.
Verwijderd
die ene keer dat ik tegen je speel wil ik toch wel wat kunnen winnen
denk jij dan nooit aan je medemens?
Als we van die (*&%^ cd-key af zijn daag ik je een keer uit (NEO help je me?)
maar eh.... die NeO kan ik met 1 hand hebben... dus eh.... ik geef je weinig kans
Vortex en ik zijn redelijk............ slecht
(bier roelt)
Ik weet van mezelf dat ik echt slecht ben
Shi'ngoth ik denk dat je wel gelijk hebt, dat je Neo met een hand kunt hebben. Daarom zei ik ook: ik daag je uit, met hulp van Neo
ff een ding, VorteX is echt wel goed hoor...
gister won ie 3x van me.... maar ja, voortaan doe ik wel m'n monitor aan...
Verwijderd
greetz NeO
Alles mag er in UT dan wel mooi uitzien, maar een grote fout van UT is dat men denkt meer=beter, want dat is fout!! De levels in UT zijn mooi en redelijk groot maar dat betekend niet dat ze goed zijn! Ik ken voor Q3 een erg klein en lelijk level, maar de gameplay is zooo goed...
De levels in UT zitten gewoon verschrikkelijk slecht in elkaar!!
Daarnaast is de besturing van je ventje in Q3 beter, in UT heb je gewoon weinig controle over alles.
Van mij mag UT Q3's reet kussen!!
If it ain't broken, tweak it! | gasloos sinds oktober 2025, hoekwoning 1978 | 10kWp PV, Panasonic K serie 7kW, Atlantic Explorer V5 270L | Tesla Model Y
Een ding dat ik wel jammer vind is dat je Quake 3 niet online kan spelen als je de originele versie niet hebt. Voor de rest is het een goed spel. UT doe ik dus in het algemeen wat vaker online. Maar dat wil niet altijd zeggen dat ik dan een ander spel niks vind. (Ik ben geen Quake 2er of vette UT aanhanger) Ik speel het liefst alle soorten spellen (van racegames tot rpg).
Dus schei alsjeblieft uit met dat gezeik over dat de ene game beter is dan de andere. Ga dan maar weer Keen 1 doen ofzo.
Intel I7, 32 GB DDR3, Nvidia Geforce 570GTX, 250 Gb SSD
Verwijderd
ctf1.quake.erols.com
ctf2.quake.erols.com
ctf3.quake.erols.com
ctf4.quake.erols.com
crctf.quake.erols.com
crdm.quake.erols.com
crdm2.quake.erols.com
arena.quake.erols.com
Quake II
cr.quake.erols.com
q2dm.quake.erols.com
Quake III
q3a.quake.erols.com
quake.ftth.rcn.net
ut draait wel goed
btw ik heb wicked voor mijn opengl omdat ik een banschee heb.
AMD Ryzen 7 5800X, ASRock B550M Steel Legend, 32GB Kingston Fury Renegade RGB (2x16GB), ASUS ROG Strix Radeon RX 6650 XT OC Edition RGB, Gelid Solutions Tranquillo Rev.5, Sharkoon REV220 Case, Sharkoon SilentStorm Cool Zero 650W, Lexar NM620 1TB SSD
jij en roelen? Mwuhahahahaha
[AU] roelde voordat Shi'ngotH besloot bij een andere clan te gaan
"For my friends, anything; for my enemies, the law."
T: @mark_prins - Kick ass developers: www.omniscale.nl - HT: Where it all went wrong...
Verwijderd
Nee, UT heerst idd ja.
Vinik.
Verwijderd
enne ik zal mijn Q3logo hier is neer pleuren:
Verwijderd
Counter-Strike rulez, eikels.
Als ik net zo'n lage ping had win ik van Vortex, 'Slijnogwat, NEO en nog meer van die stumpers...
Potje spelen 3 tegen 1, ik maak jullie af, stelletje nerds.
Verwijderd
hahahaha niemand durft zeker?
mijn uitdaging blijft natuurlijk staan maar
ik weet zeker dat ik iedereen hier vet inmaak!!!
trouwens UT speel ik nauwelijks meer, veeeelste makkelijk, bij Q3 heb je tenminste
fatsoenlijke gamers en niet van die lamers die campen enzo
Verwijderd