Toon posts:

[BC3] wat gebeurt er als...

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
ik ben van plan om de abit VP6 te kopen, maar wat gebeurt er als ik er te weinig voeding in heb zitten, ik heb een kast met 235 watt erin zal wel te weinig zijn, hoeveel heb ik dan nodig.

mzzl

• MP83
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 31-01 18:11
Draait instabiel of niet....

• Muurbestormer
  • Laatst online: 19-08 15:07
ik denk in het geval van een dual helemaal niet. tenzij je 1 van de 2 procs uitzet denk ik niet dat je mobo snapt dat in het geval van tekort aan power al je vermogen naar 1 van de 2 cpu''s moet gaan.

echt, zeker omdat het AMD''s zijn en die nou eenmaal gortig omgaan met stroom, zou ik er een 300 of liever 431 inzetten. die laatste zeker als het je "number one" pc gaat worden en er nog zo leuke _Voodoo "ik trek net zoveel stroom als een kermis" 5_ in gaat zetten >:) als het echt een server-achtig ding wordt moet 300 goed zijn, gegeven dat die procs zon beetje het enige is wat erin zit, op een NIC en misschien een cdrom speler na dan.

good luck!

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 01:15

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

Op zaterdag 31 maart 2001 20:05 schreef NiteFly het volgende:
echt, zeker omdat het AMD''s zijn en die nou eenmaal gortig omgaan met stroom, zou ik er een 300 of liever 431 inzetten.
AMDs:?:?:?:?

Nitefly, alle respect, maar je zit aardig uit je nek te lullen:(

De VP6 is een dual FC-PGA mobo. Kun je dus Mendocino-Celeron, PIII en Cyrix MIII CPUs ingooien. GEEN AMD|:(

Te weinig watt is idd niet goed, of je het met 235 trekt hangt vooral af van welke CPU je erin zet (Cyrix&Mendocino=relatief weinig, PIII is een stuk meer), wat voor VGA je hebt en hoeveel andere troep (HDD, CDRW etc etc) je wilt gebruiken.

Oslik blyat! Oslik!

• Muurbestormer
  • Laatst online: 19-08 15:07
WOWWW...

foutje!! je weet niet hoe rood ik nou aangelopen ben :D

MP mobo''s bestaan nog niet eens! ai ai..
ik laat mn reply staan als voorbeeld voor hoe niet te reageren.

damn zeg, ik zit met mn hoofd al bij het koude biertje van dalijk denk ik. LOL.
is eigenlijk helemaal niet grappig.

ff weer ontopic: in dit geval moet een 300W best wel kunnen, damn zeg.. hoe the f*ck kom ik bij amd???

• 0rbit
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 19-08 14:14
ik heb een kast met 235 watt erin
:) Die zullen nu onderhand wel op zijn neem ik aan? :)

Ik ben geheel voldaan, dank u wel!

Pagina: 1