Verwijderd
Acer 10x8x32 met seamless link (burnproof) kost maar iets van 365,00 en bovendien geleverd met Nero 5
Verwijderd
Inderdaad, en neem de Lite-on 12x10x32, heb ikzelf ook, en het is voor mij de beste koop van het jaar. Wel meteen even de firmware update installeren, dan ondersteund ie ook clone cd.Op zaterdag 31 maart 2001 20:01 schreef salT het volgende:
Zie PCM nummer April 2001
`lite-on 12x10x32Op zaterdag 31 maart 2001 20:02 schreef Generaal_Putlucht het volgende:
Ik vind dat je de search moet gebruiken. Slotje
heb ik voor 449- gehaald alleen ik weet dat hij veel goed koper is bijv bij de media markt koste die maa 415-
maar ik had geen tijd om te wachten
XP2600+ @ 2500mhz 1024mb Twinmos PC2700 @ CS2 WD1800JB Plextor 40x CDRW Ti 4600 ULTRA
Verwijderd
kheb een plextor 16/10/40 burnproof en werkt lekker kan gewoon gaan CS''en onder het branden op 16x!
alleen heb ik dan wel stukken minder fps
Kerels... bedankt voor jullie reactie...
maaruhm... nog een klein vraagje, is die lite-on ongeveer net zo goed als een plex 12/10/32a ???
in iedergeval bedankt
maaruhm... nog een klein vraagje, is die lite-on ongeveer net zo goed als een plex 12/10/32a ???
in iedergeval bedankt
nothing beats a plex 
ik heb in ieder geval nog geen fijnere brander gezien als een plex
"Light thinks it travels faster than anything. It doesn't. For wherever light travels it finds darkness has got there first and is waiting for it."
---------------------
----------------------------
Tja al eens gehoord van de Waitec T-Rex ??
----------------------------
Tja al eens gehoord van de Waitec T-Rex ??
Religion is Opium for the Masses
Ik zweer bij Plextor, nog nooit zo''n fijne brander gezien als die wat ik nu heb (12x4x32 SCSI). Is al ietsjes ouder maar een super fijn ding, was wel prijzig toen ik hem kocht. Of het moet de pextor 12x10x32 van een vriend van me zijn maar welke nu beter is...? Plextor in ieder geval!
droogworst - rookworst - leverworst - salamiworst - knakworst - bokworst - boterhammenworst
Pagina: 1