Bij gebrek aan uw reclame staat hier mijn handtekening.
Zit alles qua bekabling wel goed.. en heb je de drivers van via (AC97 Audio Drivers) er op gezet?
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Verwijderd
Heb je wel de 2000 drivers ?
Zo ja mischien de laatste even downen
en mischien staat er iets bij faq
Succes !
Zo ja mischien de laatste even downen
en mischien staat er iets bij faq
Succes !
Yep, die heb ik gebruikt ...(stonden op het cdtje wat erbij zat)
de bekabeling is goed, want ik heb er niks aan veranderd, en eerst werkte het wel (onder win98se)
cd audio doet het trouwens wel.
Ik kan WAV en MP3 enz. ook wel afspelen,. ik hoor alleen niks! lijkt dus dat er ergens het volume gedempt staat...
edit: ja ik heb win2k drijvers, stonden ook op t cdtje
de bekabeling is goed, want ik heb er niks aan veranderd, en eerst werkte het wel (onder win98se)
cd audio doet het trouwens wel.
Ik kan WAV en MP3 enz. ook wel afspelen,. ik hoor alleen niks! lijkt dus dat er ergens het volume gedempt staat...
edit: ja ik heb win2k drijvers, stonden ook op t cdtje
Verwijderd
Speakers aan en aangesloten ? Ja, lijkt een lullig antwoord, maar straks ga je allemaal moeilijke dingen doen tewijl je zo iets simpels vegeten bent.
Zo zat ik eens te kutten met een SB 128, die het opeens niet deed. Stond mijn mute knopje van de boxjes aan, had mijn broertje gedaan...
Zo zat ik eens te kutten met een SB 128, die het opeens niet deed. Stond mijn mute knopje van de boxjes aan, had mijn broertje gedaan...
zoals ik al genoemd had doet het cd audio geluid het wel....
ik heb nu win2k opnieuw geinstalled, en de geluidskaart wordt standard niet herkend, welke drivers zou ik dan moeten installen? onder win98se werkte de AC97 goed...
maar onder mijn vorifge win2k dus niet
ik heb nu win2k opnieuw geinstalled, en de geluidskaart wordt standard niet herkend, welke drivers zou ik dan moeten installen? onder win98se werkte de AC97 goed...
maar onder mijn vorifge win2k dus niet
Pak die NIEUWSTE drivers van de site van VIA, misschien bieden die de oplossing. Ik hob ook een Onboard, Doet het zonder enig probleem
ik heb nu de install op de cdrom gebruikt ipv. zelf toewijzen via appraatbeheer, en hij doet het 
Yeah baby!
Yeah baby!
jij snapt hetOp zaterdag 31 maart 2001 23:03 schreef -polle- het volgende:
Das mooi, nu nog een nieuwe videokaart
Pagina: 1