10-08-1999 - 10-08-2022, 23 jaar zion @ Tweakers.net
systeem
Dat is geloof ik een fout in het spel, hij probeert iets te installeren dat fout gaat, en haalt dan alles weer weg.
Je moet even de patch downloaden (van een outcast site of zo), en dan daarmee installeren. Ik zal ff kijken of ik die patch kan vinden (gewoon legale patch)....
UPDATE!
http://www.avault.com/pcrl/patches_temp.asp?patch=outcast&size=1.28
Je moet even de patch downloaden (van een outcast site of zo), en dan daarmee installeren. Ik zal ff kijken of ik die patch kan vinden (gewoon legale patch)....
UPDATE!
http://www.avault.com/pcrl/patches_temp.asp?patch=outcast&size=1.28
"Sometimes I really think people ought to have to pass a proper exam before they're allowed to be parents. Not just the practical, I mean." - Terry Pratchett, Thief of Time
Mijn BGG profiel
TOP! bedankt,
btw weet jij of ik die ook gewoon ff op een backup cd erbij kan branden, zodat ik in het vervolg alles bij de hand heb, als ik hem nog een keer wil installeren, of gaat outcast dan moeilijk doen omdat er meer files opstaan dan dat er op horen te staan
btw weet jij of ik die ook gewoon ff op een backup cd erbij kan branden, zodat ik in het vervolg alles bij de hand heb, als ik hem nog een keer wil installeren, of gaat outcast dan moeilijk doen omdat er meer files opstaan dan dat er op horen te staan
systeem
Als het goed is kan je zowiezo geen backup maken van de originele cd.. 
Als je al een backup hebt is het mischien wel mogelijk, maar ik zou niet weten hoe.
Dan moet je volgens mij een image maken, en in die image gaan klooien.
Maar dat weet ik niet zeker.
maar ja, een cdtje kost f3,00 zet daar de patch op. die leg je bij het originele spel,en klaar is klara.
Als je al een backup hebt is het mischien wel mogelijk, maar ik zou niet weten hoe.
Dan moet je volgens mij een image maken, en in die image gaan klooien.
Maar dat weet ik niet zeker.
maar ja, een cdtje kost f3,00 zet daar de patch op. die leg je bij het originele spel,en klaar is klara.
"Sometimes I really think people ought to have to pass a proper exam before they're allowed to be parents. Not just the practical, I mean." - Terry Pratchett, Thief of Time
Mijn BGG profiel
ik moet zeggen, zo werken ze wel in de hand dat je kopie's gaat maken, dus ff een patch gedownload zodat ik een backup kon maken, en de updates erbij gezet, het lijkt te werken.
(maar ik heb het origineel, dus het is legaal)
(maar ik heb het origineel, dus het is legaal)
systeem