Q3arena.......... volledig!!!!!!

Pagina: 1
Acties:
  • 107 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• Shi'ngoth
  • Registratie: November 1999
  • Niet online
Ja jongens...... Q3arena roelt hard!!!!!!!
Alleen hadden zie die cd-check er uit moeten flikkeren.... dat gaat problemen geven.....

>:) >:) >:) >:) >:) >:) :r

}&gt;}&gt;}&gt;}&gt;}&gt;:r<P><BR>

• Wao
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 03-12-2024

Wao

*wow*

• Harmen
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 12:36

Harmen

⭐⭐⭐⭐⭐⭐

Ik heb liever Unreal Tournament!!!! :)

Whatever.

Verwijderd

Ik ook! Quake 3 vind ik er lang niet zo mooi uit zien als Unreal Tournament. De grafische effecten zijn wel mooi, en de ronde vormen ook, maar uiteindelijk gaat het toch om het level design, Quake 3 kan gewoon niet tegen Unreal Tournament op. Ook de singleplayer is bij Unreal Tournament gewoon veel leuker als Quake3. Nee doe mij Unreal Tournament maar

• Shi'ngoth
  • Niet online
effe niet lullig bedoel, maar vergelijk eens de multiplayer GAMEPLAY van Q3 met UT, q3 is toch wel wat "speelbaarder"...

Afbeeldingslocatie: http://home.student.utwente.nl/r.p.kaper/shi.jpg

Verwijderd

Sorry, niet mee eens. Q3a zuigt.

Afbeeldingslocatie: http://people.a2000.nl/dhavande/dolfmzoom.gif

We gaan toch niet met sig plaatjes smijten he?

• HenkyDoodle
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 05-02 09:35
way to go DolfM .. ai koeld not afrie moor wit joe .. :)

HT-addict in spe

• jeroen|IA
  • Laatst online: 26-05-2025
Nah... UT loopt echt stukken beter op mijn bakkie, bij Q3 heb je het gevoel alsof je met een duikbril op speelt. Daarnaast heeft UT originelere (en koelere) wapens, betere levels en betere gametypes (assault roelt). Dus waar hebben we het dan eigenlijk nog over. Welke andere FPS? >:)

• VorteX
  • Laatst online: 04-12-2025

VorteX

held

Q3 regelt, ik moet alleen nog wat oefenen op die nieuwe maps...

ik kan je hebben Shi'T!!!

Inexperienced travellers might think that 'Aargh!' is universal, but in Betrobi it means 'highly enjoyable' and in Howondaland it means, variously, 'I would like to eat your foot', 'Your wife is a big hippo' and 'Hello, Thinks Mr Purple Cat.'

• Shi'ngoth
  • Niet online
smoel houwe.......aap

ROELT BOVEN...

Afbeeldingslocatie: http://home.student.utwente.nl/r.p.kaper/vortex.jpg

• VorteX

VorteX

held

aap

Inexperienced travellers might think that 'Aargh!' is universal, but in Betrobi it means 'highly enjoyable' and in Howondaland it means, variously, 'I would like to eat your foot', 'Your wife is a big hippo' and 'Hello, Thinks Mr Purple Cat.'

Verwijderd

chimpansee

• Wao

Wao

ik wou dat ik van die mooie sig plaatjes kon maken

• Shi'ngoth
  • Niet online
als je zo'n mooi plaat je wil:

1. leer fotowinkel
2. meel mij

• Zer0
  • Registratie: September 1999
  • Niet online

Zer0

Destroy 2000 Years Of Culture

of laat een aap met je plugins spelen :)

maybe we sit down and talk about the revolution and stuff
but it doesn't work like that
you can't turn back now there's no way back
you feel the power to destroy your enemy..

Verwijderd

Nou, net ff een potje Q3 lopen doen, maar na een kwartier maar weer vlot naar UT overgegaan, dat roelt toch wel 3 keer zo hard. :)

• Femme
  • Laatst online: 11:14

Femme

Hardwareconnaisseur

Official Jony Ive fan

Quake3 heeft de sfeer van Commander Keen in 3D. Het zuigt gewoon, wat een bout graphics & gameplay.

UT heerscht!

• HenkyDoodle
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 05-02 09:35
you the man Femme.. iemand moest het zeggen .. :) ..

als ik heel eerlijk moet zijn speel ik het allerliefst Counterstrike beta 4.0 met die nieuwe skins/geluiden .. zuiver omdat hier de nadruk gelegd wordt op TEAMPLAY.. iets wat belangrijk is voor de speelbaarheid van een spel.. ik kan niet wachten tot team fortress 2 uit komt ..

HT-addict in spe

Verwijderd

HAHAHA, commander keen in 3d :) Dat vind ik een goeie.
Zit er ook Q3 paddle war bij :+

Verwijderd

pff ik vind die sig plaatjens maar lame :)
zo goed zijn ze nou ook weer niet.

Verwijderd

team fortress 2

dat wordt het echt helemaal
geen twijfel mogelijk

Henky=Da man :)

• Wao

Wao

duh je moet die uitspraak van mij wel met een beetje ironie lezen.,..
iedereen kan zo'n sig wel maken

• Shi'ngoth
  • Niet online
da's waar..... heb je gelijk in... helaas niet met een plug-in (moet dus wel met de hand), maar iedereen zou het kunnen ja...

http:/cod10.cjb.net

Verwijderd

Cd Check?

>:) Whoehahahaha >:) <evil laugh>

Verwijderd

hmm ok.
nou je hebt van die mensen die echt wilden dat ze dat konden

die tweede sig is wel beter dan de eerste

Verwijderd

Wie zegt dat Q3 slecht is heeft het nog niet goed gespeelt, en ook andersom, het zijn gewoon beide hele vette spellen!

Verwijderd

vortex en shi'ngoth zitten indelzefde clan neem ik aan...op utwente??? :)
Nou 1 ding weet ik Shi'ngoth is goed!! ik ben zelf niet zo slecht :) (vind ik)..maar als iemand S. kan verslaan moet je echt een quakefreak zijn zo ongeveer...
Quake 3...de beste tot nu toe..

• Shi'ngoth
  • Niet online
Heee.... bedankt voor het compliment.... en ja, wij zitten in de zelfde clan.... Ik moet zeggen, na een jaartje oefenen met de nr.7 van Nederland met quake1, leer je wel wat.... Ik speel het miechien iets te vaak...

We babbelen nog wel eens....

>:) >:) >:) >:)

• VorteX

VorteX

held

Ik kan Shi'T wel verslaan...af en toe...

• Shi'ngoth
  • Niet online
inderdaad.... heeeeel af en toe....

1. als ik m'n dag niet heb
2. als ik met ogen dicht speel
3. als m'n computer uit staat
4. als m'n monitor uit staat

en onthoud: zelfs dan.. "af en toe"

;)

Verwijderd

Met de nr.7? Ik oefen samen met de nr. 1&2 van Nederland (Team Revelation). Dat gaat veel beter.
Over de discussie Q3 vs. UT:
De Final van Q3 (ja, ik heb hem, serieus!), is grafisch nog meer opgefokt dan de demo, en is vele malen beter dan die van UT, heeft ook lagere systeemeisen. Ik draai hem op een Asus GeForce (verder: Abit BE6, celly466@525, 128 mb, sblive retail) en als ik Q3 met UT vergelijk draait Q3 veel beter en soepeler. De multiplayer gameplay van Q3 is veel beter in vergelijking met UT, omdat het een stuk sneller gaat. Ook is het leveldesign van Q3 beter en origineler, eigenlijk is het kunst. Bovendien zijn de models gewoon ontiegelijk goed.
Kortom, Q3 rulez boven UT.
By the way, is het iemand wel eens opgevallen dat de engine van UT gewoon eigenlijk hetzelfde is als die van Unreal? En daar hebben ze 2 jaar over gedaan? Zelfs de maps van Unreal kun je openen in UT.

Verwijderd

Ik vind de Quake3 Final (gewoon CD versie) echt nog zieliger dan de test versies. 1.08 liep nog gewoon lekker, maar toen kwamen ze met Quake3 Demo Test, en vanaf die versie liep hij zielig met domme schokjes erutssen. Verder zijn de levels allemaal zelfde meuk en zeker niet orgineel. Zielige fantasie kleurtjes en dezelfde wapens als in Quake1.

• Mini-me
  • Niet online
Shin'goth: Jij beweegt mij wat teveel ;)
die ene keer dat ik tegen je speel wil ik toch wel wat kunnen winnen :)
denk jij dan nooit aan je medemens?

Als we van die (*&%^ cd-key af zijn daag ik je een keer uit (NEO help je me?)

• Mini-me
  • Niet online
Weet iemand trouwens hoe je die leuke skins van Quake 3 Final ook daadwerkelijk kunt zien? Ik zie namelijk alleen Sarge rondlopen :( :( :( :(

• VorteX

VorteX

held

Alsof jij er veel van bakt, Mini-me :) :) ik kan je hard hebben, lekker puh! >:) >:)

• Shi'ngoth
  • Niet online
Inie-Minie: doe wat je niet laten kan, ik beweeg niet veel, jij beweegt gewoon weinig ;)

maar eh.... die NeO kan ik met 1 hand hebben... dus eh.... ik geef je weinig kans ;)

Vortex en ik zijn redelijk............ slecht

;) ;) ;)

• VorteX

VorteX

held

Je bent matig, flappie :) :)

(bier roelt)

• VorteX

VorteX

held

Shi'ngotH is niet echt geweldig ofzo, ik heb net 3x achter elkaar een tourney van hem gewonnen (2x tourney6 1x tourney2) :) :) :)

• Mini-me
  • Niet online
VorteX, jij vind echt dat je goed bent he?
Ik weet van mezelf dat ik echt slecht ben :) en Neo is iets beter, maar ik kan jou ook nog wel hebben ;)

Shi'ngoth ik denk dat je wel gelijk hebt, dat je Neo met een hand kunt hebben. Daarom zei ik ook: ik daag je uit, met hulp van Neo

• Shi'ngoth
  • Niet online
haha :)

ff een ding, VorteX is echt wel goed hoor...
gister won ie 3x van me.... maar ja, voortaan doe ik wel m'n monitor aan...
;)

>:) <evil>

Verwijderd

Ik lees net deze oude posting.....ik reguleer dus hard en vortex roel ik helemaal. Shi'ngoth heeft nu toch echt wel 2 handen nodig om mij te beaten. btw Vortex is een aap >:)

greetz NeO

• FatalError
  • Laatst online: 13:26
Ik wil ook nog ff m'n mening kwijt: Q3 vind ik veeeeeel beter dan UT, niet alleen zijn de graphics beter, maar vooral de gameplay.
Alles mag er in UT dan wel mooi uitzien, maar een grote fout van UT is dat men denkt meer=beter, want dat is fout!! De levels in UT zijn mooi en redelijk groot maar dat betekend niet dat ze goed zijn! Ik ken voor Q3 een erg klein en lelijk level, maar de gameplay is zooo goed...
De levels in UT zitten gewoon verschrikkelijk slecht in elkaar!!
Daarnaast is de besturing van je ventje in Q3 beter, in UT heb je gewoon weinig controle over alles.
Van mij mag UT Q3's reet kussen!!

If it ain't broken, tweak it! | gasloos sinds oktober 2025, hoekwoning 1978 | 10kWp PV, Panasonic K serie 7kW, Atlantic Explorer V5 270L | Tesla Model Y

• pjlgt
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online
Q3 putts his foot deep up UT's ass. Wakker worden stelletje lamers. Ik bak er zelf geen ene zak van, maar ik vind Quake vanaf versie 0.000001 nog beter als UT. Puh... :r

• aXe
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 09-11-2024

aXe

[#]aXe

En ja hoor daar gaan we weer. Stelletje zielepoten. Ik speel ze allebei en vind ze allebei goed. Ik ga geen games meer voortrekken of de een nou beter is dan de ander. Daar krijg je alleen maar gezeik mee en daar wordt je moe van :P
Een ding dat ik wel jammer vind is dat je Quake 3 niet online kan spelen als je de originele versie niet hebt. Voor de rest is het een goed spel. UT doe ik dus in het algemeen wat vaker online. Maar dat wil niet altijd zeggen dat ik dan een ander spel niks vind. (Ik ben geen Quake 2er of vette UT aanhanger) Ik speel het liefst alle soorten spellen (van racegames tot rpg). :)
Dus schei alsjeblieft uit met dat gezeik over dat de ene game beter is dan de andere. Ga dan maar weer Keen 1 doen ofzo. >:)

Intel I7, 32 GB DDR3, Nvidia Geforce 570GTX, 250 Gb SSD

Verwijderd

Ben je homo ofzo?!

(geintjuh :p )

bdw Quake ROELS! dat mensen dat effe weten...

Verwijderd

Quake I
ctf1.quake.erols.com

ctf2.quake.erols.com

ctf3.quake.erols.com

ctf4.quake.erols.com

crctf.quake.erols.com

crdm.quake.erols.com

crdm2.quake.erols.com

arena.quake.erols.com

Quake II
cr.quake.erols.com

q2dm.quake.erols.com

Quake III
q3a.quake.erols.com

quake.ftth.rcn.net

• harley
  • Registratie: Augustus 1999
  • Nu online
ik heb niet eens geluid bij quake3 :( weet iemand een oplossing hiervoor
ut draait wel goed
btw ik heb wicked voor mijn opengl omdat ik een banschee heb.

AMD Ryzen 7 5800X, ASRock B550M Steel Legend, 32GB Kingston Fury Renegade RGB (2x16GB), ASUS ROG Strix Radeon RX 6650 XT OC Edition RGB, Gelid Solutions Tranquillo Rev.5, Sharkoon REV220 Case, Sharkoon SilentStorm Cool Zero 650W, Lexar NM620 1TB SSD

• Mini-me
  • Niet online
Wake up Neo ;)

jij en roelen? Mwuhahahahaha :)

[AU] roelde voordat Shi'ngotH besloot bij een andere clan te gaan :'(

• blouweKip
  • Laatst online: 18-02 00:09
Ik vind allebei de spellen prima....de graphics van q3 zijn 1000 keer beter dan ut(dat daar uberhaupt mensen anders over denken)...maar ik speel q3 nauwelijks omdat naar mijn mening de sfeer en de gameplay zwaar onderdoen voor ut....

"For my friends, anything; for my enemies, the law."

• MaxxMark
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 19-02 12:17

MaxxMark

HT is Tof!

Hmzz Quake 3 is een beetje inhoudsloos.. Zelfs Pac-Man had wat meer "DOEL" of ParaTrooper.. Maar Q3 is gewoon beetje rennen en schieten :) Verder wel aardig spel hoor daar niet van..maar nou niet echt helemaal mijn game.. Geef mij maar HalfLife Counterstrike! DAT heeft tenminste een beetej pit en heeft een DOEL :) Tactiek zit er ook in! dat counts 4 me :)

T: @mark_prins - Kick ass developers: www.omniscale.nl - HT: Where it all went wrong...

Verwijderd

UT speelt gewoon veel lekkerder. In QIII heb ik niet echt het id dat ik goed gespeeld heb als ik gewonnen heb.

Nee, UT heerst idd ja.

Vinik. :)

Verwijderd

Q3 en UT roelen zwaar, ik vindt ze allebij lekker spelen, maar goed das mijn mening
enne ik zal mijn Q3logo hier is neer pleuren:

Afbeeldingslocatie: http://ele.gamepoint.net/raikane.gif

Verwijderd

Leuk zeg, allemaal CampusNerds....

Counter-Strike rulez, eikels.
Als ik net zo'n lage ping had win ik van Vortex, 'Slijnogwat, NEO en nog meer van die stumpers...

Potje spelen 3 tegen 1, ik maak jullie af, stelletje nerds.

Verwijderd

Jij zuigt!

• elmuerte
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 07-02 20:48
Reinier is een aap

Verwijderd

Unreal Tournament is ff wel wat beter dan Q3!!!

Verwijderd

Niemand die een potje wil Q3-en????
hahahaha niemand durft zeker? :)
mijn uitdaging blijft natuurlijk staan maar
ik weet zeker dat ik iedereen hier vet inmaak!!!
trouwens UT speel ik nauwelijks meer, veeeelste makkelijk, bij Q3 heb je tenminste
fatsoenlijke gamers en niet van die lamers die campen enzo

Verwijderd

Hee Superkwakkertjes van me! Nog steeds verslaafd aan dat spelletje? Het verveelde mij al snel hoor... Bij welke clan zit shinnie tegenwoordig? Greetz, Yoni.
Pagina: 1